Hvem er vi??........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

Majbrit

tanja. skriver:

Det ville i hvertfald være dejligt hvis ham snart kom

dejligt du stadig har det okay og ikke er alt for utålmodig og skønt navn

Åh tak, håber virkelig det passer til hende Liam er altså også en favorit her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Majbrit

viben skriver:

Jeg er 9 dage over termin i dag og skal sættes igang 8.15 imorgen... Tror ikke det sker før, selvom akupunturen i dag gang lidt småveer... Men det er ikke noget nyt... Krydser bare fingre for at jeg ikke skal have mere end en pille for at sætte de rigtige veer igang

Held og lykke i morgen!! Håber det kommer til at sætte godt skub i veerne og resten bare forløber super! Sender dig en tanke i morgen tidlig 

Anmeld

7. maj 2012

Majbrit

morbibi skriver:

Jeg har termin på fredag, men forventer ingen fødsel før den 16 maj . Jeg plejer som regel at gå over tid og så er manden i udlandet og kommer først hjem den 16 maj, så ikke før tak

Kan vi så ikke lave en bytter?! Du får 6 af mine/vores dage, så kan jeg trække 6 fra her - så føder vi ca. med et par dages mellemrum... Håber dog din mand når hjem, du skal ikke stå alene med veer

Anmeld

7. maj 2012

DinNabo

Jeg er her også endnu. Termin er den 27. maj. Jeg er lige startet på min anden barselsuge, og jeg er først lige rigtigt begyndt at nyde, så jeg kan godt vente et par uger endnu

Den første uge havde jeg så dårlig samvittighed over ikke at "skulle noget", at jeg nærmest ikke kunne nyde det. Så jeg fik i løbet af de første par dage ordnet alt tøjet, lavet mad, ordnet babyværelse og gjort rent..... (ja jeg er en lille smule kontrol freak

Så denne uge står på "mig tid". Jeg har booket tid til frisør, pedicure og manicure, samt lavet planer med veninder.

Så indtil videre, er det ok med mig, at gå til termin.

Anja

Anmeld

7. maj 2012

JH12

Jeg har termin i morgen, og udover lidt mens smerter engang i mellem og nogle kraftigere plukveer end normalt er der ingen tegn til der snart sker noget .. og jeg er simpelthen så utålmodig efterhånden, at jeg bliver sindsyg hvis hun ikke SNART kommer..
Skal til jordemor i morgen, så det besøg er jeg lidt spændt på for der skal vi snakke om igangsættelse..

Anmeld

7. maj 2012

sofiell89

Jeg er her også stadigvæk. Termin d. 25.. Er virkelig utålmodig.. Har været hjemme hele graviditeten (arbejdsløs), så synes min kvote som hjemmegående og ventende er opbrugt. De sidste 4 uger har jeg haft mange og ofte plukkeveer, som er kraftigere nu. Håber selvfølgelig at føde før termin, men sætter mig ingen forventninger

Anmeld

7. maj 2012

morbibi

Majbrit skriver:

Kan vi så ikke lave en bytter?! Du får 6 af mine/vores dage, så kan jeg trække 6 fra her - så føder vi ca. med et par dages mellemrum... Håber dog din mand når hjem, du skal ikke stå alene med veer

Aftale

Anmeld

7. maj 2012

MariaJ

Jeg er her også stadigvæk. Jeg har termin på fredag, men er heldigvis ikke super utålmodig endnu. Jeg holder fri sammen med manden og vores to-årige, og vi har bare trængt til det her lille familieafbræk SÅ længe, så vi nyder det endnu. På den anden side har jeg haft flere runder de sidste dage med småveer, der gik i sig selv igen, og så bliver man jo lidt rastløs. Jeg var til jordemor i dag, og baby står heldigvis endelig godt nede i bækkenet, så måske sker der alligevel noget snart. Jeg gik ti dage over tid med den første, så jeg husker godt fornemmelsen af at man til sidst slet ikke kan tro, der nogensinde kommer et barn ud. Jeg tror bare jeg er lidt mere afslappet denne gang, fordi jeg nu tror mere på at det nok bliver til en fødsel på et tidspunkt.

Anmeld

7. maj 2012

sofiell89

viben skriver:

Jeg er 9 dage over termin i dag og skal sættes igang 8.15 imorgen... Tror ikke det sker før, selvom akupunturen i dag gang lidt småveer... Men det er ikke noget nyt... Krydser bare fingre for at jeg ikke skal have mere end en pille for at sætte de rigtige veer igang

Held og lykke imorgen

Anmeld

7. maj 2012

Koen.

Ih dejligt jeg ikke er den eneste der stadig venter, men om jeg begriber så mange af jer ikke er utålmodige endnu jeg synes jeg har været utålmodig de sidste 3 uger snart

til Viben: rigtig meget held og lykke med i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.