Hvem er vi??........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.584 visninger
26 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Koen.

Der stadig har lidt tid til termin eller bare har stædige babyer der nægter at forlade skuden

Har termin på lørdag og har såååå mange tegn og smerter der siger NU kommer han, men der sker ikke en bønne Fødte 39+1 sidst og ja er nu 39+2 så i min verden en dag over tid

utålmodige tanja!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Majbrit

Hehe, åh stakkels dig! Håber han bare lige vil være fashionable late og kommer en af disse dage!

Der er også mig, men jeg har først termin d. 26. og er "kun" 37+2 i dag. Så utålmodigheden har ikke helt slået mig endnu, men er sikker på jeg om en uges tid – eller i hvert fald to – sidder og tænker "Argh kom nu ud og se hvor fantastisk verden også kan være herude lille Olivia"!

Jeg har det fint og mærker kun lidt niv/jag ved skambenet om aftenen, når jeg skal til at sove. Dog synes jeg efterhånden det er svært lige at finde en SUPER DUPER sovestilling med maven, men det lykkedes mig som regel efter en times tid og sover for det meste igennem om natten. Meeeen, derfor må hun altså gerne komme

Anmeld

7. maj 2012

Guldimaven

Jeg har heller ikke født endnu, men har også først termin den 30.. Så jeg er heller ikke utålmodig endnu. Men det kommer nok.

Du føder selvfølgelig på lørdag, på din termin.. Der har jeg nemlig fødselsdag, så selvfølgelig er det der han vil ud!

Anmeld

7. maj 2012

morbibi

tanja. skriver:

Der stadig har lidt tid til termin eller bare har stædige babyer der nægter at forlade skuden

Har termin på lørdag og har såååå mange tegn og smerter der siger NU kommer han, men der sker ikke en bønne Fødte 39+1 sidst og ja er nu 39+2 så i min verden en dag over tid

utålmodige tanja!

Jeg har termin på fredag, men forventer ingen fødsel før den 16 maj . Jeg plejer som regel at gå over tid og så er manden i udlandet og kommer først hjem den 16 maj, så ikke før tak

Anmeld

7. maj 2012

Koen.

Majbrit skriver:

Hehe, åh stakkels dig! Håber han bare lige vil være fashionable late og kommer en af disse dage!

Der er også mig, men jeg har først termin d. 26. og er "kun" 37+2 i dag. Så utålmodigheden har ikke helt slået mig endnu, men er sikker på jeg om en uges tid – eller i hvert fald to – sidder og tænker "Argh kom nu ud og se hvor fantastisk verden også kan være herude lille Olivia"!

Jeg har det fint og mærker kun lidt niv/jag ved skambenet om aftenen, når jeg skal til at sove. Dog synes jeg efterhånden det er svært lige at finde en SUPER DUPER sovestilling med maven, men det lykkedes mig som regel efter en times tid og sover for det meste igennem om natten. Meeeen, derfor må hun altså gerne komme

Det ville i hvertfald være dejligt hvis ham snart kom

dejligt du stadig har det okay og ikke er alt for utålmodig og skønt navn

Anmeld

7. maj 2012

Koen.

Guldimaven skriver:

Jeg har heller ikke født endnu, men har også først termin den 30.. Så jeg er heller ikke utålmodig endnu. Men det kommer nok.

Du føder selvfølgelig på lørdag, på din termin.. Der har jeg nemlig fødselsdag, så selvfølgelig er det der han vil ud!

Nej okay så er der os lige lidt tid endnu til termin

kan godt overleve til lørdag meeeen så skal han os ud af hulen

Anmeld

7. maj 2012

Koen.

morbibi skriver:

Jeg har termin på fredag, men forventer ingen fødsel før den 16 maj . Jeg plejer som regel at gå over tid og så er manden i udlandet og kommer først hjem den 16 maj, så ikke før tak

hahaha nej så er det jo praktisk hvis du os gik over tid denne gang når nu han er i udlandet

Anmeld

7. maj 2012

Monis

Hvis der er nogen, der er i tvivl, så er jeg UTÅLMODIG

Jeg er 40+4 og har ikke for alvor nogen tegn på, at der er en fødsel på vej.

Dog satser jeg på, at jordemoderen vil lave en hindeløsning på mig i morgen, og at der så vil ske noget....

Men nu må vi se.... Nu ved jeg da, at der ikke går meget mere end en uge, inden vores skønne baby er ude ved os

Anmeld

7. maj 2012

Koen.

Monis skriver:

ÅÅÅhHvis der er nogen, der er i tvivl, så er jeg UTÅLMODIG

Jeg er 40+4 og har ikke for alvor nogen tegn på, at der er en fødsel på vej.

Dog satser jeg på, at jordemoderen vil lave en hindeløsning på mig i morgen, og at der så vil ske noget....

Men nu må vi se.... Nu ved jeg da, at der ikke går meget mere end en uge, inden vores skønne baby er ude ved os

Åh håbede du havde født i løbet.af natten/ dagen, sender en masse ve støv din vej bare husk hvor du fik det fra

Anmeld

7. maj 2012

viben

Jeg er 9 dage over termin i dag og skal sættes igang 8.15 imorgen... Tror ikke det sker før, selvom akupunturen i dag gang lidt småveer... Men det er ikke noget nyt... Krydser bare fingre for at jeg ikke skal have mere end en pille for at sætte de rigtige veer igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.