så det sq nu!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Anonym trådstarter

STN skriver:

held og lykke Jeg har samme mål som dig vil gerne tabe mig ca. 15 kg.. arrrh, måske lige knap.... men cirka...

Vi skal nok blive slanke og sunde Man skal bare kæmpe.....

ja self skal vi det, er jeg 100% sikker på... rigtig meget gange held og lykke til dig og må du nå dit mål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

forår

Anonym skriver:

super fedt, var lige ved at gå kold over jeg ikke kunne finde den nogen steder hehe..

ved du ca hvad den koster

måske 80kr??!! ej jeg kan ikke huske det...men du kan købe sådan en pakke med forskellige ting i, hvor den også er med.

Glæder mig til at hører om hvordan det kommer til at gå på torsdag. Jeg skal også vejes på torsdag...tror ikke at den er god pga sygemeldingen...har vist spist lidt for meget

Anmeld

13. maj 2012

forår

forår skriver:

måske 80kr??!! ej jeg kan ikke huske det...men du kan købe sådan en pakke med forskellige ting i, hvor den også er med.

Glæder mig til at hører om hvordan det kommer til at gå på torsdag. Jeg skal også vejes på torsdag...tror ikke at den er god pga sygemeldingen...har vist spist lidt for meget

Hvordan gik det i torsdags?

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

forår skriver:

Hvordan gik det i torsdags?

hey..

jamen det gik bare super, glæder mig super meget til at komme op og se hvor meget jeg har tabt mig her på torsdag, og det er overraskende nok meget nemt for mig at holde mig til de 29 point jeg har fået, har max brugt 27 alle dage ind til videre...

hvordan gik det til din vejning ??

Anmeld

14. maj 2012

forår

Anonym skriver:

hey..

jamen det gik bare super, glæder mig super meget til at komme op og se hvor meget jeg har tabt mig her på torsdag, og det er overraskende nok meget nemt for mig at holde mig til de 29 point jeg har fået, har max brugt 27 alle dage ind til videre...

hvordan gik det til din vejning ??

Ej hvor godt at det går godt med pointene. Fik du købt den bog der? og evt noget andet spændende?

HUsk lige at give en melding når du er blevet vejet.

JEg havde taget 300g på, men det synes jeg nu er helt fint eftersom jeg har siddet stille på min flade numsegøj i 14 dage pga den knæoperation. og har nok kedsomhedsspist lidt for meget, ikke usundt men bare spist lidt unødvendige kalorier.

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

forår skriver:

Ej hvor godt at det går godt med pointene. Fik du købt den bog der? og evt noget andet spændende?

HUsk lige at give en melding når du er blevet vejet.

JEg havde taget 300g på, men det synes jeg nu er helt fint eftersom jeg har siddet stille på min flade numsegøj i 14 dage pga den knæoperation. og har nok kedsomhedsspist lidt for meget, ikke usundt men bare spist lidt unødvendige kalorier.

nej købte ikke bogen, men købte lommeregneren isted hvilket jeg er super glad for...

oki det da også flot når man bare sidder stille og måske endda spiser lidt mere end man ved man skal..

skal self nok give en melding, men har fundet ud a vi ikke skal op og vejes torsdag på grud a helligdag :-( så tænker jeg vejer mig selv og så må vi se hvad det bliver til :-)

Anmeld

24. maj 2012

forår

Anonym skriver:

nej købte ikke bogen, men købte lommeregneren isted hvilket jeg er super glad for...

oki det da også flot når man bare sidder stille og måske endda spiser lidt mere end man ved man skal..

skal self nok give en melding, men har fundet ud a vi ikke skal op og vejes torsdag på grud a helligdag :-( så tænker jeg vejer mig selv og så må vi se hvad det bliver til :-)

hvordan gik det idag?

Tænkte om du havde lyst til at sende et PB til mig? du betemmer selv, da du jo har oprettet indlæget ano

Kunne bare godt bruge din hjælp til at udregne point på den lommeregner du købte. Er det ikke det den kan?

Anmeld

25. maj 2012

Anonym trådstarter

forår skriver:

hvordan gik det idag?

Tænkte om du havde lyst til at sende et PB til mig? du betemmer selv, da du jo har oprettet indlæget ano

Kunne bare godt bruge din hjælp til at udregne point på den lommeregner du købte. Er det ikke det den kan?

hey..

jamen det gik faktisk utrolig godt, er 3,1 kg mindre end for 14 dage siden så er pave stolt...

ja da, har sendt en anmodning om venskab så kan du jo lige sende en pb (om hvordan det er gået med dig igår)

du skriver bare hvis der er noget du mangler og få regnet ud :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.