Ser jeg syner eller er jeg mon gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

sweet

Simone87 skriver:

Har været hos lægen og få testen - bare fordi jeg ikke troede på det!! Så nu kan jeg endelig, med sikkerhed, sige at jeg er gravid..

Men er nu meeeget uroli for de kommende 2 måneder. Håber at de drøner derud ad

tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2012

Camillos

Simone87 skriver:

Har været hos lægen og få testen - bare fordi jeg ikke troede på det!! Så nu kan jeg endelig, med sikkerhed, sige at jeg er gravid..

Men er nu meeeget uroli for de kommende 2 måneder. Håber at de drøner derud ad

uhhh .... Hvor dejligt tillykke med det ... Skønt .. Selvfølgelig skal det nok gå! hold fast i håbet... Ved hvad jeg snakker om har aelv mistet 4 gange før... 

Anmeld

11. maj 2012

Line Højdal

for at alt kommer til at gå perfekt - STORT tillykke med de to streger!!

Anmeld

11. maj 2012

Kløver

Kay skriver:

LJeJeghhaharså

pco piger kan ikke tæste med ÆL tests... hverken for graviditet eller Æl for der er noget "galt" med vores hormoner.... så de giver oftes falske resultater

Jeg har pco og har brugt æl teste til begge mine børn. Kan det ikke være fordi nogle med pco ikke får æl ?

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Maja84 skriver:

Jeg har pco og har brugt æl teste til begge mine børn. Kan det ikke være fordi nogle med pco ikke får æl ?

jeg ved kun hvad fertalitets lægen sagde til mig... og det er at pco piger meget ofte ikke får en posetiv æl test... heller ik hvis de faktisk har æl... hvor andre pco piger tæster posetiv hele tiden selvom de jo ik har æl hele tiden... og meget få pco piger kan bruge æl tests...

det var den melding jeg fik da jeg spurgte om det ville hjælpe os at købe dem...

Anmeld

11. maj 2012

Kløver

Kay skriver:

tåvaværværehhehelheldigviheldi

jeg ved kun hvad fertalitets lægen sagde til mig... og det er at pco piger meget ofte ikke får en posetiv æl test... heller ik hvis de faktisk har æl... hvor andre pco piger tæster posetiv hele tiden selvom de jo ik har æl hele tiden... og meget få pco piger kan bruge æl tests...

det var den melding jeg fik da jeg spurgte om det ville hjælpe os at købe dem...

Så må jeg være heldig, jeg har dog godt undret mig over at når de blev positive var de det meget lang tid, og havde svært ved at bruge strimlerne hvor de digitale var dem jeg kunne bruge, uden problem
Dengang jeg fik svar fik jeg at vide jeg ikke havde for meget mandligt hormon som mange pco piger har, men havde noget andet som var forhøjet, bla derfor jeg har nemt ved at tage på og meget svært ved at tabe mig, cyster, og meget lang cyklus. Efter 1 fødsel blev de dog meget korte og kortere og kortere, for at få en igen meget meget lang cyklus, hvor det var i den lange jeg blev gravid med min datter, så termin blev rykket 1 måned

Anmeld

11. maj 2012

babymus77

Stort tillykke med de fine streger:-) Dejligt når det lykkedes:-) Krydser for de næste måneder;-) Rigtig god week...

Anmeld

11. maj 2012

Kløver

Hvor dejligt lægen har bekræftet det, stort tillykke. Krydser og Håber alt vil gå godt, og du lige om lidt ser spræl til nf

Anmeld

11. maj 2012

Kay

Maja84 skriver:

Så må jeg være heldig, jeg har dog godt undret mig over at når de blev positive var de det meget lang tid, og havde svært ved at bruge strimlerne hvor de digitale var dem jeg kunne bruge, uden problem
Dengang jeg fik svar fik jeg at vide jeg ikke havde for meget mandligt hormon som mange pco piger har, men havde noget andet som var forhøjet, bla derfor jeg har nemt ved at tage på og meget svært ved at tabe mig, cyster, og meget lang cyklus. Efter 1 fødsel blev de dog meget korte og kortere og kortere, for at få en igen meget meget lang cyklus, hvor det var i den lange jeg blev gravid med min datter, så termin blev rykket 1 måned

ja det er jo derfor man ikke kan sige noget endegyldigt om pco piger... fordi der er forskellige slags.... jeg har både det du beskriver og rod med de mandelige køns hormoner...

Anmeld

11. maj 2012

Kløver

Kay skriver:

J

ja det er jo derfor man ikke kan sige noget endegyldigt om pco piger... fordi der er forskellige slags.... jeg har både det du beskriver og rod med de mandelige køns hormoner...

Ja det er noget værre noget jeg er bare lykkelig for at ha fået 2 børn trods de sagde jeg ikke kunne få børn, og hvem ved, måske jeg om nogle år er heldig igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.