Hvornår fik I mens efter abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

44.592 visninger
29 svar
1 synes godt om
30. april 2012

FruK

Som overskriften siger;

Jeg går og venter efter medicinsk abort sidst i marts. Jeg er gået et par dage over i forhold til min normale cyklus.

Jeg var til tjek først i april, hvor de sagde, at det hele så normalt ud, og at der var ægløsning på vej.

Regner ikke med at jeg er gravid, men at kroppen bare skal igang igen.
Hvor lang tid tog det hos jer?

Vil jo gerne have gang i en normal cyklus igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2012

frkanonym

FruK skriver:

Som overskriften siger;

Jeg går og venter efter medicinsk abort sidst i marts. Jeg er gået et par dage over i forhold til min normale cyklus.

Jeg var til tjek først i april, hvor de sagde, at det hele så normalt ud, og at der var ægløsning på vej.

Regner ikke med at jeg er gravid, men at kroppen bare skal igang igen.
Hvor lang tid tog det hos jer?

Vil jo gerne have gang i en normal cyklus igen...

jeg mistede i januar, da jeg var 9+4, og har stadigvæk ikke set skyggen af min mens. jeg er begyndt på ppiller for (ca) halvanden uge siden, for at fremprovokere min mens - min læge rådet mig til det. dog kan der gå op til ½ år, før mens kommer igen, fik jeg at vide.
dette var min anden sa, og første gang var jeg på ppiller hele tiden, da jeg ikke vidste, jeg var gravid og blev gravid på ppiller, og pludselig mistede jeg bare. denne gang har jeg ikke været på ppiller, og har ikke set mens overhovedet..

Anmeld

30. april 2012

FruK

Øv, hvor træls... Satsede egentlig på, at detkom lige om lidt.

Anmeld

30. april 2012

pussekat

hejsa

da jeg fik en sa i jan 10 kom men mens i marts og da jeg fik en i maj 10 kom den i siden af juni

Anmeld

30. april 2012

FruK

Jeg må vist væbne mig med tålmodighed...

Anmeld

30. april 2012

MyLove E

Første gang kom den slet ikke fordi jeg blev gravid med det samme igen. Som desværre også blev en Sa. Tro der gik 6-7uger anden gang..

Anmeld

30. april 2012

FruK

Tauf skriver:

Første gang kom den slet ikke fordi jeg blev gravid med det samme igen. Som desværre også blev en Sa. Tro der gik 6-7uger anden gang..

Øv...

Hmmm... troede bare den ville komme næsten som normalt.

Anmeld

30. april 2012

MyLove E

FruK skriver:

Je

Øv...

Hmmm... troede bare den ville komme næsten som normalt.

Jeg fik advide få sygehuset at jeg skulle regne med 5-7 uger..

Anmeld

4. maj 2012

TR

malenekjeldsen skriver:

jeg mistede i januar, da jeg var 9+4, og har stadigvæk ikke set skyggen af min mens. jeg er begyndt på ppiller for (ca) halvanden uge siden, for at fremprovokere min mens - min læge rådet mig til det. dog kan der gå op til ½ år, før mens kommer igen, fik jeg at vide.
dette var min anden sa, og første gang var jeg på ppiller hele tiden, da jeg ikke vidste, jeg var gravid og blev gravid på ppiller, og pludselig mistede jeg bare. denne gang har jeg ikke været på ppiller, og har ikke set mens overhovedet..

Undskyld jeg lige blander mig, men er det virkelig seriøst at der kan gå så lang tid før man får mens igen efter en abort ? ( har selv mistet i uge 19)

Anmeld

4. maj 2012

Annette A

Da blødningen eter aborten var ovre, det tog 3 uger, gik der 14 dage til min mens kom og det havde lægen også sagt til mig, at jeg sku regne med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.