Vores kattes renlighed!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Lusi

B&J skriver:

jeg ville helt klar prøve en meget stor kattebakke hvis du ikke har det og prøv noget grus der hedder ekstrem classic. det klumper rigtig godt også omkring lorten og vi putter altid 7 cm i bakken også fjerner vi klumper hver dag og skifter først gruset når der er gået 1månede eller lidt mere...

Har iøvrigt købt en meget stor bakke idag.. Håber den kommer allerede imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Lusi

LilleLene skriver:

Det hedder Vitakraft Compackt

De plejer at koste 200 kr for 38 liter i plantorama og petworld

Okay tak vil jeg da prøve.. Hvor længe holder det så? Vi skifter mindst to gange om dagen, og skifter så alt gruset en gang om ugen.. Så, så bare lige en anden herinde, der skrev hun skiftede Bakken helt, en gang om måneden.. Troede bare ik det kunne holde så længe..

Anmeld

8. maj 2012

B&J

Lykke86 skriver:

Har iøvrigt købt en meget stor bakke idag.. Håber den kommer allerede imorgen

ej hvor fantastisk så håber jeg det andet grisseri holder op

Anmeld

8. maj 2012

B&J

Lykke86 skriver:

1 måned!!! Hold da op.. Vi skifter den mindst to gange om dagen og skifter alt gruset, en gang om ugen..
Hvor køber i så det der grus?

du har to så du kan godt strække den til 2-3 gange om ugen kun altså hvor vi fjerner klumper hverdag ud af gruset det kan man købe i de fleste dyrhandler eller butikker

ved alle maxi zoo har det og foderland har det

Anmeld

8. maj 2012

LilleLene

Lykke86 skriver:

Okay tak vil jeg da prøve.. Hvor længe holder det så? Vi skifter mindst to gange om dagen, og skifter så alt gruset en gang om ugen.. Så, så bare lige en anden herinde, der skrev hun skiftede Bakken helt, en gang om måneden.. Troede bare ik det kunne holde så længe..

jeg skifter den helt hver 3-4 uge

når gruset stopper med at klumpe ordenligt sammen, så er det ved at være tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.