20+2 med vores øko-tot :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

otlitrom

Zafir skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Mutti2B

kitty skriver:

Taaaaaak!

Kan det passe at jeg ikke har spottet et billede af din smukke mave noget sted? Jeg kan sagtens have overset det, for jeg har ikke været meget online på det sidste

Jeg har slet ikke lagt noget mavebillede op. Så det er ikke dig

Anmeld

13. maj 2012

MaybeBaby

kitty skriver:

Undskyld søde stalker! Men det var lige netop dig jeg tænkte på, da jeg endelig tog mig sammen!!

Storebror har været indlagt, og jeg synes der er tuuusind ting at ordne hele tiden, så jeg får sjældent sat mig ned og brugt tid herinde. Desværre

Jeg fatter overhovedet ikke, at jeg er halvvejs! Det er jo viiildt så stærkt det går. Jeg er selvfølgelig også underholdt af 10 mdr gammelt tossebarn, der synes han skal begynde at gå/rejse sig op... STOP, det går for stærkt!!

Går det godt med Jeres lille flotte fyr, som nok slet ikke er så lille mere?

Hvor er det rart at blive tænkt på
Hvor kan jeg skrive under på, at tiden altså bare flyver, for det gør den simpelthen også her. Han bliver lige om straks 8 mdr. Og har kravlet i næsten 3 uger nu. Først synes jeg det var stort, men nu synes jeg det går for stærkt. Han vil så gerne op af ting allerede og han er bare Speedy Gonzales. Skulle i morges liiige ud og skylle tallerken af. Da jeg kom ind igen, var han kravlet hen til hunden, havde taget dennes nye kødben og var ved at proppe den i munden! Hurra for at Keeto er rigtig god til at dele, men nu tager jeg ham først ned fra stolen, når jeg lige er i stuen igen, selvom det vitterligt kun handler om 2 skridt.
Og så er han omkring 76 cm og godt 10 kg og med to bisser. Vi har jo egentlig ikke baby'er mere!
Håber ikke det har været al for alvorligt med Boas? Men rart at det lyder til at være et overstået kapitel?

/Mette - der glæder sig til næste mavebillede!

Anmeld

13. maj 2012

businesstigger

kitty skriver:

Tak søde! Jeg håber det går dejligt i storbyen!? Jeg fæler jeg er 5 dage bagud i tilværelsen, men måske det hjælper, når Boas bliver kørt ind i dp -igen- og jeg får tid til at trække vejret!

Kender godt følelsen med at være 5 dage bagud. Håber at det snart vender! Har selv lige haft en uge hvor Alexander har haft feber fra tirsdag til og med fredag, så har selvfølgelig haft ham hjemme og har ingenting nået af det jeg ellers skulle. 

Jeg kan huske i dec. hvor jeg tænkte at jeg sku nyde den sidste mnd af barsel inden det gik løs. Nåede 1 dag inden Alexander lagde sig med skoldkopper og var hjemme i 14 uger plus at David jo valgte at komme før tid ... Håber at det går bedre for dig med at få lidt tid til at slappe af! 

Anmeld

13. maj 2012

ønskebørn74

kitty skriver:

Her er vommen med lillebror. Billedet er taget idag, 20+2.

Vi har været til MD, og alt ser ud som det skal. Dejligt. Nu glæder vi os til at hilse på den lille gut til september!

du er totalt smuk gravid som sidst søde!!! skøn mave!!!

Anmeld

13. maj 2012

Nessie

Det er en rigtig flot baby-vom, men hold da op, 20 uger allerede?

Så længere oppe at du havde været indlagt med Boas, håber ikke det var alvorligt, og at han er ok igen?

Anmeld

13. maj 2012

otlitrom

MaybeBaby skriver:

Hvor er det rart at blive tænkt på
Hvor kan jeg skrive under på, at tiden altså bare flyver, for det gør den simpelthen også her. Han bliver lige om straks 8 mdr. Og har kravlet i næsten 3 uger nu. Først synes jeg det var stort, men nu synes jeg det går for stærkt. Han vil så gerne op af ting allerede og han er bare Speedy Gonzales. Skulle i morges liiige ud og skylle tallerken af. Da jeg kom ind igen, var han kravlet hen til hunden, havde taget dennes nye kødben og var ved at proppe den i munden! Hurra for at Keeto er rigtig god til at dele, men nu tager jeg ham først ned fra stolen, når jeg lige er i stuen igen, selvom det vitterligt kun handler om 2 skridt.
Og så er han omkring 76 cm og godt 10 kg og med to bisser. Vi har jo egentlig ikke baby'er mere!
Håber ikke det har været al for alvorligt med Boas? Men rart at det lyder til at være et overstået kapitel?

/Mette - der glæder sig til næste mavebillede!

Boas er også svært glad for kattens madskål, og han har vist også haft et stykke tørfodder i munden. Den lille bølle!

Boas har haft maveinfluenza og endte med at blive svært dehydreret. Vi fik 4 dage på børneafdelingen, inden han var frisk nok til at komme hjem, og inden han havde en normal vandladning. Stakkels lille fyr. Det var hårdt, men han har det godt nu. Selvom han har tabt sig en del, og er klejn nu. Vi håber at få ham fedet lidt op igen med gode sager

Anmeld

13. maj 2012

otlitrom

ønskebarn74 skriver:

du er totalt smuk gravid som sidst søde!!! skøn mave!!!

Jeg krydser fingre for Jer igen, søde. Jeg stopper ikke, før du også kan lægge billeder ind!!!

Anmeld

13. maj 2012

otlitrom

Nessie skriver:

Det er en rigtig flot baby-vom, men hold da op, 20 uger allerede?

Så længere oppe at du havde været indlagt med Boas, håber ikke det var alvorligt, og at han er ok igen?

Jeg er 21+0 idag, så ja Det går vildt stærkt!!!

Boas slæbte en maveinfektion med hjem fra dp (tror vi) og endte stærkt dehydreret, så han måtte indlægges for at få væskebalancen i top igen, med sonde etc... Nogle hårde dage, men nu er krudtuglen tilbage!

Anmeld

13. maj 2012

Karo

kitty skriver:

Her er vommen med lillebror. Billedet er taget idag, 20+2.

Vi har været til MD, og alt ser ud som det skal. Dejligt. Nu glæder vi os til at hilse på den lille gut til september!

Sikken fin mave 

Glæder mig til at se øko totten til september.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.