Puder ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

bullerbassen

tarkoflen skriver:

Jamen så er det da bare i IKEA og købe en masse puder i forskellige størrelser og så noget lækkert stof, så kan du da sagtens lave nogle der er mindst lige så fede, som dem man kan købe i dyre domme de puder vi har derfra holder fint formen og koster ikke ret meget!

Må en tur i IKEA  Der er ikke andet for.

Syntes bare ikke jeg kunne finde så meget på hjemmesiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

bullerbassen

Chevro skriver:

Vil helt klart vælge IKEA eller lign. for at få mest for pengene, når man nu skal have mange (;

HAY's puder er super fede, men er lavet af træls stof - som jeg bestemt ikke synes er behageligt :-) Der er nogle uld halløjsa i, for jeg klør så snart jeg sidder op af dem. Så hvis de er til at putte med, sidde på osv. Så find en god kvalitet af puder, og så køb betræk osv i IKEA (: Så får du et super hyggehjørne eller lign.

Ok er heller ikke gode venner med uld 

Tror det bliver en tur i IKEA , stof har jeg herhjemme men mangler puderne.

Anmeld

6. maj 2012

tarkoflen

bullerbassen skriver:

Må en tur i IKEA  Der er ikke andet for.

Syntes bare ikke jeg kunne finde så meget på hjemmesiden.

Jeg kan heller ikke umiddelbart finde de puder vi har... Dem vi har køber man uden betræk og så kan man købe betræk til, eller sy det selv

Dem vi købte, var sådan nogle, der var pakket ind så de ikke fylde noget, men man kan se og mærke på dem derude!

Anmeld

6. maj 2012

bullerbassen

tarkoflen skriver:

Jeg kan heller ikke umiddelbart finde de puder vi har... Dem vi har køber man uden betræk og så kan man købe betræk til, eller sy det selv

Dem vi købte, var sådan nogle, der var pakket ind så de ikke fylde noget, men man kan se og mærke på dem derude!

De har nok ikke det hele på hjemmesiden, må simpelthen derud.

Skal også bruge et tæppe til gulvet.. 

Anmeld

7. maj 2012

thorup71

www.createthestyle.dk har de der fine nogle fra byNord med babypingviner - der er henrivende - og billige dér

Anmeld

7. maj 2012

bullerbassen

thorup71 skriver:

www.createthestyle.dk har de der fine nogle fra byNord med babypingviner - der er henrivende - og billige dér

Tak for link, har dog stor shoppet i IKEA idag. Så nu må jeg igang med maskinerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.