20+2 med vores øko-tot :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

MaybeBaby

kitty skriver:

Boas er også svært glad for kattens madskål, og han har vist også haft et stykke tørfodder i munden. Den lille bølle!

Boas har haft maveinfluenza og endte med at blive svært dehydreret. Vi fik 4 dage på børneafdelingen, inden han var frisk nok til at komme hjem, og inden han havde en normal vandladning. Stakkels lille fyr. Det var hårdt, men han har det godt nu. Selvom han har tabt sig en del, og er klejn nu. Vi håber at få ham fedet lidt op igen med gode sager

Nårh, bette pus! Skønt at han bare lige skal have en Hans og Grethe opfedning og det med katten lyder til at han som Tristan får sit årlige forbrug af skidt Næste mavebillede må også lige kræve at du smider et billede af den tidligere beboer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

ønskebørn74

kitty skriver:

Jeg krydser fingre for Jer igen, søde. Jeg stopper ikke, før du også kan lægge billeder ind!!!

1000 tak sødeste!!!  og jeg glæder mig til billeder af jeres lille øko-tot!!!

Anmeld

14. maj 2012

Bruus

kitty skriver:

Tak, smukke! Du må bare få dig en ny mave

Går det godt med prinsessen? Der er ikke meget liv i vores terminsgruppe længere, så det er sjældent vi høre noget..

Hihi - jamen vi arbejder jo sådan set på sagen, så den skal være hjertelig velkommen
Det går bare RIGTIG godt med Freya! Hun er en stor stærk pige, som for det meste er from og mild som en engel, med det dejligste smil, som for det meste er klistret fast på det lille ansigt  Meeeen dog har hun arvet lidt iltert temperament som skinner igennem fra tid til anden. Hvilket jo faktisk også er meget sjovt at se... Ja hun har det jo nok ikke fra fremmede  Hun har været i institution i knap 2 mdr nu, og stortrives med det. Pædagogerne nævner tit at de er helt forelskede i hende og at hun bare altid er så mild og glad dernede. Så det varmer jo et moderhjerte at høre

Dog har der lige været en periode på 2 uger som sluttede her før weekenden, hvor hun bare har været SÅ pylret og nætterne har været et helvede. I vuggestuen har der intet været, men ligeså snart vi kommer hjem er verden en helt anden. Så pylrer hun og intet er godt nok--- Pyha det kan være hårdt. Og så var der 6 dage i træk hvor hun fik 40 i feber KUN om aftenen inden hun skulle i seng. Når vi så stod op næste morgen var den væk, og så forfra om aftenen igen.... Meget mystisk!  Nr 2 tand titter så småt frem nu, måske den kan tage noget af skylden? Jeg aner ikke hvad der generede hende i den periode, men vores glade lille pige var i hvert fald væk.. Men NU er hun tilbage for fuld skrue!!! Siden i torsdags har hun bare sovet hele natten, og er bare glad og smilende konstant, ligesom vi kender hende.. Og iiihhh hvor er det dejligt

Hvordan går det med jeres lille Boas-Charmetrold? Han ser da også bare for lækker ud

Og ja, termins-gruppen er gået helt i stå... Men så holder vi bare kontakten gennem indlæg som disse

KNUS 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.