Vandfødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Sas1990

Rinepigen skriver:

jeg går ud fra du skal føde i horsens og der er der rundvisning på fødegangen hver onsdag

okay tak ja det regner jeg stærkt med når jeg bor her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

AnonymMor

Sas1990 skriver:

okay tak ja det regner jeg stærkt med når jeg bor her.

hehe ja

Anmeld

9. maj 2012

Sas1990

smask skriver:

Jeg havde en fantatisk vandfødsle med min den mindste ( 5mdr)

Har virkelig ikke noget dårligt at sige om det.. 

Min fødsle gik stille og rolig ( ca 3 timer)

Da jeg kom ind på syghuset kl halv 3 om natten var jeg 4-6 cm åbnet og jeg bad om at komme i badekar med det samme.. 
Jeg skulle lige ligge en lille halv time med en CTG, for at høre om hun var påvirket af veerne..

Det var hun ikke. Jeg kom i badekar ved en halv 4 tiden.. og det var så fucking dejligt.. Jeg havde sagt at jeg IKKE ville føde på fødelejet og jeg ikke ville være noget for jeg følte mig rigtig meget ustille sidste gang.. Jeg fik et håndklæde og mig, og jeg låg virkelig og slappede af i vandet.. Lyset var meget dæmpet.. og der var mig og min kæreste..

jeg fik taget vandet lidt over 4 og jeg hoppede i badekaret igen og min datter er født 04.17..

Hvis jeg dog skal sige et eller andet skidt ved det var at jeg fik ondt i nakken af at hænge på kanten af badekaret 

ja okay:d klippet din kæreste navlestergen over?

Anmeld

9. maj 2012

Sas1990

HeidiØ skriver:

Jeg havde ønsket vandfødsel, så jeg fik en stue med kar. Jeg kom ind 05.30.. kom i kar kl 13.. og det satte faktisk veerne i bero! det var jo ikke så smart.. så fra at være 4 min mellem veerne gik der 6 min.. Men er egentlig glad for jeg fødte på fødelejet! .. i øvrigt sys jeg det var en smule grænseoverskridende at ligge der splitterragende nøgen i det store kar, hehe

hehe ja okay hvem var med til fødsel

Anmeld

9. maj 2012

Sas1990

Rinepigen skriver:

hehe ja

har du os født i horsens?

Anmeld

9. maj 2012

Annana89

Sas1990 skriver:

ja okay fødselsforbedrelse? hvor gør man sådan noget henne og hva er det

Det går jeg til i mit Jordemodercenter, det er noget de tilbyder en. Det er sårn et slags minikursus i fødseln og hvad der dertil hører. Plus at vi også snakker amning, og den første tid med et spædbarn.

Mon ikke du får det tilbudt når du en gang skal til Jordemoder?! Eller så spørger du dem bare!

Anmeld

9. maj 2012

Sas1990

Annana89 skriver:

Det går jeg til i mit Jordemodercenter, det er noget de tilbyder en. Det er sårn et slags minikursus i fødseln og hvad der dertil hører. Plus at vi også snakker amning, og den første tid med et spædbarn.

Mon ikke du får det tilbudt når du en gang skal til Jordemoder?! Eller så spørger du dem bare!

ja okay

Anmeld

9. maj 2012

AnonymMor

Sas1990 skriver:

har du os født i horsens?

nej ikke endnu hehe men har termin d 1 nov.

Anmeld

9. maj 2012

Sas1990

Rinepigen skriver:

nej ikke endnu hehe men har termin d 1 nov.

okay;D

Anmeld

9. maj 2012

SukkerDronning

Jeg fødte min datter i vand. Jeg har af gode grunde ikke prøvet andet, så det kan være svært, at samligne og derfor anbefale det. MEN jeg vil helt klart også føde i vand næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.