Ny -brudekjole billigt tilsalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2012

mrsminimus

hvor meget har den første kjole kostet og hvor er den fra???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

mahanna

mrsminimus skriver:

hvor meget har den første kjole kostet og hvor er den fra???

hejsa den første kjole har kostet 2000 kr med fragt.... kan ikke huske hjemme sidens navn da jeg nok har været på 100 hjemmesider og kigge på kjoler og da jeg langt om længe fandt den bestildte vi den og så var det det.. men det er ik en mærke kjole og vil gerne gå ned til 1500 kr hvis det er for vil gerne bare af med den da de jo bare fylder nu....

Anmeld

7. juni 2012

mahanna

mahanna skriver:

når er nået frem til at jeg lige så godt også kan sælge den brudekjole som jeg selv hadet på... det er en ABC brudekjole og i model grace nr 5, er i str 44.. der er slæb på, som kan bindes op, der skørt med... den er i ivory hvid.men den skal renses, da den jo er brugt og derved lidt beskidt ... nypris er 4500kr, men har selv givet 5500 kr da jeg fik lagt den op til en højde på 1.67 cm

pris 3500 kr

hejsa se da lige her kjolen sælges nu for 2500 kr. for vil gerne bare af med den da den bare hænger og fylder.

Anmeld

7. juni 2012

mrsminimus

mahanna skriver:

hejsa den første kjole har kostet 2000 kr med fragt.... kan ikke huske hjemme sidens navn da jeg nok har været på 100 hjemmesider og kigge på kjoler og da jeg langt om længe fandt den bestildte vi den og så var det det.. men det er ik en mærke kjole og vil gerne gå ned til 1500 kr hvis det er for vil gerne bare af med den da de jo bare fylder nu....

hvor bor du henne kunne nemlig være interesseret

Anmeld

7. juni 2012

mahanna

mrsminimus skriver:

hvor bor du henne kunne nemlig være interesseret

jeg bor i korsør på sjælland

Anmeld

7. juni 2012

mrsminimus

mahanna skriver:

jeg bor i korsør på sjælland

kommer du nogen siden til fyn???

Anmeld

7. juni 2012

mahanna

mrsminimus skriver:

kommer du nogen siden til fyn???

nej detsværer

Anmeld

7. juni 2012

HeidiØ

mahanna skriver:

Se da lige denne super flotte og meget enkle brudekjole som er billigt tilsalg, for jeg fandt 6 dage før mit bryllup i marts, min ultra drømmekjole ved et tilfælde, så fik aldrig brugt denne, den er fra str 38 men kan gå op til en ca 44 da det er med snørrer bag på den er 165 cm lang og kan bæres af gravid var selv i uge 19 og ku ha den på, har ikke billeder af mig selv i denne kjole da jeg jo ik fik den på, men her er 3 billeder

pris 2000 kr

Kommer du nogensinde til Århus? Kan se du bor i Korsør..

Anmeld

7. juni 2012

mahanna

nej detsværer ik

Anmeld

7. juni 2012

mahanna

nej detsværer ik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.