På Tirsdag kl. 21.00 Stine sagen (Dum)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Musse21

morethanperfect skriver:

I dag var jo sidste afsnit ..

Nå for pokker så er det da derfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Kay

ihh hvornår er det det bliver genudsendt... nåede igen ik at se det i dag...

Anmeld

8. maj 2012

Mira0911

Musse21 skriver:

På nutv.dk og så ind under de unge mødre

Jeg kiggede på tvguiden.dk og så under kanal4... Jeg har smidt et link da jeg oprettede tråden... Er det fordi du skal se det eller? 

Anmeld

8. maj 2012

Zafir

Mira0911 skriver:

Ja ellers skal jeg nok gøre det på fjæsen også... 

Anmeld

8. maj 2012

Tvillingemor80

HÅBER man kommer til at kunne se det på nutv !

Anmeld

8. maj 2012

Musse21

Mira0911 skriver:

Jeg kiggede på tvguiden.dk og så under kanal4... Jeg har smidt et link da jeg oprettede tråden... Er det fordi du skal se det eller? 

Ja det var fordi jeg ville se det

Anmeld

8. maj 2012

Mira0911

Musse21 skriver:

Ja det var fordi jeg ville se det

Ved faktisk ikke om man kan se det nu.. .Er ikke bruger derinde...  Måske man kan det fra Mandag aften... 

Anmeld

8. maj 2012

henh01

132319 skriver:

Det er bare sjovt at hun pludselig " lige kommer i tanke om at han måske er syg" når hun har rusket tremmer i et stykke tid.

Ahh, god research af muligheder for at undslippe, vil jeg heller kalde det.

Jeg har ikke fulgt slavisk med og har af gode grunde ikke ville støtte op om hendes uskyld da der er så meget i den sag der lugter men det sidste jeg har hørt er at de ikke kan bekræfte at han er syg og at alt tyder på at han er blevet rusket.

Tror ikke helt jeg er med????

Som hun selv har udtalt så kan alle der har været i kontakt med Benjamin være skyld i det skete. Hendes kæreste der var alene med drengen da han faldt om og ambulancen blev tilkaldt osv kunne vel ligeså vel have gjort noget som Stine?

jeg synes desværre folk er meget hurtige til at dømme andre, der er jo ingen beviser for, at det skulle være Stine der har rusket ham. Kan kun undre mig, at så mange alligevel påstår at hun må have gjort det. Hvorfor ikke tage andre i søgelyset? Jeg har ingen grund til at støtte op omkring hende, kender hverken hende eller hendes familie, jeg ser det blot ud fra et andet perspektiv.

Men summa summarum så bliver det spændende hvad hun siger på tirsdag

Anmeld

8. maj 2012

Musse21

Mira0911 skriver:

Ved faktisk ikke om man kan se det nu.. .Er ikke bruger derinde...  Måske man kan det fra Mandag aften... 

Må nok bare væbne mig med tålmodighed

Anmeld

8. maj 2012

132319

henh01 skriver:

Tror ikke helt jeg er med????

Som hun selv har udtalt så kan alle der har været i kontakt med Benjamin være skyld i det skete. Hendes kæreste der var alene med drengen da han faldt om og ambulancen blev tilkaldt osv kunne vel ligeså vel have gjort noget som Stine?

jeg synes desværre folk er meget hurtige til at dømme andre, der er jo ingen beviser for, at det skulle være Stine der har rusket ham. Kan kun undre mig, at så mange alligevel påstår at hun må have gjort det. Hvorfor ikke tage andre i søgelyset? Jeg har ingen grund til at støtte op omkring hende, kender hverken hende eller hendes familie, jeg ser det blot ud fra et andet perspektiv.

Men summa summarum så bliver det spændende hvad hun siger på tirsdag

Et barn kan sagtens få anfald længe efter en rusketur, så det behøver ikke være i forbindelse med volden at han har fået anfaldet. At det skete imens faderen var hjemme med ham, beviser ingenting.

Når hun blev anholdt, sigtet og fængslet og han ikke gjorde, kan du være ret sikker på at det i hvert fald ikke er ham der har gjort det. Så havde han nemlig fået samme tur.

Jeg dømmer ikke, jeg betvivler hendes uskyld udfra de kriterier der gør at det meget vel kunne være hende. Hun var jo fuldstændig psykisk ude af balance da hun havde fået det barn, det fortæller hun selv på TV i DUM på det pågældende tidspunkt.

Men ærligt, så lad os være med at diskutere det yderligere, vi bliver alligevel aldrig enige og den eneste der ved hvad der skete er (desværre) Stine alene.

-Og dermed ikke være sagt at hun behøver at fortælle sandheden blot fordi hun går til Nutv med historien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.