Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil bare lige nævne at jeg har været præcis det samme igennem som dig.. var i uge 11..
jeg fik først medicinsk abort, og efterfølgende udskrab (fordi det ved ultralyd ikke mente at det hele var væk) 14 dage efter udskrab havde jeg ægløsning og yderligere 14 dage havde jeg en positiv test, så det kan sagtens være at du er gravid..
stort tillykke herfra..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ekebiv skriver: Jeg fik første mens efter abort d 15 januar og ville derefter teste for ÆL og det var der jeg blev opmærksom på "problemet" så jeg havde både ÆL og mens og positive tests. Det er ikke fordi kroppen stadig danner Hcg, det er fordi den er lang tid om at komme af med det. Men jeg syns vi skal lade den ligge nu, kan ikke lide at blive ved med at vade rundt i det når du nu er helt sikker på at den er go nok :-)
Jeg fik første mens efter abort d 15 januar og ville derefter teste for ÆL og det var der jeg blev opmærksom på "problemet" så jeg havde både ÆL og mens og positive tests. Det er ikke fordi kroppen stadig danner Hcg, det er fordi den er lang tid om at komme af med det. Men jeg syns vi skal lade den ligge nu, kan ikke lide at blive ved med at vade rundt i det når du nu er helt sikker på at den er go nok :-)
Det er jeg næsten - altså lige så sikker som de to andre gange, jeg har været gravid. Skal nok lige til lægen før jeg er 110 overbevist!
marius' mor skriver: Vil bare lige nævne at jeg har været præcis det samme igennem som dig.. var i uge 11.. jeg fik først medicinsk abort, og efterfølgende udskrab (fordi det ved ultralyd ikke mente at det hele var væk) 14 dage efter udskrab havde jeg ægløsning og yderligere 14 dage havde jeg en positiv test, så det kan sagtens være at du er gravid.. stort tillykke herfra..
Dejligt, dejligt, dejligt!
Tak.
Jeg har været hos lægen i dag, og hun har bekræftet, at den er god nok!
Jeg er et eller andet sted mellem uge 4 og 7 - skal heldigvis allerede scannes sidst i næste uge.
Kan mærke, at jeg bare er meget nervøs for, at det går galt igen. Men håber!
FruK skriver: Jeg har været hos lægen i dag, og hun har bekræftet, at den er god nok! Jeg er et eller andet sted mellem uge 4 og 7 - skal heldigvis allerede scannes sidst i næste uge. Kan mærke, at jeg bare er meget nervøs for, at det går galt igen. Men håber!
ihh stort tillykke!
Stort tillykke med stregerne...
Stort tillykke!
FruK skriver: Testede positiv d. 22/2 Begyndte at bløde d. 26/3 Medicinsk abort d. 28/3 Forleden spurgte jeg herinde til, hvor længe der mon går, før man får mens efter abort, så man kan komme igang med de indkøbte ægløsningstests. https://www.baby.dk/debat/171697pi1/spontan-abort/hvornaar-fik-i-mens-efter-abort.aspx Nåeh... men det ser ud til, at jeg IKKE får mens!! Tog en test - mest bare for at få bekræftet at jeg ikke er gravid igen, og at det nok bare er mens, der er på vej - så jeg kunne holde op med at spekulere på det. Der er eddermame TO streger!!
Testede positiv d. 22/2
Begyndte at bløde d. 26/3
Medicinsk abort d. 28/3
Forleden spurgte jeg herinde til, hvor længe der mon går, før man får mens efter abort, så man kan komme igang med de indkøbte ægløsningstests.
https://www.baby.dk/debat/171697pi1/spontan-abort/hvornaar-fik-i-mens-efter-abort.aspx
Nåeh... men det ser ud til, at jeg IKKE får mens!!
Tog en test - mest bare for at få bekræftet at jeg ikke er gravid igen, og at det nok bare er mens, der er på vej - så jeg kunne holde op med at spekulere på det.
Der er eddermame TO streger!!
Så vildt! Til lykke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128