Er forvirret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Wish

Ilya skriver:

Nej ok, den information manglede jeg lige. Det er jeg sq ked af at høre...

Og ved godt, du ikke ligefrem har brug for floskler nu, for ligegyldigt hvor rigtigt det kan være, at det er godt at kroppen selv sorterer de ulevedygtige fostre fra, så gør det bare så ondt alligevel, fordi man når at forestille sig hele pakken og glæder sig helt sindssygt til sin nye rolle som mor og alt det der. Jeg har selv været der, selvom jeg mistede meget tidligt.

Hvis det på nogen måde kan være en (ekstremt sølle) trøst, er der mange der bliver hurtigt gravide igen efter en spontan abort. Måske fordi kroppen har vænnet sig til tilstanden?

Held og lykke.

Tak skal du have... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Camillos

Wish skriver:

Ville lige give en update. Har desværre mistet.. 

det er jeg virkelig ked af at høre

Anmeld

9. maj 2012

lio

Wish skriver:

Nej men .. er hundrede på at jeg har mistet, og lægen er også næsten helt sikker, efter hun lavede gyn, lignede det ikke at der overhovedet var noget sagde hun, og prøven hun sammenligner, er fra lige da jeg var blevet gravid, og der var tallene jo meget små, også at tallene er større nu er jo ikke ens betydning med at jeg stadig er det.. desværre .. har mistet alt håb, og vil heller ikke gå og håbe på det, når lægen og jeg selv er så sikker... 

Jeg har ikke prøvet at være i din situation så kan desværre ikke komme med opløftende ord.

Men ville ikke smutte udenat sende en krammer alligevel 

Anmeld

9. maj 2012

Wish

Laijona Äiti skriver:

Jeg har ikke prøvet at være i din situation så kan desværre ikke komme med opløftende ord.

Men ville ikke smutte udenat sende en krammer alligevel 

Tak .. det varmer 

Anmeld

9. maj 2012

Wish

Camillos skriver:

det er jeg virkelig ked af at høre

tak 

Anmeld

9. maj 2012

sweet

Wish skriver:

Ville lige give en update. Har desværre mistet.. 

kæmpe kram til dig, ved hvordan du har det

sig endelig til hvis du har brug for at snakke med en der selv har prøvet det op til flere gange... så skriver du bare..

Anmeld

9. maj 2012

Annette A

9. maj 2012

Wish

sweet skriver:

kæmpe kram til dig, ved hvordan du har det

sig endelig til hvis du har brug for at snakke med en der selv har prøvet det op til flere gange... så skriver du bare..

Tusind tak. Føler ikke rigtigt at der er noget at snakke om, det skal bare overståes, også tror jeg at der skal tid til? ved ikke .. syntes det er så frustrerende...  hvordan klarede du dig? og var der en grund til at du mistede eller ?

Anmeld

9. maj 2012

sweet

Wish skriver:

Tusind tak. Føler ikke rigtigt at der er noget at snakke om, det skal bare overståes, også tror jeg at der skal tid til? ved ikke .. syntes det er så frustrerende...  hvordan klarede du dig? og var der en grund til at du mistede eller ?

tid vil det tage og det er ikke nemt, men prøv at tænk så positivt så muligt selvom det er svært og så op på hesten igen..

jeg har selv tabt 6 gange og er nu starte i behandling på riget i kbh.. og det er skide svært når man mister et ønske der er så stort men det er også vigtig at man giver sig selv lov at være ked af det så man får vreden ud af kroppen og så har kroppen ro igen bagefter og vil være klar til en ny spire bliver lavet..

men efter noget tid så lover jeg dig så skal du nok få det bedre...

Anmeld

9. maj 2012

Wish

sweet skriver:

tid vil det tage og det er ikke nemt, men prøv at tænk så positivt så muligt selvom det er svært og så op på hesten igen..

jeg har selv tabt 6 gange og er nu starte i behandling på riget i kbh.. og det er skide svært når man mister et ønske der er så stort men det er også vigtig at man giver sig selv lov at være ked af det så man får vreden ud af kroppen og så har kroppen ro igen bagefter og vil være klar til en ny spire bliver lavet..

men efter noget tid så lover jeg dig så skal du nok få det bedre...

Har lige skrevet en pb i stedet for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.