Puder ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

tarkoflen

bullerbassen skriver:

Overvejer faktisk en tur til IKEA i morgen manden har fundet nogle i en lokal brugs forretning men 2 puder og et tæppe koster 2500

De var fede men må kunne gøres billigere

Pyha så meget tror jeg aldrig jeg kommer til at give for puder og et tæppe men jeg er nok også lidt nærrig med sådan noget

Kender du ikke en, der er god med en symaskine? Jeg har lige fået en venindes storesøster til at sy de fedeste pudebetræk til vores sofapuder, og det kan jo også sagtens gøres til IKEA puder, hvis man har forstand på at sy

De har puder i flere forskellige størrelser og vi har nogle i soveværelset som er rigtig gode og fyldt med farver, men om man synes det kan bruges til børn, det er jo forskelligt, men hvis de krydres med bamser så synes jeg uden problem man kan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

bullerbassen

Filucca&Smilla skriver:

Ja det er lidt i den dyre ende, vi fik 2 i juleave og vi er så glade for dem, det er sådan nogen som holder deres facon og ikke klasker sammen hvis man ligger på dem, og det jeg godt li 

De ser også rigtig fine ud men skal bare bruge mange det bliver en dyr fornøjelse.

Måske jeg skule starte med at gå den og se dem.

Skulle gerne bruge nogle som netop er gode, da de skal bruges som ryglæn 

Anmeld

6. maj 2012

ønskebørn74

bullerbassen skriver:

Nogen der kender steder hvor man kan købe fede puder ?

Skal bruge nogle til en box madras som skal bruges som sofa , hygge hjørne.

Må gerne være lidt store 

Og et pænt sengetæppe

hejsa en på facebook laver nogle fede nogle..

de bestilles i de farver man vil have.. og der er masser af motiver at vælge imellem..

her er nogle få a dem hun laver:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. maj 2012

bullerbassen

tarkoflen skriver:

Pyha så meget tror jeg aldrig jeg kommer til at give for puder og et tæppe men jeg er nok også lidt nærrig med sådan noget

Kender du ikke en, der er god med en symaskine? Jeg har lige fået en venindes storesøster til at sy de fedeste pudebetræk til vores sofapuder, og det kan jo også sagtens gøres til IKEA puder, hvis man har forstand på at sy

De har puder i flere forskellige størrelser og vi har nogle i soveværelset som er rigtig gode og fyldt med farver, men om man synes det kan bruges til børn, det er jo forskelligt, men hvis de krydres med bamser så synes jeg uden problem man kan...

Nej ser du jeg er heller ikke enig med manden, de var fede men også DYRE..

Jo jeg syr selv rigtig meget selv og planen var også jeg skulle lave betræk selv og købe puder i IKEA.

Det er ikke til børneværelset , men en ekstra stue vi har ved børneværelserne. Som har stået Tom længe nu.

Vi har ledt efter en sofa sofa men kunne ikke finde en vi kunne lide uden den kostede en bondegård. Så nu er det endt med en alm box madras jeg ville sy puder til.

den skal bruges som hygge hjørne med ungerne eller en god bog. Eller bare afslapning. Derfor masser af store puder 

Anmeld

6. maj 2012

bullerbassen

ønskebarn74 skriver:

de bestilles i de farver man vil have.. og der er masser af motiver at vælge imellem..

Ej de er godt nok søde 

Men måske lidt for børne  De skal bruges i en ekstra stue vi har som hygge hjørne , læse afslapnings sted.

Men de er bare super søde

Anmeld

6. maj 2012

bullerbassen

ønskebarn74 skriver:

Hvor findes hun henne ?? Er vild med billede 2 

Anmeld

6. maj 2012

ønskebørn74

bullerbassen skriver:

Hvor findes hun henne ?? Er vild med billede 2 

Hun hedder: Eva Egebjerg Pasgaard

bare skriv til hende at der er en der har vist hendes lækre puder og at du er interesseret..

Anmeld

6. maj 2012

tarkoflen

bullerbassen skriver:

Nej ser du jeg er heller ikke enig med manden, de var fede men også DYRE..

Jo jeg syr selv rigtig meget selv og planen var også jeg skulle lave betræk selv og købe puder i IKEA.

Det er ikke til børneværelset , men en ekstra stue vi har ved børneværelserne. Som har stået Tom længe nu.

Vi har ledt efter en sofa sofa men kunne ikke finde en vi kunne lide uden den kostede en bondegård. Så nu er det endt med en alm box madras jeg ville sy puder til.

den skal bruges som hygge hjørne med ungerne eller en god bog. Eller bare afslapning. Derfor masser af store puder 

Jamen så er det da bare i IKEA og købe en masse puder i forskellige størrelser og så noget lækkert stof, så kan du da sagtens lave nogle der er mindst lige så fede, som dem man kan købe i dyre domme de puder vi har derfra holder fint formen og koster ikke ret meget!

Anmeld

6. maj 2012

Chevro

Vil helt klart vælge IKEA eller lign. for at få mest for pengene, når man nu skal have mange (;

HAY's puder er super fede, men er lavet af træls stof - som jeg bestemt ikke synes er behageligt :-) Der er nogle uld halløjsa i, for jeg klør så snart jeg sidder op af dem. Så hvis de er til at putte med, sidde på osv. Så find en god kvalitet af puder, og så køb betræk osv i IKEA (: Så får du et super hyggehjørne eller lign.

Anmeld

6. maj 2012

bullerbassen

ønskebarn74 skriver:

Hun hedder: Eva Egebjerg Pasgaard

bare skriv til hende at der er en der har vist hendes lækre puder og at du er interesseret..

Super takker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.