"rådhuskjole" - Hjælp, tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Hej...

Jeg skal giftes på rådhuset til sommer, og er sådan kommet i tvivl om kjolevalg... Har kigget på lidt forskellige, men ved ikke rigtigt om de er for kedelige...

Men samtidigt vil jeg heller ikke være alt for fin Har ikke været til et rådhusbryllup før, så er i syv sind...

Men her er hvad jeg har kigget på... Hvad tænker I? Hvilken en er flottest? Og hvad havde DU på til dit rådhus-bryllup??? 

Jeg kan godt lide den første.

http://www.queeninyou.dk/shop/muse-babydoll-kjole- 13203p.html

den her ligner meget den jeg havde på til vores bryllup på rådhuset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Hi hi, blev du bange

nej da  

Anmeld

9. maj 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

nej da  

Anmeld

9. maj 2012

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Tillykke til jer med bryllup og baby (vi skal også giftes i juli )

Vi skal bare spise brunch efterfølgende med vores forældre og søn, så det skal jo heller ikke være alt for vildt, så det bliver nok bare en af de kjoler. Må bestille et pat stykker hjem, så jeg kan prøve dem på

Tak

Vores bliver også brunch eller frokost hjemme bagefter, så jeg har valgt at kjolen ikke skal koste for meget når den nu ikke sådan rigtig skal bruges til fest. Også er der flere penge til ringen

Anmeld

9. maj 2012

mor2011_

prøv kigge på www-kira-enterprise.dk hun har såååå flote kjoler

Anmeld

9. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

Hej...

Jeg skal giftes på rådhuset til sommer, og er sådan kommet i tvivl om kjolevalg... Har kigget på lidt forskellige, men ved ikke rigtigt om de er for kedelige...

Men samtidigt vil jeg heller ikke være alt for fin Har ikke været til et rådhusbryllup før, så er i syv sind...

Men her er hvad jeg har kigget på... Hvad tænker I? Hvilken en er flottest? Og hvad havde DU på til dit rådhus-bryllup??? 

nr 2 eller den sidste er rigtig flotte

Anmeld

9. maj 2012

Tulle28

Jeg synes du skal tage lige det på, du føler for! Det er jo din store dag (uanset om I planlægger et kirkebryllup senere, som mange jo gør) for det er den dag I bliver gift, du vil huske. Så hvis du har lyst til at trække i det store skrud, så synes jeg du skal gøre det:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.