hvormeget skal jeg tabe mig (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

helt ærligt syntes ikke du skal tabe dig du har pæne arme og en pæn krop og især til den kjole du har på...

men self kan jeg jo ikke se hvad kjolen gemmer under og ved jo ikke hvad du vejer... men man siger jo en alm vægt ligger fra 66-55stykker hos dig når du er 166høj

men jeg kan nu godt lig kvinder har lidt former men det har du også uden du behøver tabe dig

Jeg tror altid jeg vil have de former jeg nu en gang har. Men jeg vejer 82 kg og ville gerne ned på 70 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

B&J

Anonym skriver:

Jeg tror altid jeg vil have de former jeg nu en gang har. Men jeg vejer 82 kg og ville gerne ned på 70 kg.

det syntes jeg helt klart lyder som en super god plan håber det lykkes for dig

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det syntes jeg helt klart lyder som en super god plan håber det lykkes for dig

tusind tak

Anmeld

7. maj 2012

Isaac's mor

Anonym skriver:

Jeg tæller kcal hver dag og har ligget på de der 1100.1200 kcal dagligt

i går da jeg spiste en muffin kom jeg op på 1600 kcal, men 1600 kcale r hvad jeg bør spise hvis ikke jeg ønsker vægttab og dermed ikke noget man burde tage på af. Ved godt vægten står stille men hvorfor sker der intet de 6 dage i trtræk hvor jeg kun har spist 1100-1200 kcal og tilmed trænet en del? jeg bliver sindssyg!

Det sjældent kroppen kan "nå at følge med" på en uge, som en har skrevet, vej dig en gang om måneden måske hver anden uge hvis du ikk kan lade vær.. Så jeg sikker på et "bedre resultat", men du skal nok forvente kun at ha tabt omk 2 kilo.. det går desværre langsomt men tilgengæld kan du sikkert mærke forandring i kroppen og kan ogs være du allerede har fået tabt "det væreste" af.
Jeg personligt vejer man ALDRIG, kigger mig blot i spejlet

Og synes det super mega flot, fedt du gør det!!! Men så ska du jo ogs overholde det ellers som sagt synd og spild

Anmeld

7. maj 2012

LilleLene

Har du prøvet en uge med KUN nupo, altså ingen motion udover, fordi kroppen nemlig kan begynde at omdanne til muskler

jeg ville nok starte med en uges nupo uden motion, og så sat motionen til bagefter

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

Har du prøvet en uge med KUN nupo, altså ingen motion udover, fordi kroppen nemlig kan begynde at omdanne til muskler

jeg ville nok starte med en uges nupo uden motion, og så sat motionen til bagefter

ja og nej. det har jeg prøvet men der spiste jeg alm sund frokost og alm sund aftensmad - ingen stivelse og ingen sukker. men der tabte jeg mig også lidt. Det svingede meget op og ned.

Det ville bestemt ikke gøre mig noget med muskler, men det ville være rart at få det dokumenteret at det bare var det.

Anmeld

7. maj 2012

banana3

Anonym skriver:

Hej Alle

Jeg vejer 82 kg - har været på kur en hel uge (nupo) og har kun indtaget ca 1100-1200 kcal - dyrket motion dagligt:

tirsdag: cyklet 14 km
ons: løbet 2 km + 1½ times dans dig slank
tors: løbet 2,5 + cyklet 6 km
fre: løbet 3 km
lør: 1 times body combat
søn: hviledag

Og der er INTET sket på vægten. zero, nul INTET!

Jeg vil gerne tabe mig 12 kg, men jeg var i tvivl om om det var for lidt og ville derfor lige have Jeres besyv med

Hvordn ligger din kost ? Det er det vigtigste i en slankekur! 

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Hvordn ligger din kost ? Det er det vigtigste i en slankekur! 

Morgen: Nupo shake (227 kcal)
middag: Nupo bar (99 kcal) sommertider en smule bær til
frokost: Nutralet bar (236 kcal) eller en salat fra salatbaren - UDEN dressing og med lidt kylling på, eller et stk rugbrød med 1 dåse tun og masser grønt i.
eftermiddag: Nupo bar (99 kcal)
aften: kød og grønt
aftenhygge: lidt bær og en nupo bar (99 kcal)

Anmeld

7. maj 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Morgen: Nupo shake (227 kcal)
middag: Nupo bar (99 kcal) sommertider en smule bær til
frokost: Nutralet bar (236 kcal) eller en salat fra salatbaren - UDEN dressing og med lidt kylling på, eller et stk rugbrød med 1 dåse tun og masser grønt i.
eftermiddag: Nupo bar (99 kcal)
aften: kød og grønt
aftenhygge: lidt bær og en nupo bar (99 kcal)

husk at når du træner, ophober du væske i kroppen. jeg plejer at veje mig mandag morgen, og træner mandag onsdag og fredag aften... (selvom jeg er blevet lidt doven )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.