Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der kender steder hvor man kan købe fede puder ?
Skal bruge nogle til en box madras som skal bruges som sofa , hygge hjørne.
Må gerne være lidt store
Og et pænt sengetæppe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bullerbassen skriver: Nogen der kender steder hvor man kan købe fede puder ? Skal bruge nogle til en box madras som skal bruges som sofa , hygge hjørne. Må gerne være lidt store Og et pænt sengetæppe
Ja jeg tænkte også straks på Ikea. Vi fandt fede puder da vi var på jagt efter puder til Silas's pudehjørne.
Desværre var det ikke børne agtig fede, så købte ikke så mange i Ikea.
tarkoflen skriver: Ikea har mange forskellige pudebetræk i flere forskellige størrelser og selvfølgelig puder der passer til og så er de ikke vildt dyre... Og de har også sengetæpper, så måske det var et sted at starte?
Ikea har mange forskellige pudebetræk i flere forskellige størrelser og selvfølgelig puder der passer til og så er de ikke vildt dyre... Og de har også sengetæpper, så måske det var et sted at starte?
Overvejer faktisk en tur til IKEA i morgen manden har fundet nogle i en lokal brugs forretning men 2 puder og et tæppe koster 2500
De var fede men må kunne gøres billigere
Janni. skriver: Ja jeg tænkte også straks på Ikea. Vi fandt fede puder da vi var på jagt efter puder til Silas's pudehjørne. Desværre var det ikke børne agtig fede, så købte ikke så mange i Ikea.
Ja det var også min tanke syntes bare ikke jeg kunne finde så mange store på hjemmesiden
Filucca&Smilla skriver: Nu vej jeg ikke hva du godt kan li, men vi har puder fra hay og de laver også nogen rigtig fede sengetæpper
Nu vej jeg ikke hva du godt kan li, men vi har puder fra hay og de laver også nogen rigtig fede sengetæpper
Åh jamen syntes ikke jeg er så kræsen. Bare nogle fine lidt store puder.
Kan de findes på nettet ?? Må prøve at google
bullerbassen skriver: Åh jamen syntes ikke jeg er så kræsen. Bare nogle fine lidt store puder. Kan de findes på nettet ?? Må prøve at google
Filucca&Smilla skriver: Ja man kan sagtens Google det, nu ved jeg ikke lige hvor i landet du er fra men der ligge en rigtig fed HAY butik i Kbh mener det er på bredgade
Ja man kan sagtens Google det, nu ved jeg ikke lige hvor i landet du er fra men der ligge en rigtig fed HAY butik i Kbh mener det er på bredgade
Bor langt oppe i det kolde og mørke Jylland
Googlede dem lige, kan se der er en lokal design forretning der har dem. De er fede men også lidt i den dyre ende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128