En hel masse spørgsmål!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. april 2009

Siber

Hej,
Jeg er lige sat ud på et sidespor! så hjælp mig lige engang!

Altså sover jeres poder stadigvæk i tremmeseng? og har I stadigvæk den sengerand i? er bøjlen stadigvæk på stolen? (vi har lige taget den af)
Kører jeres poder på 3-hjulet? scoter? Alma gjorde da hun var 1½ år, men den er ikke helt fesset ind hos Johanna!
Bare lidt nysgerrig hvad str bruger de i tøj og sko ? Her er det 86/92 og str 21

Hvornår går man over til en "voksendyne" her tænker jeg Alma (snart 4 år)?

Knus Siber, der er home alone, farmand er i Nordsøen til tirsdag aften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

Tynen

Siber skriver:

Hej,
Jeg er lige sat ud på et sidespor! så hjælp mig lige engang!

Altså sover jeres poder stadigvæk i tremmeseng? og har I stadigvæk den sengerand i? er bøjlen stadigvæk på stolen? (vi har lige taget den af)
Kører jeres poder på 3-hjulet? scoter? Alma gjorde da hun var 1½ år, men den er ikke helt fesset ind hos Johanna!
Bare lidt nysgerrig hvad str bruger de i tøj og sko ? Her er det 86/92 og str 21

Hvornår går man over til en "voksendyne" her tænker jeg Alma (snart 4 år)?

Knus Siber, der er home alone, farmand er i Nordsøen til tirsdag aften!

Stella sover stadig i tremmeseng, og regner med at hun skal blive ved med det et godt stykke tid endnu.
Hun er jo, som skrevet før, ikke en ørn til det soveri, så orker ikke at tage kampen med hende i en juniorseng (Synes vi har kampe nok i forvejen )
Der er stadig sengerand.. Ved egentlig ikke om jeg synes den er så nødvendig mere.

Bøjlen sidder stadig på stolen.
Hun karter rundt når vi spiser, så tør ikke tage den af endnu

Stella ville sove med hendes scooter hvis hun fik lov.
Hun drøner rundt på den hele dagen, både ude og inde.

Hun bruger str. 80 i trøjer og 74 i bukser - Lidt underligt, men det er som regel også købt forskellige steder.
Skoene er str. 22 i gummistøvler, 23 i kondier

Var det ikke det?!
Det tror jeg nok

Anmeld

18. april 2009

Plysbjørnen

Hejsa, og velkommen så langt...

Jo her sover vi stadig i tremmesen, sengeranden er også stadig i, men er ikke meget bevændt lægere (flere snore knækket)... Og bøjlen er endnu ikke pillet af stolen...

Jo her bliver der drønet rundt på scooteren, men ikke den trehjulede, for den vi har kan hun ikke nå pedalerne på...

Her hænger vi fast i str 80 og stadig str 20 i sko, hun kan i hvertfald stadig passe hendes vinterstøvler og de er str 20...

Hvornår man går over til voksendyne... det ved jeg ikke...

Betina

Anmeld

18. april 2009

heaven

hehe, sikke en masse spg... hvor hyggeligt

Lasse sover stadig i tremmeseng - med rand.... Ved ikke om det er for min eller hans skyld, jeg synes bare det må være lidt hyggeligt

Bøjlen er stadig på trip-trappen - tror snart den kommer af

Ikke tre-hjulet her, men scooter er et KÆMPE hit - den er en fast følgesvend, og hvis han fik lov, ville han såmænd gerne have den med i seng også....

Tøj og skostørrelse, er henholdsvis 86/92 og så str 23

Ang, voksendyne - aner det ikke, ingen erfaring

Jannie

Anmeld

18. april 2009

linemus

Her sover de i tremmeseng med sengerand. Det bliver de ved med, indtil de skal have juniorseng. Sebastian fik den, da han var 2 år og 7 mdr. Måske lidt sent, men han var glad for tremmesengen og kravlede ikke op over kanten.

