20+2 med vores øko-tot :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2012

otlitrom

Jibbe skriver:

Smuk mave med det lille mirakel

Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

otlitrom

businesstigger skriver:

Fiiiin mave og dejligt at MD scanningen gik godt!

Tak søde! Jeg håber det går dejligt i storbyen!? Jeg fæler jeg er 5 dage bagud i tilværelsen, men måske det hjælper, når Boas bliver kørt ind i dp -igen- og jeg får tid til at trække vejret!

Anmeld

13. maj 2012

otlitrom

Maja84 skriver:

Hvor har du en flot babyhule

Tusind tak! Jeg synes den er stooooor (og det nævner fok også flittigt )

Anmeld

13. maj 2012

otlitrom

Lotus86 skriver:

Smukt med smukt på

Savner godt nok min tykke mavse når jeg ser din

Du må gerne låne den lidt?! Jeg synes allerede den er tung. Men det gør det nok heller ikke nemmere, at jeg har haft mange dage alene med Boas, som er overalt, og derfor ikke får hvilet

Anmeld

13. maj 2012

otlitrom

Sakris skriver:

Åh hvor er det bare den fineste mave. Synes det er så vildt at I skal have jer et lille mirakel mere

Jeg synes også det er vildt. Og på dumme dage kan "oh fu*k" følelsen virkelig ramme, men heldigvis kun for et kort øjeblik. Det bliver hårdt, men andre har klaret det før os. Og for 2 år siden troede vi aldrig vi ville få børn - da ventede vi på samtale på fertilitetsklinikken.. Så! Mirakler sker!!

Dejligt profilbillede du har. Det lyser af kærlighed

Anmeld

13. maj 2012

otlitrom

lotchen skriver:

Smuk øko-hule

Tak søde Lotchen. Det bliver evigheder, inden jeg kommer ud i den pulserende arbejdsverden... Jeg havde ellers glædet mig!

Anmeld

13. maj 2012

otlitrom

Mutti2B skriver:

Hvor er du fiiiiin

Taaaaaak!

Kan det passe at jeg ikke har spottet et billede af din smukke mave noget sted? Jeg kan sagtens have overset det, for jeg har ikke været meget online på det sidste

Anmeld

13. maj 2012

otlitrom

MaybeBaby skriver:

ENDELIG et nyt billede! Du må ikke lade det gå så længe imellem mavebillederne... Jeg har jo abstinenser!
Men for filen hvor ligger han godt derinde. Så frygtelig smuk en babyhule! Kan du overhovedet forstå, at du allerede er halvvejs?

/Mette - stalkeren

Undskyld søde stalker! Men det var lige netop dig jeg tænkte på, da jeg endelig tog mig sammen!!

Storebror har været indlagt, og jeg synes der er tuuusind ting at ordne hele tiden, så jeg får sjældent sat mig ned og brugt tid herinde. Desværre

Jeg fatter overhovedet ikke, at jeg er halvvejs! Det er jo viiildt så stærkt det går. Jeg er selvfølgelig også underholdt af 10 mdr gammelt tossebarn, der synes han skal begynde at gå/rejse sig op... STOP, det går for stærkt!!

Går det godt med Jeres lille flotte fyr, som nok slet ikke er så lille mere?

Anmeld

13. maj 2012

otlitrom

BRUUS skriver:

Hvor er du smuk gravid Kitty! 
Kan da kun ønske at komme til at se ligesådan ud anden gang Håber I har det godt og alt er som det skal være 

Tak, smukke! Du må bare få dig en ny mave

Går det godt med prinsessen? Der er ikke meget liv i vores terminsgruppe længere, så det er sjældent vi høre noget..

Anmeld

13. maj 2012

Zafir

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.