Lige mine tanker.
Som jeg har læst det, er det slet ikke stinne der er sammen med Benjamin da det sker. Men der i mod hans far.
Så nem at sidde og dømme. Og herinde er folk hurtig ude med riverne efterhånden
Skal se det og spændende at høre det fra hende side
Endnu en gang, så kan et barn sagtens få anfald længe efter en rusketur.
Hvis hun har rusket ham om morgenen, kan anfaldet sagtens ske om aftenen hvor faderen er sammen med ham.
De der tror at Stine er skyldig, er vel hverken værre eller bedre end du, der skriver at det var faderen der var sammen med ham da han fik anfaldet. (Og dermed vel går udfra at det er ham der har gjort det?) Det er da også at dømme
Jeg er i hvert fald overbevist om at det ikke er ham der har været voldig overfor barnet, hvis noget overhovedet indikerede at det var ham, var han jo også blevet varetægtsfængslet.
Jeg tror at Stine med sin fødselsdepression, at hun nægtede behandling osv. er skyldig men har haft en hamrende dygtig advokat der har fundet frem til muligheder der desværre har gjort at hendes skyld ikke kunne bevises pga. pludselig tvivlsspørgsmål om en sjælden sygdom (Som man først "finder på" et stykke tid efter hun er blevet varetægtsfængslet)
Men jeg dømmer ikke mere end du og andre, blot fordi jeg har en anden opfattelse af hvem der har gjort det. Hun er frikendt pga. manglende beviser, ikke erklæret uskyldig.
Hvis det at tvivle på hendes uskyld, i din optik er at dømme -Then so be it.
Anmeld