Ny -brudekjole billigt tilsalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.634 visninger
33 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

mahanna

Se da lige denne super flotte og meget enkle brudekjole som er billigt tilsalg, for jeg fandt 6 dage før mit bryllup i marts, min ultra drømmekjole ved et tilfælde, så fik aldrig brugt denne, den er fra str 38 men kan gå op til en ca 44 da det er med snørrer bag på den er 165 cm lang og kan bæres af gravid var selv i uge 19 og ku ha den på, har ikke billeder af mig selv i denne kjole da jeg jo ik fik den på, men her er 3 billeder

pris 2000 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Alexander&Lærke

mahanna skriver:

Se da lige denne super flotte og meget enkle brudekjole som er billigt tilsalg, for jeg fandt 6 dage før mit bryllup i marts, min ultra drømmekjole ved et tilfælde, så fik aldrig brugt denne, den er fra str 38 men kan gå op til en ca 44 da det er med snørrer bag på den er 165 cm lang og kan bæres af gravid var selv i uge 19 og ku ha den på, har ikke billeder af mig selv i denne kjole da jeg jo ik fik den på, men her er 3 billeder

pris 2000 kr

Nej den er flot, bare man da skulle giftes, super elegant og fin...

Anmeld

7. maj 2012

Princesspigen

mahanna skriver:

pris 2000 kr

hold op hvor er den smuk!

ville jeg bare lige sige

Anmeld

7. maj 2012

Miss BananaHammock

Den er bare super flot. Skal dog "bare" på rådhus så skal have en kort kjole. Men held og lykke med salget!

Anmeld

7. maj 2012

Tystys14

mahanna skriver:

pris 2000 kr

Hvad med brystmål? Jeg har nemlig desværre det problem med kjoler, og nu brudekjoler, at mine bryser ikke kan være i dem  da jeg er en st. 80G.

Anmeld

7. maj 2012

minimig

Wow, den er smuk! Hvis jeg kunne passe den ville jeg helt sikkert være interesseret!

Jeg håber der en kommende brud derude der kan få glæde af den

Anmeld

7. maj 2012

AnneBJ

Ej, den er virkelig virkelig fin!! Hvis jeg var blevet friet til (og vi ikke kun talte om det) ville jeg helt sikkert være interesseret!

Anmeld

7. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
mahanna skriver:

pris 2000 kr

ih hvor er den flot. Når man ser disse kjoler kan man godt ærge sig lidt over at man ikke bliver gift

Men hverken min kæreste eller jeg har en interesse i at gifte os.

Anmeld

8. maj 2012

mahanna

NV skriver:

Hvad med brystmål? Jeg har nemlig desværre det problem med kjoler, og nu brudekjoler, at mine bryser ikke kan være i dem  da jeg er en st. 80G.

brystmålet varier da den her snører i ryggen så den kan værer strem i taljen og løser i brystet hadet en stropløs bh på i str 80 c men den var også stremmet ind bagpå men du kan da komme og prøve den

Anmeld

8. maj 2012

mahanna

mahanna skriver:

brystmålet varier da den her snører i ryggen så den kan værer strem i taljen og løser i brystet hadet en stropløs bh på i str 80 c men den var også stremmet ind bagpå men du kan da komme og prøve den

men ik sikkert at den kan komme helt der op detsværer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.