Anonym skriver:
tak...:-) ej det er super flot, håber jeg opnår samme flotte resultat (og det gør jeg da helt sikker ) kan du fortælle mig lidt mere om det for synes godt nok ikke jeg får meget ud a det de skriver på deres side
Jeg kommer kun for at blive vejet deltager ikke i møderne, men kun fordi jeg ikke har tid og mulighed for det, tror de er gode.
Jamen du dukker op og bliver meldt ind første gang og du skal ikke være nervøs eller føle dig dårlig tilpas når du skal der hen, for ALLE er i samme båd
Jeg var selv mega bange og gik langs væggen og turde næste ikke gå ind af døren.
Når du er meldt ind bliver du vejet og får ugens materiale. efter vejningen første gang bliver dine point regnet ud. Dvs at du får et antal point som du må spise for pr dag, hvis man kan sige det sådan. Der findes også en ugebonus som er ekstra point, som man kan vælge at bruge eller lade være. Jeg prøver så vidt muligt at ikke at bruge dem.
Jeg vil anbefale dig at købe den bog der hedder Indkøbsguiden, der kan man stort set finde alle fødevare i.
Derud over kan jeg anbefale deres chokoladebars...jeg elsker dem, de er virkelig gode og "koster" kun 2 point
Er der mon andet du gerne vil vide?? så spørger du bare
Det skal nok lykkes for dig, bare du har motivationen med dig
Anmeld