Monis skriver:
Puha 8 dage over tid er godt nok meget! Dvs du bliver sat i gang på 9. dagen? Er de villige nok til at sætte en i gang???
Jeg skal nemlig til jordemoder i morgen for sidste gang, der er jeg 40+5.
Ja, jeg har også lidt den følelse af, om jeg overhovedet kan finde ud af at føde, og om min krop ved, hvad den skal gøre?
-Men ja det er jo slet ikke unormalt at gå over tid som 1. gangsfødende(og der man det fra den positive side, giver det jo ekstra barsel i den sidste ende)
Jeg tror bare, det er psykologisk, fordi man nu har ventet 9 måneder på ens terminsdato, og når man så når i mål, bliver ventetiden bare forlænget og forlænget....
-I går aftens var jeg ved at tror, at mit vand var gået, MEN det var var lidt ekstra vandigt udflåd
Og hver gang jeg får plukveer, tænker jeg, nu er det nu.... MEN nej.... Tålmodighed er godt nok en dyd, nu hvor man er kommet her til
Held og lykke med det på tirsdag. Glæder mig til at høre mere om det
Jeg er 10 dage over termin imorgen når jeg bliver sat igang... Og det er vidst helt standard
fik i hvert fald tiden allerede i onsdags til det sidste jordemoderbesøg...
Mit sidste jordemoderbesøg var 40+4 og der kunne hun ikke lave hindeløsning.... Men fik hende da til at undersøge mig indvendigt, selvom det ikke er standard... Der var jeg en finger åben indad til og min livmoderhals var blød... Så håber at de måske bare kan tage vandet imorgen, havde 2 timer med veer natten til torsdag... Så