Vores kattes renlighed!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

LilleLene

Har kun haft problemet når min har dårlig mave

Jeg bruger helt fint sand for det dækker nemlig deres puuh rigtig godt

Og min er bestemt ikke god til at dække det til, men det bliver nemt "pakket" ind i grus, når det er helt fint grus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Vi bruger træpiller, det virker godt til vores katte :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

7. maj 2012

Zeus

Lykke86 skriver:

Vi bruger noget billigt fra rema 1000.. Klumpende.. Kunne være det skulle skiftes ud til noget andet.. Og vi fylder bakken godt op, så de netop har rig mulighed for at grave det ned..

Vi bruger også det billige fra Rema, dog det der ikke klumper, og det går helt fint her.. Der er det også kun hvis de af en eller anden grund har lidt tynd mave, at det kan være et problem.. Vi har både en stor og en lille kattebakke, med låg, og det går også fint

Anmeld

8. maj 2012

Lusi

LilleLene skriver:

Har kun haft problemet når min har dårlig mave

Jeg bruger helt fint sand for det dækker nemlig deres puuh rigtig godt

Og min er bestemt ikke god til at dække det til, men det bliver nemt "pakket" ind i grus, når det er helt fint grus

Kunne være man også skulle prøve med noget finere.. Er det så til katte, eller bare alm. Grus? :/

Anmeld

8. maj 2012

Lusi

Tak allesammen
Har været på zooplus og købe en kæmpe bakke nu (også med låg) den vi har nu målet kun 39x50x39.. Den jeg har bestilt nu er 70x56x42, så bliver en ordentlig balsal

Anmeld

8. maj 2012

lukaj

jeg vil også anbefale dig at skifte fra grus til sand. køb det hos dyrehandleren og hold dig fra det billige i supermarkeder. det er ganskevist lidt dyere men altså også MEGET bedre

Anmeld

8. maj 2012

LilleLene

Lykke86 skriver:

Kunne være man også skulle prøve med noget finere.. Er det så til katte, eller bare alm. Grus? :/

Jeg køber sådan lidt halv dyrt noget til katte

Det er miljøvenligt, allergivenligt og støver ikke så meget

Anmeld

8. maj 2012

LilleLene

Lykke86 skriver:

Det hedder Vitakraft Compackt

De plejer at koste 200 kr for 38 liter i plantorama og petworld

Anmeld

8. maj 2012

B&J

jeg ville helt klar prøve en meget stor kattebakke hvis du ikke har det og prøv noget grus der hedder ekstrem classic. det klumper rigtig godt også omkring lorten og vi putter altid 7 cm i bakken også fjerner vi klumper hver dag og skifter først gruset når der er gået 1månede eller lidt mere...

Anmeld

8. maj 2012

Lusi

B&J skriver:

jeg ville helt klar prøve en meget stor kattebakke hvis du ikke har det og prøv noget grus der hedder ekstrem classic. det klumper rigtig godt også omkring lorten og vi putter altid 7 cm i bakken også fjerner vi klumper hver dag og skifter først gruset når der er gået 1månede eller lidt mere...

1 måned!!! Hold da op.. Vi skifter den mindst to gange om dagen og skifter alt gruset, en gang om ugen..
Hvor køber i så det der grus?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.