Vandfødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Sas1990

SukkerDronning skriver:

Jeg fødte min datter i vand. Jeg har af gode grunde ikke prøvet andet, så det kan være svært, at samligne og derfor anbefale det. MEN jeg vil helt klart også føde i vand næste gang

ja okay hvordan var din kæreste med ? var han i vandet med dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Isaac's mor

HeidiØ skriver:

Jeg havde ønsket vandfødsel, så jeg fik en stue med kar. Jeg kom ind 05.30.. kom i kar kl 13.. og det satte faktisk veerne i bero! det var jo ikke så smart.. så fra at være 4 min mellem veerne gik der 6 min.. Men er egentlig glad for jeg fødte på fødelejet! .. i øvrigt sys jeg det var en smule grænseoverskridende at ligge der splitterragende nøgen i det store kar, hehe

Åh gud skal man ligge nøgen?!

Anmeld

9. maj 2012

Guldimaven

HeidiØ skriver:

Jeg havde ønsket vandfødsel, så jeg fik en stue med kar. Jeg kom ind 05.30.. kom i kar kl 13.. og det satte faktisk veerne i bero! det var jo ikke så smart.. så fra at være 4 min mellem veerne gik der 6 min.. Men er egentlig glad for jeg fødte på fødelejet! .. i øvrigt sys jeg det var en smule grænseoverskridende at ligge der splitterragende nøgen i det store kar, hehe

Skal man da være nøgen?  Må man ikke have en bikini overdel på??

Anmeld

9. maj 2012

SukkerDronning

Sas1990 skriver:

ja okay hvordan var din kæreste med ? var han i vandet med dig

Han var ikke med i vandet. Jeg kunne faktsik ikke holde ham (eller nogen andre) ud da jeg fødte.

Men da jeg skulle presse hende ud, var han vist nok blivet hevet halvt ned i karet, for at hjælpe mig med, at bruge min krop optimalt. Håber det giver mening, det er lidt svært at forklare

Anmeld

9. maj 2012

Sas1990

SukkerDronning skriver:

Han var ikke med i vandet. Jeg kunne faktsik ikke holde ham (eller nogen andre) ud da jeg fødte.

Men da jeg skulle presse hende ud, var han vist nok blivet hevet halvt ned i karet, for at hjælpe mig med, at bruge min krop optimalt. Håber det giver mening, det er lidt svært at forklare

ja okay nogenlunde klippet han navle stregen over

Anmeld

9. maj 2012

LotusCPH

Oki det skal jeg da lige vende med min JM  imorgen så Vil nemlig enormt gerne føde i vand - men også gerne lige se riget lidt an ved ik andet end det er på 2.sal, men mener hun har svaret engang at man selv skal tage derop og høre ad, da der er travlhed og de ikke har tid til rundvisninger. 

Men hører hende lige ad igen imorgen så

Anmeld

9. maj 2012

Kay

har ik nogle erfaringer endnu... men ville lige tilføje at nogle hospitaler har lavet panorama billed af fødestuerne eller bare en enklelt... det har herlev fx. hvor jeg skal føde

http://www.herlevhospital.dk/menu/Afdelinger/Gynaekologisk_Obstetrisk_Afdeling/Graviditet+og+foedsel/Foedsel/Panoramabillede+af+foedestuen.htm?WBCMODE=Aut___blank

Anmeld

9. maj 2012

Sas1990

Kay skriver:

har ik nogle erfaringer endnu... men ville lige tilføje at nogle hospitaler har lavet panorama billed af fødestuerne eller bare en enklelt... det har herlev fx. hvor jeg skal føde

http://www.herlevhospital.dk/menu/Afdelinger/Gynaekologisk_Obstetrisk_Afdeling/Graviditet+og+foedsel/Foedsel/Panoramabillede+af+foedestuen.htm?WBCMODE=Aut___blank

kiiger dem lige og tak

Anmeld

9. maj 2012

Mor til L&S

Sas1990 skriver:

Ved godt der er 7.måneder til jeg har termin men er der nogen der ved noget om vandfødsel?, hvordan foregår det? fordele og ulemper ved det?.

Jeg fødte i vand og det var fantastisk

Kom i vandet ved 9.30 tiden da jeg var 4 cm åben og blev der til jeg fødte kl 12.15

Har termin igen om 2 mdr og der skal jeg igen i kar

Anmeld

10. maj 2012

HeidiØ

Sas1990 skriver:

hehe ja okay hvem var med til fødsel

Min kæreste.. Og så var jm der self..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.