hvormeget skal jeg tabe mig (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

Anonym trådstarter

Sophie.Hammershøy skriver:

Lige pludselig så kan vægten ændre sig, det kan tage tid! men bliv ved sådan, ikk gi op!

Jeg prøvede også at overbevise migs elv om at det nok skulle komme i går, men endte med at spise en muffin fordi jeg var så øv. Er bange for at hvis der ikke snart sker noget at jeg så giver helt op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

come2

Anonym skriver:

Det gør jeg også - faktisk næsten hele tiden.. Og der er heller INTET sket

Jeg glemte alt om vægten, og målte cm en gang pr måned.

Du skal ikke gøre det hele tiden, så fokuserer man alt for meget på det

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg glemte alt om vægten, og målte cm en gang pr måned.

Du skal ikke gøre det hele tiden, så fokuserer man alt for meget på det

Okay jeg må prøve at måle mig lidt sjældnere og så måske gemme vægten væk og kun tage den frem 1 gang om mdr

Anmeld

7. maj 2012

come2

Anonym skriver:

Okay jeg må prøve at måle mig lidt sjældnere og så måske gemme vægten væk og kun tage den frem 1 gang om mdr

Det lyder som en god plan

Held og lykke med projektet

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Det lyder som en god plan

Held og lykke med projektet

tusind tak og tak for hjælpen

Anmeld

7. maj 2012

Isaac's mor

Anonym skriver:

Jeg prøvede også at overbevise migs elv om at det nok skulle komme i går, men endte med at spise en muffin fordi jeg var så øv. Er bange for at hvis der ikke snart sker noget at jeg så giver helt op.

Der sker intet så længe du tager en øv muffin...
Forstår dig 100% godt, det er SÅ svært!
Men det synd og spild hvis du ender tilbage i den gamle livsstil igen. Lav evt. et skema hvor du skriver ALT ned du spiser, og hvis du overtræder det, må du simpelthen "træne det væk"..
Nu skal der ske noget, og du lyder frisk nok til at gøre hvad der skal til, hvorfor så ikke gøre det?!

Men der VIL gå måneder måske år før du rammer den vægt eller det spejlbillede du gerne vil ha, men det høre med og er sikker på du nok skal klare den  du bliver SÅ glad i sidste ende og sikkert nok afhængig af den sunde livsstil!

Anmeld

7. maj 2012

KM78

Det fornuftigste er at trække 100 fra din højde, og så vil det være på 66 kg. Men der spiller altså mange faktorer ind. Muskelmassen, de fylder jo også, så det kan godt stresse dig at tabe de sidste 3-5 kg, så skal man tænke på at muskler fylder. Så er det kropsbygningen, knogletætheden osv.

I stedet skal du se på dit spejlbillede - hvis du ser godt ud i spejlet og vejer 69-71 kg. Så er det det du skal veje. Du skal ikke død og pine tabe dig ned på det magiske tal på 66 kg, hvis du i øvrigt er og ser sund og rask ud.

Jeg er selv en bette skid på 155 cm, men kommer helt ærligt aldrig til at veje 55 kg med den alder jeg har og kropstype, så se dig selv i spejlbilledet og hvis din taljemål er fornuftig, så kommer man særligt langt i livet.

Anmeld

7. maj 2012

B&J

helt ærligt syntes ikke du skal tabe dig du har pæne arme og en pæn krop og især til den kjole du har på...

men self kan jeg jo ikke se hvad kjolen gemmer under og ved jo ikke hvad du vejer... men man siger jo en alm vægt ligger fra 66-55stykker hos dig når du er 166høj

men jeg kan nu godt lig kvinder har lidt former men det har du også uden du behøver tabe dig

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

Sophie.Hammershøy skriver:

Der sker intet så længe du tager en øv muffin...
Forstår dig 100% godt, det er SÅ svært!
Men det synd og spild hvis du ender tilbage i den gamle livsstil igen. Lav evt. et skema hvor du skriver ALT ned du spiser, og hvis du overtræder det, må du simpelthen "træne det væk"..
Nu skal der ske noget, og du lyder frisk nok til at gøre hvad der skal til, hvorfor så ikke gøre det?!

Men der VIL gå måneder måske år før du rammer den vægt eller det spejlbillede du gerne vil ha, men det høre med og er sikker på du nok skal klare den  du bliver SÅ glad i sidste ende og sikkert nok afhængig af den sunde livsstil!

Jeg tæller kcal hver dag og har ligget på de der 1100.1200 kcal dagligt

i går da jeg spiste en muffin kom jeg op på 1600 kcal, men 1600 kcale r hvad jeg bør spise hvis ikke jeg ønsker vægttab og dermed ikke noget man burde tage på af. Ved godt vægten står stille men hvorfor sker der intet de 6 dage i trtræk hvor jeg kun har spist 1100-1200 kcal og tilmed trænet en del? jeg bliver sindssyg!

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

KM78 skriver:

Det fornuftigste er at trække 100 fra din højde, og så vil det være på 66 kg. Men der spiller altså mange faktorer ind. Muskelmassen, de fylder jo også, så det kan godt stresse dig at tabe de sidste 3-5 kg, så skal man tænke på at muskler fylder. Så er det kropsbygningen, knogletætheden osv.

I stedet skal du se på dit spejlbillede - hvis du ser godt ud i spejlet og vejer 69-71 kg. Så er det det du skal veje. Du skal ikke død og pine tabe dig ned på det magiske tal på 66 kg, hvis du i øvrigt er og ser sund og rask ud.

Jeg er selv en bette skid på 155 cm, men kommer helt ærligt aldrig til at veje 55 kg med den alder jeg har og kropstype, så se dig selv i spejlbilledet og hvis din taljemål er fornuftig, så kommer man særligt langt i livet.

jeg vejer 82 og mit mål er 70 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.