Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hehe, åh stakkels dig! Håber han bare lige vil være fashionable late og kommer en af disse dage!
Der er også mig, men jeg har først termin d. 26. og er "kun" 37+2 i dag. Så utålmodigheden har ikke helt slået mig endnu, men er sikker på jeg om en uges tid – eller i hvert fald to – sidder og tænker "Argh kom nu ud og se hvor fantastisk verden også kan være herude lille Olivia"!
Jeg har det fint og mærker kun lidt niv/jag ved skambenet om aftenen, når jeg skal til at sove. Dog synes jeg efterhånden det er svært lige at finde en SUPER DUPER sovestilling med maven, men det lykkedes mig som regel efter en times tid og sover for det meste igennem om natten. Meeeen, derfor må hun altså gerne komme
Jeg har heller ikke født endnu, men har også først termin den 30.. Så jeg er heller ikke utålmodig endnu. Men det kommer nok.
Du føder selvfølgelig på lørdag, på din termin.. Der har jeg nemlig fødselsdag, så selvfølgelig er det der han vil ud!
tanja. skriver: Der stadig har lidt tid til termin eller bare har stædige babyer der nægter at forlade skudenHar termin på lørdag og har såååå mange tegn og smerter der siger NU kommer han, men der sker ikke en bønne Fødte 39+1 sidst og ja er nu 39+2 så i min verden en dag over tid utålmodige tanja!
Der stadig har lidt tid til termin eller bare har stædige babyer der nægter at forlade skudenHar termin på lørdag og har såååå mange tegn og smerter der siger NU kommer han, men der sker ikke en bønne Fødte 39+1 sidst og ja er nu 39+2 så i min verden en dag over tid utålmodige tanja!
Majbrit skriver: Hehe, åh stakkels dig! Håber han bare lige vil være fashionable late og kommer en af disse dage! Der er også mig, men jeg har først termin d. 26. og er "kun" 37+2 i dag. Så utålmodigheden har ikke helt slået mig endnu, men er sikker på jeg om en uges tid – eller i hvert fald to – sidder og tænker "Argh kom nu ud og se hvor fantastisk verden også kan være herude lille Olivia"! Jeg har det fint og mærker kun lidt niv/jag ved skambenet om aftenen, når jeg skal til at sove. Dog synes jeg efterhånden det er svært lige at finde en SUPER DUPER sovestilling med maven, men det lykkedes mig som regel efter en times tid og sover for det meste igennem om natten. Meeeen, derfor må hun altså gerne komme
Guldimaven skriver: Jeg har heller ikke født endnu, men har også først termin den 30.. Så jeg er heller ikke utålmodig endnu. Men det kommer nok. Du føder selvfølgelig på lørdag, på din termin.. Der har jeg nemlig fødselsdag, så selvfølgelig er det der han vil ud!
morbibi skriver: Jeg har termin på fredag, men forventer ingen fødsel før den 16 maj . Jeg plejer som regel at gå over tid og så er manden i udlandet og kommer først hjem den 16 maj, så ikke før tak
Jeg har termin på fredag, men forventer ingen fødsel før den 16 maj . Jeg plejer som regel at gå over tid og så er manden i udlandet og kommer først hjem den 16 maj, så ikke før tak
Hvis der er nogen, der er i tvivl, så er jeg UTÅLMODIG
Jeg er 40+4 og har ikke for alvor nogen tegn på, at der er en fødsel på vej.
Dog satser jeg på, at jordemoderen vil lave en hindeløsning på mig i morgen, og at der så vil ske noget....
Men nu må vi se.... Nu ved jeg da, at der ikke går meget mere end en uge, inden vores skønne baby er ude ved os
Monis skriver: ÅÅÅhHvis der er nogen, der er i tvivl, så er jeg UTÅLMODIG Jeg er 40+4 og har ikke for alvor nogen tegn på, at der er en fødsel på vej. Dog satser jeg på, at jordemoderen vil lave en hindeløsning på mig i morgen, og at der så vil ske noget.... Men nu må vi se.... Nu ved jeg da, at der ikke går meget mere end en uge, inden vores skønne baby er ude ved os
ÅÅÅhHvis der er nogen, der er i tvivl, så er jeg UTÅLMODIG
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128