så det sq nu!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

forår

Anonym skriver:

super... er super nervøs men det så grænseoverskridende (stavelse) men jeg skal og vil igennem det, for bare man kommer der ind første gang er jeg overbevist om at det kommer helt a sig selv derefter...

hvordan regner de det point halløj ud, altså ud fra hvad... hvor meget er sådan en bonus :-)

Det er vildt grænseoverskridende.

Jeg var overbevist om at alle de andre der ville være der ville være åleslanke og jeg ville være kæmpe stor og alle ville kigge på mig og tænke mærkelige ting....!.......men hold nu op altsåalle er jo i samme båd og der er mange forskellige typer. Både unge og ældre og i forskellige størrelser.

Jeg kan ikke helt huske hvordan de point bliver regnet ud, men det er noget med din vægt og alder og måske din højde, men du må ikke helt holde mig op på det

Tror at ugebonusen er 49 point eller deromkring, men som før skrevet, så bruger jeg dem ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Anonym trådstarter

forår skriver:

Det er vildt grænseoverskridende.

Jeg var overbevist om at alle de andre der ville være der ville være åleslanke og jeg ville være kæmpe stor og alle ville kigge på mig og tænke mærkelige ting....!.......men hold nu op altsåalle er jo i samme båd og der er mange forskellige typer. Både unge og ældre og i forskellige størrelser.

Jeg kan ikke helt huske hvordan de point bliver regnet ud, men det er noget med din vægt og alder og måske din højde, men du må ikke helt holde mig op på det

Tror at ugebonusen er 49 point eller deromkring, men som før skrevet, så bruger jeg dem ikke.

jaa ved jo godt oppe i hovedet at folk der kommer der, har samme "problem" som jeg, men man kan bare slet ikke lade være og blive lidt genert når der er så mange nye mennesker

glæder mig godt nok til at komme igang..

dyrker du meget motion ved siden a? og hvis ja ca. hvor meget/mange gange i ugen ?

Anmeld

8. maj 2012

forår

Anonym skriver:

jaa ved jo godt oppe i hovedet at folk der kommer der, har samme "problem" som jeg, men man kan bare slet ikke lade være og blive lidt genert når der er så mange nye mennesker

glæder mig godt nok til at komme igang..

dyrker du meget motion ved siden a? og hvis ja ca. hvor meget/mange gange i ugen ?

Nej jeg har overhovedet ikke dyrket skyggen af motion. Jeg er blevet opereret i mit knæ for en uge siden og derfor har det ikke været muligt at dyrke motion, da jeg har haft problemer med mit knæ siden nov 2011. Men min plan er at når jeg har tabt mig nogen kg endnu og mit knæ forhåbentlig er ok, så skal jeg igang med at løbe lidt.

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

forår skriver:

Nej jeg har overhovedet ikke dyrket skyggen af motion. Jeg er blevet opereret i mit knæ for en uge siden og derfor har det ikke været muligt at dyrke motion, da jeg har haft problemer med mit knæ siden nov 2011. Men min plan er at når jeg har tabt mig nogen kg endnu og mit knæ forhåbentlig er ok, så skal jeg igang med at løbe lidt.

ja oki, min plan er nemlig og motioner 2-3 gange i ugen men jeg ved ikke lige hvilken slags motin endnu, men det finder jeg vel ud a hen a vejen...

hvornår startede du og hvor meget har du smidt ind til videre

Anmeld

8. maj 2012

forår

Anonym skriver:

ja oki, min plan er nemlig og motioner 2-3 gange i ugen men jeg ved ikke lige hvilken slags motin endnu, men det finder jeg vel ud a hen a vejen...

hvornår startede du og hvor meget har du smidt ind til videre

Jeg startede d 6 jan i  år og har indtil nu tabt 9,2kg og det er udelukkende kun på kosten. Jeg håber at jeg kan give vægttabet et lille skub om et par mdr når jeg kommer i gang med at motionere lidt.

Ja det gælder om at finde en motionsform som passer til dig og som du ikke kører død i.

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

forår skriver:

Jeg startede d 6 jan i  år og har indtil nu tabt 9,2kg og det er udelukkende kun på kosten. Jeg håber at jeg kan give vægttabet et lille skub om et par mdr når jeg kommer i gang med at motionere lidt.

Ja det gælder om at finde en motionsform som passer til dig og som du ikke kører død i.

det sq da flot...

jaa, tror faktisk det bliver mest til gåture med barnevognen mens min søn ikke er ældre (7mdr d. 13 maj) men det er jo oz bedre end ingenting og har før taget turen ind til byen på gåben (ca 9 km) det er en lang men rigtig hyggelige tur...

ved du noget om hvor jeg kan købe den bog, indkøbsguiden henne a, synes ikke rigtig jeg kan finde den nogen steder ?

Anmeld

8. maj 2012

forår

Anonym skriver:

det sq da flot...

jaa, tror faktisk det bliver mest til gåture med barnevognen mens min søn ikke er ældre (7mdr d. 13 maj) men det er jo oz bedre end ingenting og har før taget turen ind til byen på gåben (ca 9 km) det er en lang men rigtig hyggelige tur...

ved du noget om hvor jeg kan købe den bog, indkøbsguiden henne a, synes ikke rigtig jeg kan finde den nogen steder ?

Du kan købe den på møderne. Samt en masse andre ting f.eks de der chokoladebare jeg skrev om tidligere.

Det lyder da også som en god plan med gåturen med barnevognen.

Anmeld

8. maj 2012

henh01

flot at du kommer i gang

Jeg er selv i gang, i denne om gang er jeg på 8. dagen. Jeg drikekr nupo supl. med SUND kost og en masse motion. Jeg har tabt 1 kg på denne uge, men jeg håber inderligt det selvfølgelig er fordi jeg har dannet muskler også

Anmeld

8. maj 2012

Sitrani

Anonym skriver:

ja som overskriften lyder så er det nu jeg har besluttet mig for at det skal være, til jan. 2013 skal denne krop være min. 15 kg. mindre... har taget den beslutning nu at jeg starter på weightwatchers på torsdag og så må vi se om det ikke bære frugt (self. gør det da det)...

lige et før billedte, så jeg forhåbelig kan ligge et billedet ind d. 1 jan, 15 kg. mindre.. ;-)

god aften til jer alle der ude

held og lykke Jeg har samme mål som dig vil gerne tabe mig ca. 15 kg.. arrrh, måske lige knap.... men cirka...

Vi skal nok blive slanke og sunde Man skal bare kæmpe.....

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

forår skriver:

Du kan købe den på møderne. Samt en masse andre ting f.eks de der chokoladebare jeg skrev om tidligere.

Det lyder da også som en god plan med gåturen med barnevognen.

super fedt, var lige ved at gå kold over jeg ikke kunne finde den nogen steder hehe..

ved du ca hvad den koster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.