forklar mig.. please...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

morethanperfect

1234567890 skriver:

tak soede saa vil jeg laese lidt om det og faa lidt soevn, mine roede goer ondt fordi jeg har graedt saa meget... mange tak for din hjaelp

Rolig nu , det skal nok gå .  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

H+S Skjolgborg.

Jeg ville så takke nej til det for dine tal er da pæne med mit barn nummer 2 sagde den 1:1258 og den skal bare være over 1:300 med barn nummer 3 var den på 1:5300 tros jeg var 3 år ældre.

Den skal bare være over 1:300 jeg har gået til gynækolog og syghuse hver 14 dag pga jeg har midste så mange gange

(6 SA og 2 MA i alt) + født en død datter i uge 17 (= den første MA jeg have i nov 1997) som var før jeg fik min første søn for 11½ år siden og med de to sidste fik jeg progastan morgen,middag og aften indtil uge 11+0 og scanne hver 14 dag og blodprøver hver 14 dag ind til jeg føde de 2 sidste to børn min datter og min søn så jeg hved det er 1:300 så forstå ikke i jeres land det hedder 1:4500 lyder meget underligt.

Håber bare alt er ok og held og lykke xxx finger for alt er som det skal være.En sådan forstervandsprøve er normal også nået lægen ikke gør men sygehuset eller hvis man går til gynækolog hele vejen igellem og den er jo ikke sikker nogle gange går det jo desværre ikke godt derefter men pyha for det meste går det godt ville jeg så også sige.Men nu hved jeg jo ikke meget om der du bor men syntes det lyder underligt med 1:4500.

Mvh Henriette

Anmeld

8. maj 2012

Gravid2012

Kamulla skriver:

du har vel lov til at bestemme om du vil det der eller ej.. jeg havde takket nej hvis mine tal var 1:1400

og ja min fejl 1:300 hedder riciko gruppen herhjemme.. men der er stadig STOR forskel

ja det har du ret i... det er en stor forskel.. jeg maa lige sove paa hvad jeg vil goer, men er glad for du var her og besvarede mine spoergsmaal.... tusind tak og godnat

Anmeld

8. maj 2012

Kamulla

1234567890 skriver:

ja det har du ret i... det er en stor forskel.. jeg maa lige sove paa hvad jeg vil goer, men er glad for du var her og besvarede mine spoergsmaal.... tusind tak og godnat

sov godt og velbekomme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.