Hvem er vi??........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

MariaJ

tanja. skriver:

Ih dejligt jeg ikke er den eneste der stadig venter, men om jeg begriber så mange af jer ikke er utålmodige endnu jeg synes jeg har været utålmodig de sidste 3 uger snart

til Viben: rigtig meget held og lykke med i morgen

Jeg forstår heller ikke helt, hvor jeg har fået tålmodigheden fra denne gang. Sidst var jeg ved at gå til af spænding og rastløshed, og tøjlede det kun med daglige shoppeture efter ting, der pludselig var meget vigtige til baby . Det blev meget dyrt .

Men spørg mig igen om en uge, så er min zen-tilstand nok ved at fordampe, hvis ikke jeg har født endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Koen.

MariaJ skriver:

Jeg forstår heller ikke helt, hvor jeg har fået tålmodigheden fra denne gang. Sidst var jeg ved at gå til af spænding og rastløshed, og tøjlede det kun med daglige shoppeture efter ting, der pludselig var meget vigtige til baby . Det blev meget dyrt .

Men spørg mig igen om en uge, så er min zen-tilstand nok ved at fordampe, hvis ikke jeg har født endnu

Puha en uge, det overlever jeg slet ikke mere håber snart vi alle føder

Shopping er bare genial afledning

Anmeld

8. maj 2012

JH12

tanja. skriver:

Ih dejligt jeg ikke er den eneste der stadig venter, men om jeg begriber så mange af jer ikke er utålmodige endnu jeg synes jeg har været utålmodig de sidste 3 uger snart

til Viben: rigtig meget held og lykke med i morgen

jeg er UTÅLMODIG .. og nu ramte jeg også terminsdatoen uden der er sket noget !! Lille skat, kom så ud til din mor og far ..

Anmeld

8. maj 2012

Koen.

Joyce1986 skriver:

jeg er UTÅLMODIG .. og nu ramte jeg også terminsdatoen uden der er sket noget !! Lille skat, kom så ud til din mor og far ..

forstår dig SÅ godt

kom UUUUUUDDDDD babyer!!!!!

har vitterlig ikke nogen ide om hvad jeg skal lave længere, sidder bare på min mås og glor

Anmeld

8. maj 2012

JH12

tanja. skriver:

forstår dig SÅ godt

kom UUUUUUDDDDD babyer!!!!!

har vitterlig ikke nogen ide om hvad jeg skal lave længere, sidder bare på min mås og glor

Jeg er efterhånden også lidt fantasi forladt .. For jeg gider heller ikke tage alt for langt væk hjemmefra, hviis nu der skulle ske noget..

Men jeg var da lige et smut i svømmehallen igår, og ellers går tiden med en masse gå ture.. og rengøring.. men det kan bare heller ikke blive ved ..

Babyer kom nu ud, der er en HEL verden der bare venter på jer.. og her ude er der MEGET mere plads

Anmeld

8. maj 2012

Koen.

Joyce1986 skriver:

Jeg er efterhånden også lidt fantasi forladt .. For jeg gider heller ikke tage alt for langt væk hjemmefra, hviis nu der skulle ske noget..

Men jeg var da lige et smut i svømmehallen igår, og ellers går tiden med en masse gå ture.. og rengøring.. men det kan bare heller ikke blive ved ..

Babyer kom nu ud, der er en HEL verden der bare venter på jer.. og her ude er der MEGET mere plads

nej nemlig, for når det går løs vil man helst bare være hjemme

dejligt med en tur i svømmeren, jeg ville nok bare lave oversvømmelse hvis jeg tog derind

men jeg får cyklet en masse tur(gør mindre ondt end at gå) så håber det snart får noget i gang!

enig, babyer kom ud og få lækker babs og blive forkælet i stor stil

Anmeld

8. maj 2012

nattergalen

Ja jeg er her så også.. Men jeg har sådan set også først termin d.30.maj, men har så fået dato d.22.maj til pks.. 

Jeg er som mange af jer også ved at miste tålmodigheden, men nok mest fordi jeg er SÅ nysgerrig på vores lille dreng..
Er heldigvis ikke belastet på nogen måde, men hvor må han gerne komme ud til mor og far..

Så som jer, hepper jeg også på babyerne skal finde vejen ud

Og held og lykke til dem der er lige rundt og hjørnet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.