så det sq nu!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.151 visninger
27 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

Anonym trådstarter

ja som overskriften lyder så er det nu jeg har besluttet mig for at det skal være, til jan. 2013 skal denne krop være min. 15 kg. mindre... har taget den beslutning nu at jeg starter på weightwatchers på torsdag og så må vi se om det ikke bære frugt (self. gør det da det)...

lige et før billedte, så jeg forhåbelig kan ligge et billedet ind d. 1 jan, 15 kg. mindre.. ;-)

god aften til jer alle der ude

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Bruus

SEJT!!! 

Held og lykke med processen! Glæder mig til at se resultatet 

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

BRUUS skriver:

SEJT!!! 

Held og lykke med processen! Glæder mig til at se resultatet 

tak skal du have, glæder mig super meget til at komme ind og se hvad det er for noget og hvem de forskellige mennesker er...

Anmeld

6. maj 2012

BigHope13

Så skønt at læse sådan er mål jeg hepper på dig og glæder mig til at se resultatet og forhåbentligt nogle updates undervejs
pøj pøj med det. (fra en i samme båd som skal nå de 15 kg inden september)

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

BigBabyWish12 skriver:

Så skønt at læse sådan er mål jeg hepper på dig og glæder mig til at se resultatet og forhåbentligt nogle updates undervejs
pøj pøj med det. (fra en i samme båd som skal nå de 15 kg inden september)

tak skal du have... og held og lykke til dig også, det her skal vi nok klare :-D

Anmeld

6. maj 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

HHeja som overskriften lyder så er det nu jeg har besluttet mig for at det skal være, til jan. 2013 skal denne krop være min. 15 kg. mindre... har taget den beslutning nu at jeg starter på weightwatchers på torsdag og så må vi se om det ikke bære frugt (self. gør det da det)...

lige et før billedte, så jeg forhåbelig kan ligge et billedet ind d. 1 jan, 15 kg. mindre.. ;-)

Held og lykke med det

Anmeld

7. maj 2012

forår

Anonym skriver:

ja som overskriften lyder så er det nu jeg har besluttet mig for at det skal være, til jan. 2013 skal denne krop være min. 15 kg. mindre... har taget den beslutning nu at jeg starter på weightwatchers på torsdag og så må vi se om det ikke bære frugt (self. gør det da det)...

hej

Held og lykke med det, det skal nok lykkes så længe du er motiveret.

Jeg er selv igang med WW og har siden 6 jan tabt 9,2kg

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

forår skriver:

hej

Held og lykke med det, det skal nok lykkes så længe du er motiveret.

Jeg er selv igang med WW og har siden 6 jan tabt 9,2kg

tak...:-) ej det er super flot, håber jeg opnår samme flotte resultat (og det gør jeg da helt sikker ) kan du fortælle mig lidt mere om det for synes godt nok ikke jeg får meget ud a det de skriver på deres side

Anmeld

7. maj 2012

forår

Anonym skriver:

tak...:-) ej det er super flot, håber jeg opnår samme flotte resultat (og det gør jeg da helt sikker ) kan du fortælle mig lidt mere om det for synes godt nok ikke jeg får meget ud a det de skriver på deres side

Jeg kommer kun for at blive vejet deltager ikke i møderne, men kun fordi jeg ikke har tid og mulighed for det, tror de er gode.

Jamen du dukker op og bliver meldt ind første gang og du skal ikke være nervøs eller føle dig dårlig tilpas når du skal der hen, for ALLE er i samme bådJeg var selv mega bange og gik langs væggen og turde næste ikke gå ind af døren.

Når du er meldt ind bliver du vejet og får ugens materiale. efter vejningen første gang bliver dine point regnet ud. Dvs at du får et antal point som du må spise for pr dag, hvis man kan sige det sådan. Der findes også en ugebonus som er ekstra point, som man kan vælge at bruge eller lade være. Jeg prøver så vidt muligt at ikke at bruge dem.

Jeg vil anbefale dig at købe den bog der hedder Indkøbsguiden, der kan man stort set finde alle fødevare i.

Derud over kan jeg anbefale deres chokoladebars...jeg elsker dem, de er virkelig gode og "koster" kun 2 point

Er der mon andet du gerne vil vide?? så spørger du bare

Det skal nok lykkes for dig, bare du har motivationen med dig

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

forår skriver:

Jeg kommer kun for at blive vejet deltager ikke i møderne, men kun fordi jeg ikke har tid og mulighed for det, tror de er gode.

Jamen du dukker op og bliver meldt ind første gang og du skal ikke være nervøs eller føle dig dårlig tilpas når du skal der hen, for ALLE er i samme bådJeg var selv mega bange og gik langs væggen og turde næste ikke gå ind af døren.

Når du er meldt ind bliver du vejet og får ugens materiale. efter vejningen første gang bliver dine point regnet ud. Dvs at du får et antal point som du må spise for pr dag, hvis man kan sige det sådan. Der findes også en ugebonus som er ekstra point, som man kan vælge at bruge eller lade være. Jeg prøver så vidt muligt at ikke at bruge dem.

Jeg vil anbefale dig at købe den bog der hedder Indkøbsguiden, der kan man stort set finde alle fødevare i.

Derud over kan jeg anbefale deres chokoladebars...jeg elsker dem, de er virkelig gode og "koster" kun 2 point

Er der mon andet du gerne vil vide?? så spørger du bare

Det skal nok lykkes for dig, bare du har motivationen med dig

super... er super nervøs men det så grænseoverskridende (stavelse) men jeg skal og vil igennem det, for bare man kommer der ind første gang er jeg overbevist om at det kommer helt a sig selv derefter...

hvordan regner de det point halløj ud, altså ud fra hvad... hvor meget er sådan en bonus :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.