Hjælp: Kejsersnit ved den første og ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Hvem?

StineW79 skriver:

Hé Hé der er vist ik noget at sige til at man ka blive helt rundforvirret! 

Hvordan opdagede du at dit ar var sprunget anden gang? Var du indlagt? Det er jo lige det min kærste frygter aller mest ska ske! Vh stine

Hvordan jeg opdagede det? Det kan du ikke undgå at mærke, det er en voldsom smerte, som jeg håber ingen oplever - men de sagde også at det er yderst sjældent det sker, og grunden var jo at der ikke var ret meget imellem mine drenge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

LR85

engodmor skriver:

Hehe, så os lige du har en dreng fra feb 2010... og venter en mere...

Hae selv en dreng fra april 2010 og venter selv en dreng mere

Ej det var da virkelig sjovt. 

Sp kan vi dele glæder og erfaringer med dem begge  

Anmeld

9. maj 2012

Christina.78

Hvem? skriver:

Nr. 1 er født ved et meget akut kejsersnit, efter 22 timers veer, nr. 2 er også rødt ved akut kejsersnit, da der kun er 11 mdr imellem og kejsersnittet fra den 1. sprang.

MEN skulle jeg være så heldig at få nr. 3 engang, så sætter jeg min lid til at føde normalt.

Havde jeg selv måtte bestemme ved nr. 2, havde jeg valgt alm.

Hej søde..hvorfor navne skiftet?

Anmeld

9. maj 2012

Christina.78

Hvem? skriver:

Hvordan jeg opdagede det? Det kan du ikke undgå at mærke, det er en voldsom smerte, som jeg håber ingen oplever - men de sagde også at det er yderst sjældent det sker, og grunden var jo at der ikke var ret meget imellem mine drenge

Nej, den smerte glemmer man aldrig

Anmeld

9. maj 2012

Moar2012

Tusind tak fordi i ville dele alle jeres oplevelser med mig..

Min mavefornemmelse siger jeg skal tage PKS men lige nu tror jeg det er fordi jeg er bange for hvad der venter i en rigtig fødsel:-)

Men tror jeg vil prøve en normal fødsel, om ikke andet for oplevelsens skyld, da alle siger det er så fantastisk når det hele er overstået:-)

skal til lægesamtale når jeg er 34 uger henne så ved jeg sikkert også meget bedre hvordan jeg har det med det..

Anmeld

9. maj 2012

Hvem?

Christina.78 skriver:

Hej søde..hvorfor navne skiftet?

Hej søde..

Det er meget længe siden, det var for at gøre mig mere ano, efter der har været så meget med det "stjæle-billeder-profil-halløj", men dét stadig mig

Anmeld

9. maj 2012

UngMor83

Hvem? skriver:

Nr. 1 er født ved et meget akut kejsersnit, efter 22 timers veer, nr. 2 er også rødt ved akut kejsersnit, da der kun er 11 mdr imellem og kejsersnittet fra den 1. sprang.

MEN skulle jeg være så heldig at få nr. 3 engang, så sætter jeg min lid til at føde normalt.

Havde jeg selv måtte bestemme ved nr. 2, havde jeg valgt alm.

Det får du ikke lov til.... Har man fået 2 ks. i streg, får man ikke lov til at føde naturligt!!!

Jeg fik meget aks. første gang, og da jeg sku ha nummer 2, blev jeg rådet til at tænke mig meget godt om hvordan jeg ville føde. For valgte jeg ks. ville/skulle resten af mine børn fødes ved ks. Jeg valgte ks. og har nu fået 4 ´kejserbørn´;O) 

Anmeld

9. maj 2012

Hvem?

UngMor83 skriver:

Det får du ikke lov til.... Har man fået 2 ks. i streg, får man ikke lov til at føde naturligt!!!

Jeg fik meget aks. første gang, og da jeg sku ha nummer 2, blev jeg rådet til at tænke mig meget godt om hvordan jeg ville føde. For valgte jeg ks. ville/skulle resten af mine børn fødes ved ks. Jeg valgte ks. og har nu fået 4 ´kejserbørn´;O) 

Nu har jeg heldigvis snakket med min læge om det, og da det først blir aktuelt om nogle år, så kan det sagtens være.

Anmeld

9. maj 2012

EnGodMor

LR85 skriver:

Ej det var da virkelig sjovt. 

Sp kan vi dele glæder og erfaringer med dem begge  

Anmeld

10. maj 2012

Christina.78

UngMor83 skriver:

Tror altså det afhænger af hvilket sygehus du spørger...kender altså flere der har fået kejsersnit og født selv bagefter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.