Wish skriver:
Nej men .. er hundrede på at jeg har mistet, og lægen er også næsten helt sikker, efter hun lavede gyn, lignede det ikke at der overhovedet var noget sagde hun, og prøven hun sammenligner, er fra lige da jeg var blevet gravid, og der var tallene jo meget små, også at tallene er større nu er jo ikke ens betydning med at jeg stadig er det.. desværre .. har mistet alt håb, og vil heller ikke gå og håbe på det, når lægen og jeg selv er så sikker... 

Nej ok, den information manglede jeg lige. Det er jeg sq ked af at høre...
Og ved godt, du ikke ligefrem har brug for floskler nu, for ligegyldigt hvor rigtigt det kan være, at det er godt at kroppen selv sorterer de ulevedygtige fostre fra, så gør det bare så ondt alligevel, fordi man når at forestille sig hele pakken og glæder sig helt sindssygt til sin nye rolle som mor og alt det der. Jeg har selv været der, selvom jeg mistede meget tidligt.
Hvis det på nogen måde kan være en (ekstremt sølle) trøst, er der mange der bliver hurtigt gravide igen efter en spontan abort. Måske fordi kroppen har vænnet sig til tilstanden?
Held og lykke.

Anmeld