hvor mange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2009

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Hm... det kunne godt lyde som om der er gået noget galt der... Jamen så bliver det spændende at høre på mandag om du stadig har din tid..

kan man ikk skifte sygehus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Du har frit sygehusvalg, så det kan du gøre som det passer dig

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Anonym skriver:

Hvorfor vil du skifte? På grund af det her med brevet? (Hvis jeg må spørge)

Anmeld

18. april 2009

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Hvorfor vil du skifte? På grund af det her med brevet? (Hvis jeg må spørge)

er så træt at sygehuset! har en veniinde jeg lige har snakket med , hende syde de forkert osv da hun hade født hvor betrykkede lyder det lige

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Anonym skriver:

er så træt at sygehuset! har en veniinde jeg lige har snakket med , hende syde de forkert osv da hun hade født hvor betrykkede lyder det lige

Nej det lyder ikke særligt rart! Men det har jeg indtryk af kan ske på alle sygehuse, hvis man er uheldig... Bor du ikke rigtig tæt på dit nuværende sygehus?

Anyways, held og lykke med det... En skam du har valgt at være anonym - men jeg tror nu jeg har luret hvem du er alligevel

Anmeld

18. april 2009

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Nej det lyder ikke særligt rart! Men det har jeg indtryk af kan ske på alle sygehuse, hvis man er uheldig... Bor du ikke rigtig tæt på dit nuværende sygehus?

Anyways, held og lykke med det... En skam du har valgt at være anonym - men jeg tror nu jeg har luret hvem du er alligevel

jo kan kigge der over

Anmeld

18. april 2009

Diana...

Anonym skriver:

Jeg synes du skal danne dig dit eget indtryk af sygehuset og ikke ud fra din venindes oplevelse for det er så forskelligt hvad man synes op de forskellige sygehuse der er både dårlige og gode oplevelser på alle sygehuse.
Glæder mig til at høre hvad de siger på mandag, så må du jo lige opdatere os.
Og ja lige som rosa synes jeg os det øv du anonym men har os luret hvem det er

Anmeld

18. april 2009

Becks

Diana... skriver:

Jeg synes du skal danne dig dit eget indtryk af sygehuset og ikke ud fra din venindes oplevelse for det er så forskelligt hvad man synes op de forskellige sygehuse der er både dårlige og gode oplevelser på alle sygehuse.

FULDKOMMEN enig... Ups caps

Anmeld

18. april 2009

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

ved jeg man kan heller ik gemme sig for jer her inde! er bare sur over de ikk har styr på de ting!

Anmeld

18. april 2009

Anonym trådstarter

er der andre der har oplevet det før?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.