Er forvirret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

FruK

Wish skriver:

Ville lige give en update. Har desværre mistet.. 

Åh nej...  Det gør mig ondt. Ved hvordan du har det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Wish

smlmea skriver:

Du kan ikke gøre andet end at gå til din læge,og få taget to HCG blodprøver med 48 timers mellemrum.

At begynde at scanne,er der ingen grund til,da en scanning så tidligt,formentlig ingenting vil vise desværre.

Jeg håber det bare er en ubetydlig blødning,og at din lille blop vokser lystigt videre inde i hulen.

Lægen lavede en gyn, og sagde at der intet var længere. 

hun tog alligevel en blod prøve, men hun sagde at den var hundrede at jeg ikke var gravid længere. 

Anmeld

7. maj 2012

Tanja1234

Øv hvor trist.. Jeg håber at i trods alt føler jer klar til at forsøge igen. Som du selv skriver er det vigtigt at huske på at der er oftest en grund til at fosteret går til grunde.

Jeg har selv mistet da jeg var 12+1 - dagen før NF og der var jeg slet ikke i tvivl. Til gengæld blev jeg meget hurtigt gravid igen, endda uden at vi egentlig prøvede og nu har jeg en skøn datter på 1 år.

Krydser fingre for jer.

Anmeld

7. maj 2012

Muffinmus

Klumper er bare ikke et godt tegn, så hvis det var mig ville jeg forberede mig på at det er en abort.

Men man kan være heldig nogen gange.

Har selv haft en MA og en SA....og i min lille datters graviditet nu her blødte jeg on off i 3 uger UDEN at miste, så man ved sgu aldrig.

Anmeld

7. maj 2012

Nessie

Wish skriver:

Åh nej, det er jeg ked af at høre

Ved desværre hvordan du har det, og kan ikke sige noget der kan trøste, men vil nøjes med at give et kæmpe

Anmeld

7. maj 2012

M (:

Wish skriver:

Ej, det er jeg virkelig ked af at høre søde. Øv, hvor er det træls for jer  

Anmeld

8. maj 2012

Wish

Suk .. hvor er det bare sur røv det hele ... 

Også ringede jeg til lægen i dag, for at få svar på blodprøven, også siger hun sq at den stadig er positiv, og at det tal er højere end sidst, enten skal det være væk, eller være der, gider ikke det her mellemvejs forvirrende pis jeg bliver så rasende fordi jeg er så ked af det i forvejen.. øv øv øv øv .. 

skal ind og have taget en ny blodprøve på torsdag,  

Anmeld

8. maj 2012

Ilya

Wish skriver:

Suk .. hvor er det bare sur røv det hele ... 

Også ringede jeg til lægen i dag, for at få svar på blodprøven, også siger hun sq at den stadig er positiv, og at det tal er højere end sidst, enten skal det være væk, eller være der, gider ikke det her mellemvejs forvirrende pis jeg bliver så rasende fordi jeg er så ked af det i forvejen.. øv øv øv øv .. 

skal ind og have taget en ny blodprøve på torsdag,  

Men det er godt!! Det stiger IKKE, hvis fosteret er gået til grunde!!

Absolut et godt tegn, op med hovedet!

Anmeld

8. maj 2012

Wish

Ilya skriver:

Men det er godt!! Det stiger IKKE, hvis fosteret er gået til grunde!!

Absolut et godt tegn, op med hovedet!

Nej men .. er hundrede på at jeg har mistet, og lægen er også næsten helt sikker, efter hun lavede gyn, lignede det ikke at der overhovedet var noget sagde hun, og prøven hun sammenligner, er fra lige da jeg var blevet gravid, og der var tallene jo meget små, også at tallene er større nu er jo ikke ens betydning med at jeg stadig er det.. desværre .. har mistet alt håb, og vil heller ikke gå og håbe på det, når lægen og jeg selv er så sikker... 

Anmeld

8. maj 2012

Ilya

Wish skriver:

Nej men .. er hundrede på at jeg har mistet, og lægen er også næsten helt sikker, efter hun lavede gyn, lignede det ikke at der overhovedet var noget sagde hun, og prøven hun sammenligner, er fra lige da jeg var blevet gravid, og der var tallene jo meget små, også at tallene er større nu er jo ikke ens betydning med at jeg stadig er det.. desværre .. har mistet alt håb, og vil heller ikke gå og håbe på det, når lægen og jeg selv er så sikker... 

Nej ok, den information manglede jeg lige. Det er jeg sq ked af at høre...

Og ved godt, du ikke ligefrem har brug for floskler nu, for ligegyldigt hvor rigtigt det kan være, at det er godt at kroppen selv sorterer de ulevedygtige fostre fra, så gør det bare så ondt alligevel, fordi man når at forestille sig hele pakken og glæder sig helt sindssygt til sin nye rolle som mor og alt det der. Jeg har selv været der, selvom jeg mistede meget tidligt.

Hvis det på nogen måde kan være en (ekstremt sølle) trøst, er der mange der bliver hurtigt gravide igen efter en spontan abort. Måske fordi kroppen har vænnet sig til tilstanden?

Held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.