hvor mange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2009

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Jeg fik det altså en måned før. så synes du skal ringe.

ja var scannng næste uge er det en månede siden, for se hvor lanhgt jeg var . og så sage han du får et brev om en måendes tid for der skal du til nakkefolkscanning ! hader hjørring sygehus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ja var scannng næste uge er det en månede siden, for se hvor lanhgt jeg var . og så sage han du får et brev om en måendes tid for der skal du til nakkefolkscanning ! hader hjørring sygehus

jeg kan se over til sygehuset så , så lang tid kan det sgu da ikk tag og modtage det brev

Anmeld

18. april 2009

Stumpen

Jeg vil da mene at hvis du har fået en dato på nf, så burde et brev da ikke være nødvendigt...

Da jeg var til nf fik jeg datoen til md og modtog ikke nogent brev om dette, men troppede bare op...

Anmeld

18. april 2009

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Jeg vil da mene at hvis du har fået en dato på nf, så burde et brev da ikke være nødvendigt...

Da jeg var til nf fik jeg datoen til md og modtog ikke nogent brev om dette, men troppede bare op...

har ikk fået et brev! han sage jeg ville modtage et brev

Anmeld

18. april 2009

Stumpen

Anonym skriver:

har ikk fået et brev! han sage jeg ville modtage et brev

Jeg ved godt at du siger at han sagde det, men det jeg mener er at hvis han gav dig en dato, så burde et brev være unødvendig, men ring og spørg!

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså du kan ringe til dem og høre om der kommer et brev eller hvad - eller du kan lade være og risikere at der måske er gået noget galt... Det styrer du jo HELT selv, men jeg gad godt nok ikke rende rundt og spekulere på det hvis jeg kunne bruge 2 minutter på en telefonopringning og få svar.

Anmeld

18. april 2009

Anonym trådstarter

skulle ringe mandag! har ringet

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Anonym skriver:

skulle ringe mandag! har ringet

Super - hvad sagde de så? Var alt ok med din tid?

Anmeld

18. april 2009

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Super - hvad sagde de så? Var alt ok med din tid?

hun sage jeg skulle ringe igen mandag , lyd ik som om hun ikk ku forstå jeg ikk hade fået det brev

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Anonym skriver:

hun sage jeg skulle ringe igen mandag , lyd ik som om hun ikk ku forstå jeg ikk hade fået det brev

Hm... det kunne godt lyde som om der er gået noget galt der... Jamen så bliver det spændende at høre på mandag om du stadig har din tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.