"rådhuskjole" - Hjælp, tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.719 visninger
46 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej...

Jeg skal giftes på rådhuset til sommer, og er sådan kommet i tvivl om kjolevalg... Har kigget på lidt forskellige, men ved ikke rigtigt om de er for kedelige...

Men samtidigt vil jeg heller ikke være alt for fin Har ikke været til et rådhusbryllup før, så er i syv sind...

Men her er hvad jeg har kigget på... Hvad tænker I? Hvilken en er flottest? Og hvad havde DU på til dit rådhus-bryllup??? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hej...

Jeg skal giftes på rådhuset til sommer, og er sådan kommet i tvivl om kjolevalg... Har kigget på lidt forskellige, men ved ikke rigtigt om de er for kedelige...

Men samtidigt vil jeg heller ikke være alt for fin Har ikke været til et rådhusbryllup før, så er i syv sind...

Men her er hvad jeg har kigget på... Hvad tænker I? Hvilken en er flottest? Og hvad havde DU på til dit rådhus-bryllup??? 

Den nederste er bare smadderflot og enkel! Synes ikke nogen af dem er for fine - det er en stor dag uanset om det er kirke eller rådhus, så tag på hvad du føler for!

Blev selv gift i kirke med dertil hørende brudekjole 

Anmeld

7. maj 2012

Miss BananaHammock

Synes de alle er super flotte. Skal selv på rådhuset til juli og jeg havde tænkt meget i samme stil. Kommer dog nok til at skulle finde en med plads til maven. Men et rådhusbryllup er jo hvad man gør det til, og man kan efter min mening både blive gift i en rigtig bryllupskjole, eller et et cowboybukser. Man skal tage det man selv føler passer.

Anmeld

7. maj 2012

piap

Anonym skriver:

Hej...

Hej

umidelbart vil jeg sige at nr 1,3,4,5 er rigtige gode kjoler til et rådhus, de er rigtig fine uden at være alt for fine de kan både pyntes så de fremstår som meget flotte "gallaagtigekjoler" og så kan de bare være helt nede på jorden. hvor mod jeg synes at nr 2 & 6 er lidt for strandagtige kjoler til et rådhus.

nu er jeg ikke selv gift på rådhuset- skal giftes 19/5-12 i kirken... men min veninde blev gift sidste år på rådhuset, hun havde en kjole til lige over knæet.. kjolen var( ligesom de her blondebluser man kan få i forskellige butikker) i rådhvid blonde hun var så smuk håber det gav lidt mening.

Anmeld

7. maj 2012

Valle81

Hejsa:0)

Jeg synes de er smukke alle sammen, men jeg er mere til farver når man vælger rådhuset:0)

Vi gik farveamok. Det var en skøn solskinsdag og så var jeg samtidig højgravid, fødte en måned efter, så skulle finde en kjole jeg kunne have den kæmpe mave i:0)

Her er billede:0)

Anmeld

7. maj 2012

mahanna

Tillykke med det forståenede bryllup

jeg synds de er meget pæne, men hvis du vil ha en super pæn, men utrolig enkel kjole, så har jeg en brudekjole som aldrig har været brugt, for jeg fandt min drømme kjole bare 6 dage før vores bryllupet i marts, så fik ik brugt den, men her er et par billeder man kan godt ha den på som gravid hvis det er, den er str 36/38 men kan bruges op til 44 vil jeg tro da den er med snørre bag på har den interresse på skriv i min profil så kan vi snakke om en pris...

håber du finder en kjole som lige er dig det er ådan en super fed oplevelse

Anmeld

7. maj 2012

GitteC78

Jeg synes nr 3 er flot....

Jeg blev gift på rådhus sidste år og valgte en hvid kort brudekjole fra Lilly. Jeg ville være hvid brud  selv om det var rådhus.

Anmeld

7. maj 2012

FruK

Altså på rådhuset kan man jo gøre nærmest hvad man vil!

Jeg synes det er fine kjoler du har fundet. Umiddelbart kan jeg bedst lide den første.

Vi blev gift i november sidste år på rådhuset, og jeg var i sort.

Anmeld

7. maj 2012

Dot D

Jeg kan godt lide nummer 1.. 

Jeg var selv i bukser og tunika-agting ting

Anmeld

7. maj 2012

Tanja1234

Er helt vild med billede 4/5 - Den er mere brude-agtig og speciel nu det er en særlig dag.

Jeg er selv gift på rådhuset i shorts  For os var det bare et papir der skulle underskrives så der var styr på det arvemæssige, så tager vi brylluppet senere med kjole osv.

Jeg synes sagtens man kan blive gift i en "rigtig" brudekjole på rådhuset. Det har de ikke patent på i kirken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.