Vi har findet navn ! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

LinLin

Elvira er rigtig fint!!!  Mener der engang var en skuespillerinde der hed Elvira marigan, som fik sit tørklæde/sjal i klemme i et vogn hjul og blev kvalt. Meget dramatisk! Vh stine

Der var en Elvira Madigan, der var cirkusprinsesse, som havde en affære med gift, svensk løjtnant ved navn Sixten Sparre; han skød dem begge på Tåsinge fordi de ikke måtte få hinanden... Det var i 1889

- jeg er i familie med ham

- undskyld TS!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Mamalou

Nolle skriver:

Nu har jeg vært sammen med nogen med nogen "fede" navne. Så det er lidt træls, men ja. Jeg ville have et dårligt hvis vi skulle have en pige og hun skulle hede en a min kæreste eks's navne ville jeg blvie små sur og tænke det ville være herre underliget :/ 

Ja det ville være for underligt!

Anmeld

7. maj 2012

LinLin

Jeg synes faktisk Eigil er meget sødt når man lige har tygget lidt på det: Mødte en gammel klassekammerat fra gym og hendes søn hed Eigil; tror jeg holdt grimassen meget godt den dag, men nu kan jeg godt se det søde i navnet - synes bare overhovedet ikke det passer til en voksen mand - først når han er over 50

Anmeld

7. maj 2012

emsaroto

Han skal da også hedder Eigil når han kommer søde
det er er godt navn!!  

Anmeld

7. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
DAs mor skriver:

Der var en Elvira Madigan, der var cirkusprinsesse, som havde en affære med gift, svensk løjtnant ved navn Sixten Sparre; han skød dem begge på Tåsinge fordi de ikke måtte få hinanden... Det var i 1889

- jeg er i familie med ham

- undskyld TS!

Endnu bedre historie! Havde da i det mindste navnet rigtig Og endnu feder er det da at opkalde sit barn efter sine forfædre!!

Vh stine

Anmeld

7. maj 2012

quity

Nolle skriver:

Vores lillebror skal hede Eigil.
Ind til han er meldt hans ankomst, hvor hans rigtig navn bliver offliggjort.  

.. Har i også et navn til baby når h*n ligger inde og hygge sig?  

Ved første graviditet hed h*n Bettemøvsen. Det navn hang ved ham til langt efter dåben.

Ved anden graviditet kunne det jo ikke være det samme, så det blev til Bettemøvsi, dette hang ved indtil hun blev døbt, da jeg ellers troede at storebror ville tale over sig.

Jeg har ikke vidst kønnet hverken 1. eller 2. gang

Anmeld

7. maj 2012

LinLin

StineW79 skriver:

Endnu bedre historie! Havde da i det mindste navnet rigtig Og endnu feder er det da at opkalde sit barn efter sine forfædre!!

Vh stine

Hehe Hun hed i øvrigt "bare" Hedvig Jensen rigtigt...

Jeg hedder Sparre til efternavn så kunne da kalde den næste Sixten

Anmeld

7. maj 2012

Nolle

Mamalou skriver:

Ja det ville være for underligt!

total top underliget! 
Så derfor gik jeg ind i aftalen med det  

Anmeld

7. maj 2012

Mamalou

Nolle skriver:

total top underliget! 
Så derfor gik jeg ind i aftalen med det  

Det bliver spændende at høre en forsættelse på navnet, når prinsen er kommet til verden

Hvor langt er du henne?

Anmeld

7. maj 2012

Ciss

Vi er sikkert ekstremt fantasiløse, men begge gange har vi bare omtalt den som "babien". Min mand prøvede sig anden gang med at begynde at kalde den ved et navn, jeg ikke kunne fordrage, men som han gerne ville have....Det slap han ikke afsted med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.