Vi har findet navn ! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

Guldimaven

Nolle skriver:

Kender det godt, der få kom vi op med Eigil. Så skal jeg ikke høre på det mere, og så kommer det rigtig navn når han er kommet

det er en god ide!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Nolle

Guldimaven skriver:

det er en god ide!

Det synes jeg også  

Anmeld

7. maj 2012

Mamalou

Nolle skriver:

Begge to er søde nave 

Helt sikkert!

Jeg ønskede mig en Felix, men fik det ødelagt for mig selv, da jeg kom til at tale lidt for positivt om studieværten Felix... (det var ikke pga ham, men navnet, at jeg ønskede at min søn skulle kaldes det). Det var som om kæresten ændrede mening da

Må være mere taktisk næste gang

Anmeld

7. maj 2012

Nessie

Happiness skriver:

Troede lige I ville kalde ham Eigil når han kom ud   Tænkte lige mit

Ha ha ha det gjorde jeg også

Gad godt at se folks ansigtsudtryk, når der bliver sagt at han skal hedde Eigil

Anmeld

7. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
come2 skriver:

Er ikke gravid endnu.

Men mine navne på listen er: Elvira eller Angelina

og til en dreng Adam

Elvira er rigtig fint!!!  Mener der engang var en skuespillerinde der hed Elvira marigan, som fik sit tørklæde/sjal i klemme i et vogn hjul og blev kvalt. Meget dramatisk! Vh stine

Anmeld

7. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har ik bestemt navet på baby i maven endnu og da vi ventede thea havde vi heller ik bestemt navnet før hun blev født. Faktisk hed thea bare baby W i næsten en hel uge, til vi ku blive enige om navnet! Vh stine

Anmeld

7. maj 2012

Nolle

Mamalou skriver:

Helt sikkert!

Jeg ønskede mig en Felix, men fik det ødelagt for mig selv, da jeg kom til at tale lidt for positivt om studieværten Felix... (det var ikke pga ham, men navnet, at jeg ønskede at min søn skulle kaldes det). Det var som om kæresten ændrede mening da

Må være mere taktisk næste gang

haha ! Det kender jeg godt - Vi har en aftale om vi må ikke have nogen navne som jeg har vært sammen med, ( hvis du forstå ) 

Anmeld

7. maj 2012

Nolle

Nessie skriver:

Ha ha ha det gjorde jeg også

Gad godt at se folks ansigtsudtryk, når der bliver sagt at han skal hedde Eigil

jeg kan fortælle det ser lidt sjovt ud, og så kommer - Mener i det seriøst ?

Anmeld

7. maj 2012

Mamalou

Nolle skriver:

haha ! Det kender jeg godt - Vi har en aftale om vi må ikke have nogen navne som jeg har vært sammen med, ( hvis du forstå ) 

Jeg forstår Det ville også være mærkeligt, hvis sønnen blev opkaldt efter en gammel flamme... Men nu har jeg (uheldigvis) aldrig været i nærheden af Felix, er bare lidt for begrejstret over den charmetrold Jeg har joket med, at næste søn skal hedde Liam (LOC) - alle mors ynglings

Anmeld

7. maj 2012

Nolle

Mamalou skriver:

Jeg forstår Det ville også være mærkeligt, hvis sønnen blev opkaldt efter en gammel flamme... Men nu har jeg (uheldigvis) aldrig været i nærheden af Felix, er bare lidt for begrejstret over den charmetrold Jeg har joket med, at næste søn skal hedde Liam (LOC) - alle mors ynglings

Nu har jeg vært sammen med nogen med nogen "fede" navne. Så det er lidt træls, men ja. Jeg ville have et dårligt hvis vi skulle have en pige og hun skulle hede en a min kæreste eks's navne ville jeg blvie små sur og tænke det ville være herre underliget :/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.