Ser jeg syner eller er jeg mon gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

LR85

Simone87 skriver:

Hej alle..

Lige en opdatering.. Igen til morgen var der en svag lyserød streg - har ringet til lægen som sagde tillykke

billeder a ny test... tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Tona

Hej Alle.

Jeg er nu gået 2 dage over tid og har valgt at tage en test. Kan selv se en svag lyserød streg - og på negativerne en grøn. Er det mig der ser syner eller kan i også se dem??

Er jeg mon gravid eller er det bare ønsket herom??

Anmeld

9. maj 2012

MorDk

Jeg sys dine tests ser positive ud ( svagt

Jeg håber og krydser for dig! 

Tag en test igen om 3 dage!! 

Anmeld

9. maj 2012

Kay

KM78 skriver:

Har du evt en ægløsningstest?

Ved godt at det ikke er det samme som en graviditetstest, men da jeg løb tør for G-test, testede jeg med en ÆL-test og den var bragende positivt hvor jeg ikke burde have ægløsning (det tidspunkt jeg skulle have menses, 4 dage over tiden)

Det er et G-hormon der minder om ÆL-hormon og der kan en ÆL test vise. Det gjorde det i hvertfald for mig. Ellers må du vente en lille uge mere.

pco piger kan ikke tæste med ÆL tests... hverken for graviditet eller Æl for der er noget "galt" med vores hormoner.... så de giver oftes falske resultater

Anmeld

9. maj 2012

Kay

stort tillykke med de 2 streger

du er da helt sikekrt gravid... min første test så også sådan ud

Anmeld

9. maj 2012

Kløver

Kan godt se en svag streg

Stort tillykke :-)

Anmeld

9. maj 2012

Camillos

Simone87 skriver:

Hej Alle.

Jeg er nu gået 2 dage over tid og har valgt at tage en test. Kan selv se en svag lyserød streg - og på negativerne en grøn. Er det mig der ser syner eller kan i også se dem??

Er jeg mon gravid eller er det bare ønsket herom??

har du testet igen er helt nysgerrig

Anmeld

9. maj 2012

Tanjadamgaard

Hej alle..

Lige en opdatering.. Igen til morgen var der en svag lyserød streg - har ringet til lægen som sagde tillykke

Stort tillykke med den gode nyhed, har du fortalt manden det endnu? 

Anmeld

10. maj 2012

simone_jacobsen

Camillos skriver:

har du testet igen er helt nysgerrig

Har været hos lægen og få testen - bare fordi jeg ikke troede på det!! Så nu kan jeg endelig, med sikkerhed, sige at jeg er gravid..

Men er nu meeeget uroli for de kommende 2 måneder. Håber at de drøner derud ad

Anmeld

10. maj 2012

simone_jacobsen

Tanjadamgaard skriver:

Stort tillykke med den gode nyhed, har du fortalt manden det endnu? 

Mange tak

Jeg har fortalt manden det - men reaktionen er lidt blandet.. Tror han gennemgår hvad alle mænd gennemgår.. Den ene time er han overlykkelig og den næste er han bange for at tiden med kammeraterne er forbi. Han har ingen kammerater der er forældre, så tror det er meget svært for ham, at forholde sig til det hele..
Men det hjælper nok når der om 2 måneder, forhåbenlig, dukker en hjertelyd og et "billed" op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.