Så var det derfor... :))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.680 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

FruK

Testede positiv d. 22/2

Begyndte at bløde d. 26/3

Medicinsk abort d. 28/3

Forleden spurgte jeg herinde til, hvor længe der mon går, før man får mens efter abort, så man kan komme igang med de indkøbte ægløsningstests.

https://www.baby.dk/debat/171697pi1/spontan-abort/hvornaar-fik-i-mens-efter-abort.aspx

Nåeh... men det ser ud til, at jeg IKKE får mens!!

Tog en test - mest bare for at få bekræftet at jeg ikke er gravid igen, og at det nok bare er mens, der er på vej - så jeg kunne holde op med at spekulere på det.

Der er eddermame TO streger!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

M (:

FruK skriver:

Testede positiv d. 22/2

Forleden spurgte jeg til, hvor længe der mon går, før man får mens efter abort, så man kan komme igang med de indkøbte ægløsningstests.

https://www.baby.dk/debat/171697pi1/spontan-abort/hvornaar-fik-i-mens-efter-abort.aspx

Tog en test - mest bare for at få bekræftet at jeg ikke er gravid igen, og at det nok bare er mens, der er på vej - så jeg kunne holde op med at spekulere på det.

STORT TILLYKKE med de to streger. Sikke en dejlig overraskelse!

Anmeld

8. maj 2012

MMOGM

FruK skriver:

Testede positiv d. 22/2

Medicinsk abort d. 28/3

Forleden spurgte jeg herinde til, hvor længe der mon går, før man får mens efter abort, så man kan komme igang med de indkøbte ægløsningstests.

Tillykke med de 2 streger! 

Anmeld

8. maj 2012

ekebiv

FruK skriver:

Testede positiv d. 22/2

Medicinsk abort d. 28/3

nu er det ikke fordi jeg skal gøre dig ked af det men har du på noget tidspunkt stået med en negativ test efter din abort eller har du fået taget blodprøver? Jeg spørger fordi jeg aborterede i 11 uge i starten af december og sidst i januar kunne jeg ikke finde ud af mine æl teste og prøvede derfor en graviditetstest som sørme var positiv. Problemet var jo bare at jeg ikke vidste om det var rester af den gamle graviditet eller om det var en ny. Desværre var det rester, kunne faktisk teste positiv 2 måneder efter aborten hvilket var ret frustrerende.

selvfølgelig for at det er en ny blob )

Anmeld

8. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt, stort tillykke! Vh stine

Anmeld

8. maj 2012

FruK

ekebiv skriver:

nu er det ikke fordi jeg skal gøre dig ked af det men har du på noget tidspunkt stået med en negativ test efter din abort eller har du fået taget blodprøver? Jeg spørger fordi jeg aborterede i 11 uge i starten af december og sidst i januar kunne jeg ikke finde ud af mine æl teste og prøvede derfor en graviditetstest som sørme var positiv. Problemet var jo bare at jeg ikke vidste om det var rester af den gamle graviditet eller om det var en ny. Desværre var det rester, kunne faktisk teste positiv 2 måneder efter aborten hvilket var ret frustrerende.

selvfølgelig for at det er en ny blob )

Nej, jeg har hverken testet negativ eller fået taget blodprøve efter aborten.

Men jeg blev scannet 14 dage efter aborten, og der sagde de, at alt så fint ud, og at der var ægløsning på vej - og at jeg derfor ikkebehøvede blodprøven. Håber da, at det er nok! 

Og tak!! 

Anmeld

8. maj 2012

ekebiv

FruK skriver:

Nej, jeg har hverken testet negativ eller fået taget blodprøve efter aborten.

Men jeg blev scannet 14 dage efter aborten, og der sagde de, at alt så fint ud, og at der var ægløsning på vej - og at jeg derfor ikkebehøvede blodprøven. Håber da, at det er nok! 

Og tak!! 

du er nok nødt til at tage omkring lægen og få taget blodprøver med et par dages mellemrum, bare for at være sikker

Jeg blev også scannet efter aborten og fik først tget blodprøver da jeg tvang lægen fordi jeg ikke vidste om det var ny eller gammel graviditet.

Anmeld

8. maj 2012

FruK

Men hvis det havde været den gamle graviditet, så kunne lægen vel ikke have set begyndende ægløsning 14 dage efter aborten???

Anmeld

9. maj 2012

FruK

ekebiv skriver:

du er nok nødt til at tage omkring lægen og få taget blodprøver med et par dages mellemrum, bare for at være sikker

Jeg blev også scannet efter aborten og fik først tget blodprøver da jeg tvang lægen fordi jeg ikke vidste om det var ny eller gammel graviditet.

Men så havde du vel heller ikke ægløsning??

Altså... jeg mener, hvis kroppen tror den stadig er gravid op derfor producerer hcg, så får man vel ikke ægløsning og mens?

Blev nu alligevel lidt bekymret i går - men han sagde på sygehuset to uger efter aborten, at det hele så normalt ud, og at jeg var ved at danne ægblærer, så jeg ville få ægløsning indenfor nogle uger.

Og da jeg spurgte til blodprøve nr. sagde han, at den ikke var nødvendig, for de kunne se, at det hele var i orden.

Plus at alt har føltes helt normalt siden - bortset fra de sidste par dage, hvor jeg har følt mig oppustet mm. ligesom sidst.

Anmeld

9. maj 2012

ekebiv

FruK skriver:

Men så havde du vel heller ikke ægløsning??

Altså... jeg mener, hvis kroppen tror den stadig er gravid op derfor producerer hcg, så får man vel ikke ægløsning og mens?

Blev nu alligevel lidt bekymret i går - men han sagde på sygehuset to uger efter aborten, at det hele så normalt ud, og at jeg var ved at danne ægblærer, så jeg ville få ægløsning indenfor nogle uger.

Og da jeg spurgte til blodprøve nr. sagde han, at den ikke var nødvendig, for de kunne se, at det hele var i orden.

Plus at alt har føltes helt normalt siden - bortset fra de sidste par dage, hvor jeg har følt mig oppustet mm. ligesom sidst.

Jeg fik første mens efter abort d 15 januar og ville derefter teste for ÆL og det var der jeg blev opmærksom på "problemet" så jeg havde både ÆL og mens og positive tests. Det er ikke fordi kroppen stadig danner Hcg, det er fordi den er lang tid om at komme af med det. Men jeg syns vi skal lade den ligge nu, kan ikke lide at blive ved med at vade rundt i det når du nu er helt sikker på at den er go nok :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.