Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hej... Jeg skal giftes på rådhuset til sommer, og er sådan kommet i tvivl om kjolevalg... Har kigget på lidt forskellige, men ved ikke rigtigt om de er for kedelige... Men samtidigt vil jeg heller ikke være alt for fin Har ikke været til et rådhusbryllup før, så er i syv sind... Men her er hvad jeg har kigget på... Hvad tænker I? Hvilken en er flottest? Og hvad havde DU på til dit rådhus-bryllup???
Hej...
Jeg skal giftes på rådhuset til sommer, og er sådan kommet i tvivl om kjolevalg... Har kigget på lidt forskellige, men ved ikke rigtigt om de er for kedelige...
Men samtidigt vil jeg heller ikke være alt for fin Har ikke været til et rådhusbryllup før, så er i syv sind...
Men her er hvad jeg har kigget på... Hvad tænker I? Hvilken en er flottest? Og hvad havde DU på til dit rådhus-bryllup???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Jeg kan godt lide nummer 1.. Jeg var selv i bukser og tunika-agting ting
Jeg kan godt lide nummer 1..
Jeg var selv i bukser og tunika-agting ting
Jubiiii !!! Endelig et billede hvor jeg kan se hvordan du ser ud
Jeg synes kjolen på billede 4 er ENORMT flot og enkel ..
Og tillykke med de kommende bryllup
FrkZier skriver: Nr. 3 er åååååh så flot!
Nr. 3 er åååååh så flot!
Valgte en helt anden Denne her: (hvis den ellers sidder godt påmig )
Joyce1986 skriver: Jeg synes kjolen på billede 4 er ENORMT flot og enkel .. Og tillykke med de kommende bryllup
Mange tak Valgte nu en helt anden Nu må vi se om den sidder pænt, ellersmå jeg kigge på valgmulighederne igen
Miss BananaHammock skriver: Synes de alle er super flotte. Skal selv på rådhuset til juli og jeg havde tænkt meget i samme stil. Kommer dog nok til at skulle finde en med plads til maven. Men et rådhusbryllup er jo hvad man gør det til, og man kan efter min mening både blive gift i en rigtig bryllupskjole, eller et et cowboybukser. Man skal tage det man selv føler passer.
Synes de alle er super flotte. Skal selv på rådhuset til juli og jeg havde tænkt meget i samme stil. Kommer dog nok til at skulle finde en med plads til maven. Men et rådhusbryllup er jo hvad man gør det til, og man kan efter min mening både blive gift i en rigtig bryllupskjole, eller et et cowboybukser. Man skal tage det man selv føler passer.
Den på billede 4 0g 5 :0) Men det kommer jo meget an på din stil - fik ikke lige set profilen - Men tag den kjole du føler dig bedst tilpas i
og tillykke med det
AalborgPigen skriver: Jubiiii !!! Endelig et billede hvor jeg kan se hvordan du ser ud
Hi hi, blev du bange
De 3 sidste er de flotteste! Ikke de 2 første...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128