Ny -brudekjole billigt tilsalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

mahanna

mor:) skriver:

ih hvor er den flot. Når man ser disse kjoler kan man godt ærge sig lidt over at man ikke bliver gift

Men hverken min kæreste eller jeg har en interesse i at gifte os.

ja synds også den er flot, nej men ægteskab kan jo ik taltale alle, vi gjorder det, da vi nu har været sammen i 10 år og vendter barn nummer 2, så synds vi det måtte værer på tide, mest af sikkerheds grunde da min mand også her et barn med en anden og så for at fejrer vores kærlighed til henanden, men familie og venner vi er ik troene, men det var en fantastisk vidunderligt dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Tystys14

mahanna skriver:

brystmålet varier da den her snører i ryggen så den kan værer strem i taljen og løser i brystet hadet en stropløs bh på i str 80 c men den var også stremmet ind bagpå men du kan da komme og prøve den

Hvorbor du  altså by, for skal lige se om det kan betale sig for mig, at komme og prøve den. Jeg bor i Gedesby.

Anmeld

8. maj 2012

mahanna

NV skriver:

Hvorbor du  altså by, for skal lige se om det kan betale sig for mig, at komme og prøve den. Jeg bor i Gedesby.

okay ved jeg slet ik hvor er, jeg bor i korsør på sjælland

Anmeld

14. maj 2012

mth1987

mahanna skriver:

okay ved jeg slet ik hvor er, jeg bor i korsør på sjælland

Jeg ku godt være interesseret i at prøve den

Anmeld

14. maj 2012

bobbles

mahanna skriver:

Se da lige denne super flotte og meget enkle brudekjole som er billigt tilsalg, for jeg fandt 6 dage før mit bryllup i marts, min ultra drømmekjole ved et tilfælde, så fik aldrig brugt denne, den er fra str 38 men kan gå op til en ca 44 da det er med snørrer bag på den er 165 cm lang og kan bæres af gravid var selv i uge 19 og ku ha den på, har ikke billeder af mig selv i denne kjole da jeg jo ik fik den på, men her er 3 billeder

pris 2000 kr

wow hvor er den flot

hvordan er bryst mål og lignende?

Anmeld

14. maj 2012

morethanperfect

WOOOOW ! Den er mega flot .. Ihh hvorfor skal jeg ik giftes nu

Anmeld

14. maj 2012

mahanna

Frøken Christiansen skriver:

wow hvor er den flot

hvordan er bryst mål og lignende?

hejsa mit brystmål er 97 cm og jeg kan værer i den og det kan blive ca 5/7 cm strørrer da den bindes på ryggen, og derved jo svinger lidt, men den skal nok prøves,

Anmeld

14. maj 2012

mahanna

mth1987 skriver:

Jeg ku godt være interesseret i at prøve den

super skriver lige mit telefonnummer på din profil så kan vi aftale en dag der passer dig knus

Anmeld

14. maj 2012

mahanna

morethanperfect skriver:

WOOOOW ! Den er mega flot .. Ihh hvorfor skal jeg ik giftes nu

tak synds jeg også...

Anmeld

14. maj 2012

mahanna

når er nået frem til at jeg lige så godt også kan sælge den brudekjole som jeg selv hadet på... det er en ABC brudekjole og i model grace nr 5, er i str 44.. der er slæb på, som kan bindes op, der skørt med... den er i ivory hvid.men den skal renses, da den jo er brugt og derved lidt beskidt ... nypris er 4500kr, men har selv givet 5500 kr da jeg fik lagt den op til en højde på 1.67 cm

pris 3500 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.