Ser jeg syner eller er jeg mon gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er jeg gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.371 visninger
41 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

simone_jacobsen

Hej Alle.

Jeg er nu gået 2 dage over tid og har valgt at tage en test. Kan selv se en svag lyserød streg - og på negativerne en grøn. Er det mig der ser syner eller kan i også se dem??

Er jeg mon gravid eller er det bare ønsket herom??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

KM78

Jeg kan se svage streger ved alle dine test - så er du da helt sikkert gravid!

Anmeld

8. maj 2012

simone_jacobsen

KM78 skriver:

Jeg kan se svage streger ved alle dine test - så er du da helt sikkert gravid!

Tør bare ikke at tro på det.. Jeg har været uden p-piller siden oktober/november og har PCO, så er bange for at det er indbildning...

Tænkte jeg ville teste igen om 5 dages tid, hvis min mens stadig ikke er kommet..

Anmeld

8. maj 2012

morethanperfect

Simone87 skriver:

Hej Alle.

Jeg er nu gået 2 dage over tid og har valgt at tage en test. Kan selv se en svag lyserød streg - og på negativerne en grøn. Er det mig der ser syner eller kan i også se dem??

Jeg kan også godt se dem

Anmeld

8. maj 2012

KM78

Har du evt en ægløsningstest?

Ved godt at det ikke er det samme som en graviditetstest, men da jeg løb tør for G-test, testede jeg med en ÆL-test og den var bragende positivt hvor jeg ikke burde have ægløsning (det tidspunkt jeg skulle have menses, 4 dage over tiden)

Det er et G-hormon der minder om ÆL-hormon og der kan en ÆL test vise. Det gjorde det i hvertfald for mig. Ellers må du vente en lille uge mere.

Anmeld

8. maj 2012

MissTas

Simone87 skriver:

Hej Alle.

jeg kan se stregen på alle billederne.. for at den er i hus

Anmeld

8. maj 2012

simone_jacobsen

jeg kan se stregen på alle billederne.. for at den er i hus

Jeg håber

Anmeld

8. maj 2012

simone_jacobsen

KM78 skriver:

Ved godt at det ikke er det samme som en graviditetstest, men da jeg løb tør for G-test, testede jeg med en ÆL-test og den var bragende positivt hvor jeg ikke burde have ægløsning (det tidspunkt jeg skulle have menses, 4 dage over tiden)

Det er et G-hormon der minder om ÆL-hormon og der kan en ÆL test vise. Det gjorde det i hvertfald for mig. Ellers må du vente en lille uge mere.

Jeg har massere af ÆL-tests - så oploader lige et billed til dig, næste gang jeg skal tisse

Men har taget G-testen for ca halvanden time siden, så det er jo ikke morgen urin som de anbefaler??

Anmeld

8. maj 2012

Ønskebarnet12

Jeg ser en svag streg, vil forsigtigt sige tillykke, prøv eventuelt om et par dage!:-)

Anmeld

8. maj 2012

simone_jacobsen

KM78 skriver:

Sådan ser den ud efter 2 minutter??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.