Jeg kan ikke helt huske, hvornår han fik voksendyne. Skrev lige en masse sludder, som jeg har slettet igen, for det var vist ikke rigtigt. Jeg kan huske, vi købte dyne til ham og juniordyne til Nanna på samme tid, så mon ikke han har været omkring 3,5 år? Han nød i hvert fald at få en dyne, som ikke lige kunne sparkes af.

Bøjlen: Jeg prøvede at tage den af for et par uger siden. 2 min. efter rakte Nanna ud efter noget på bordet og faldt ned af stolen på vores hårde klinkegulv. Så kom bøjlen på igen, og så ville Signe også have den på. Og den kommer ikke af sådan lige foreløbig

Scooter: Signe kører rigtig fint på scooter. Nanna har ikke helt fattet det med benene, men hopper nærmest afsted. Den 3-hjulede er ikke i brug endnu. Sebastian fik sin, da han blev 2 år, og havde den længe, før han lærte at bruge pedalerne.

Tøjstr.: Nanna bruger 80-86-92, Signe 86-92. Er ikke helt klar over deres skostr. men de har lige fået futter hhv. i str. 22 og 24.

Knus Line - også home alone

Anmeld

18. april 2009

Mie A

Hold da op med spørgsmål Nå, men skal prøve at svare på dem alle sammen.

Simon sover ikke i tremmeseng mere. Vi skiftede over til juniorseng for ca. 2 måneder siden og det er gået forbavsende godt.

Han har stadig bøjle på sin højstol - da den ikke kan tages af - men ville nok ikke have haft den på mere, hvis den kunne fjernes.

Simon har en scoter hos mormor - og den er et hit!

Simon bruger str. 92/98 i tøj og str 24/25 i sko

Vores datter fik en voksendyne i fødselsdagsgave da hun blev 5 år - vi prøvede med en da hun var 4, men hun syntes at den var for stor, så hun fik sin juniordyne igen.

Knus Mie

Anmeld

18. april 2009

Anja

Et forsøg på at svare

Elias sover stadig i tremmeseng, og ja, han har stadig sengeranden på. Tror ikke han kommer i juniorseng før han finder på at kravle over tremmerne.

Bøjlen på stolen kom af da han var 15 mdr, så det føles jo som en evighed siden.

Han har kørt på scooteren længe, kan ikke huske hvor længe det er siden han begyndte, men det er vel 3-4 mdr siden.

Han bruger str 24 i sko og str 92 i bluser og str 86/92 i bukser.

Jonas på 4½ år sover stadig med juniordyne, tror først han får en voksendyne til efteråret.

Anmeld

18. april 2009

Lene76

Viktor sover osse i tremmesengen endnu med rand. han elsker sin seng så den vil jeg ik tage fra ham endnu. han er dog begyndt at klatre op.

Bøjlen på trip trap stolen hmm den har vi ik haft på siden han var 14-15 mdr da det blev alt for farlig eftersom han rejser sig op for at kravle ned (hvis i forstår hva jeg mener)

Scooter han køre afsted, den 3 hjulet har han ik helt fanget endnu.

Tøj str 86/92 mest 92 sko 22

Mille på 4½ har stadigvæk hendes jr.dyne men regner med at hun ska ha en voksen når hun blir 5 i sept.

Dejligt at høre i ellers har det godt deroppe i norge

Knus Lene

Anmeld

19. april 2009

ka li ja

hej søde
her kommer lidt húrtige svar

tremmeseng. ja! men ved ikke hvor længe, xander kom i alm da han var 2 år. og vi har aldrig haft sengerand.

bøjle på stolen, nej ikke siden han var 1 år.

vi har en motorcykel arthur kører på, den er næsten det samme som en scooter, der er bare kun 2 hjul.

arthur bruger str 92/98.mest 98 og 23-24 i sko

alexander fik voksendyne, kort efter han kom i juniorsengen. han havde ingen sengehest, så den store dyne holdt ham for det meste inde i sengen

Anmeld

19. april 2009

Rasmine

Juniorseng, ingen sengerand, ingen bøjle på stolen, str. 25 i sko, str. 92-98 i tøj, juniordyne, han gider ik køre på scooter, men sidder ofte på sin Peter Plys ting og spiller musik og bakker tilbage(kan ikke fine ud af at køre frem).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.