D. 22 april testede jeg endelig positiv, og vi var så glade, jeg skulle så være 6+5 i dag,
Nu er situationen så den at jeg er begyndt at bløde i dag, jeg er het ude af den , og ved ikke hvad jeg skal gøre eller tro, der er en lille smule klumper i, og det er blevet mere i løbet af dagen.. Jeg har ingen smerter ellers..
Jeg ringede så til vagtlægen, og tud brølede, og hun sagde bare at måske mistede jeg, men at det kunne hun ikke sige noget om, hun sagde at der var ikke noget at gøre ved det, jeg skulle bare vente.. ? også ønskede hun mig held og lykke og sagde at hvis jeg fik meget ondt og blødte meget mere end alm. mens, så skulle jeg kontakte dem ellers ikke, så kunne jeg ringe til min egen læge på mandag, hvis jeg stadig blødte? ..
Hva så nu? er jeg ikke gravid mere, skal jeg tro jeg er gravid, er det begyndelsen på en abort? hva skal jeg gøre .. ? står med tusind spørgsmål. og ingen kan hjælpe, 

Kæresten og jeg føler os helt fortabte, og jeg ved slet ikke hvordan jeg skal holde op med at tude igen .. 

Anmeld