Her sover de i tremmeseng med sengerand. Det bliver de ved med, indtil de skal have juniorseng. Sebastian fik den, da han var 2 år og 7 mdr. Måske lidt sent, men han var glad for tremmesengen og kravlede ikke op over kanten.
Jeg kan ikke helt huske, hvornår han fik voksendyne. Skrev lige en masse sludder, som jeg har slettet igen, for det var vist ikke rigtigt. Jeg kan huske, vi købte dyne til ham og juniordyne til Nanna på samme tid, så mon ikke han har været omkring 3,5 år? Han nød i hvert fald at få en dyne, som ikke lige kunne sparkes af.
Bøjlen: Jeg prøvede at tage den af for et par uger siden. 2 min. efter rakte Nanna ud efter noget på bordet og faldt ned af stolen på vores hårde klinkegulv. Så kom bøjlen på igen, og så ville Signe også have den på. Og den kommer ikke af sådan lige foreløbig

Scooter: Signe kører rigtig fint på scooter. Nanna har ikke helt fattet det med benene, men hopper nærmest afsted. Den 3-hjulede er ikke i brug endnu. Sebastian fik sin, da han blev 2 år, og havde den længe, før han lærte at bruge pedalerne.
Tøjstr.: Nanna bruger 80-86-92, Signe 86-92. Er ikke helt klar over deres skostr. men de har lige fået futter hhv. i str. 22 og 24.
Knus Line - også home alone
Anmeld