Vi har findet navn ! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

Nolle

DAs mor skriver:

Jeg synes faktisk Eigil er meget sødt når man lige har tygget lidt på det: Mødte en gammel klassekammerat fra gym og hendes søn hed Eigil; tror jeg holdt grimassen meget godt den dag, men nu kan jeg godt se det søde i navnet - synes bare overhovedet ikke det passer til en voksen mand - først når han er over 50

Jeg synes også helt bestemt det er sødt navn, er vild med det. Men det er kæreste bestamt ikke, så fik lov til at kalde ham det imens han ligger der inde og putter  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Nolle

emsaroto skriver:

Han skal da også hedder Eigil når han kommer søde
det er er godt navn!!  

Men må du tag med chefen. Jeg har prøvet at overbevise han, MEN NEJ, og ZJ er osse på min side, han kan næste sige Eigil 

Anmeld

7. maj 2012

emsaroto

Nolle skriver:

Men må du tag med chefen. Jeg har prøvet at overbevise han, MEN NEJ, og ZJ er osse på min side, han kan næste sige Eigil 

åh hvor nice!

Må overtale ham der mr. mand der!! 

Anmeld

7. maj 2012

LinLin

Nolle skriver:

Jeg synes også helt bestemt det er sødt navn, er vild med det. Men det er kæreste bestamt ikke, så fik lov til at kalde ham det imens han ligger der inde og putter  

Måske ender han med at synes, at drengen ikke kan hedde andet

Anmeld

7. maj 2012

MortilElias2010

Vi kaldte Elias 'spunken' igennem graviditeten indtil han lignede en baby i maven, hvor vi begyndte at tale til ham med navns nævnelse  Skulle vi en dag få en pige skal hun hedde Lotus eller Silke 

Anmeld

7. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
DAs mor skriver:

Hehe Hun hed i øvrigt "bare" Hedvig Jensen rigtigt...

Jeg hedder Sparre til efternavn så kunne da kalde den næste Sixten

Syntes faktisk også at Hedvig er et lidt flot navn, så det ku da også være en mulighed!! Vh stine

Anmeld

7. maj 2012

Nolle

emsaroto skriver:

åh hvor nice!

Må overtale ham der mr. mand der!! 

Jeg synes det sødt . 
Men det synes jeg  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.