hvor mange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2009

Diana...

Anonym skriver:

ved jeg man kan heller ik gemme sig for jer her inde! er bare sur over de ikk har styr på de ting!

altså fordi der måske forsvinder et brev er jo altså en menneskelig fejl...
Nope det kan du ikke og det har du heller ikke nogen grund til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

Anonym trådstarter

nej ok

Anmeld

18. april 2009

Balderson

God ide at ringe mandag og få tjekket..

Jeg kender også Hjørring Sygehus og kan kun sige gode ting i forbindelse med min fødsel.. Så fordi du høre en ting der er negativt, så behøver du jo ikke fare ud og skifte sygehus..

Det der er sket med din veninde kan jo sket på et hvilket som helst sygehus...

Men du har frit sygehus valg i dk... Du skal bare være opmærksom på, at hvis du har en bestemt jordmor du følger, som er tilknyttet Hjørring.. Så følger hun alså ikke med på de andre sygehuse..

Personligt kan jeg kun sige at jeg var glad for at jeg fik min egen jordmor (hvis du forstår) som kendte mig og havde fuldt min graviditet hele vejen...

På Aalborg Sygehus kan du risikerer, at have flere jordmor inde over imens du føder.. Dette oplevede en af mine veninder...

Dem du skal snakkede med ang. om du har tid, er nok gået hjem fra arbejde og hende du snakkede med kan jeg endeligt godt forstå ikke rigtig har tid/eller gider bruge resourcer på at finde en tid til dig.. Ikke noget ondt der, men det er jo ikke derfor hun sidder der...

Anmeld

18. april 2009

Anonym trådstarter

Balderson skriver:

God ide at ringe mandag og få tjekket..

Jeg kender også Hjørring Sygehus og kan kun sige gode ting i forbindelse med min fødsel.. Så fordi du høre en ting der er negativt, så behøver du jo ikke fare ud og skifte sygehus..

Det der er sket med din veninde kan jo sket på et hvilket som helst sygehus...

Men du har frit sygehus valg i dk... Du skal bare være opmærksom på, at hvis du har en bestemt jordmor du følger, som er tilknyttet Hjørring.. Så følger hun alså ikke med på de andre sygehuse..

Personligt kan jeg kun sige at jeg var glad for at jeg fik min egen jordmor (hvis du forstår) som kendte mig og havde fuldt min graviditet hele vejen...

På Aalborg Sygehus kan du risikerer, at have flere jordmor inde over imens du føder.. Dette oplevede en af mine veninder...

Dem du skal snakkede med ang. om du har tid, er nok gået hjem fra arbejde og hende du snakkede med kan jeg endeligt godt forstå ikke rigtig har tid/eller gider bruge resourcer på at finde en tid til dig.. Ikke noget ondt der, men det er jo ikke derfor hun sidder der...

det stadig for dårligt!!

Anmeld

18. april 2009

Balderson

Anonym skriver:

det stadig for dårligt!!

Øhhh, hvad er for dårligt? Lidt mere præcis...

Anmeld

18. april 2009

Anonym trådstarter

Balderson skriver:

Øhhh, hvad er for dårligt? Lidt mere præcis...

at de ikk har sendt det brev! eller er hjørring bare langsom

Anmeld

18. april 2009

Becks

Anonym skriver:

Du har haft det her oppe i et tidligere indlæg, og jeg sys måske du skulle tage skeen i en anden hånd, og så selv kontakte dem... Det er kun mennesker der arbejder der, alle kan lave fejl, det kan jeg, dem, tøserne herinde, ja SELV dig...

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Det er absolut for dårligt - men du nåede jo heldigvis at reagere selv og tage ansvar for din egen situation - så vi må håbe at det ikke er fordi de har glemt dig, men at brevet måske bare er gået tabt i posten...

Anmeld

18. april 2009

Tynen

Anonym skriver:

Det er også super dårligt, men hvis du vidste fra din terminsscanning at du skulle modtage et brev en måned før med en tid til NF-scanning, ville jeg nok have reageret noget før.
Man kan ikke regne med at andre tjekker op på noget for en, desværre.

Held og lykke med at få mast en tid ind - Håber ikke det er for sent.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.