2 dage over tid.................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

Monis

llh skriver:

Hej alle sammen

Har termin idag og der er ikke det der ligner tegn på at det snart sker. Har det lidt som at stå med en fod i hver grav. På den ene side er jeg bare mega spændt og vil så gerne snart se min lille dreng men på den anden side har jeg også det sådan lidt arhh ved tanken om hvilken smerte jeg skal igennem først. Men jeg er selvfølgelig allemest spændt og glæder mig sindsygt til at han kommer til verden nu. Jeg skal til jordmoder i morgen og der vil hun allerede prøve at løsne mine hinder så tror måske også at det hjælper på min utålmodighed for har en forhåbning om at det nok vil sætte gang idet- ved godt det ikke er en garanti men håber dog alligevel  

Mange tanker til jer alle og held og lykke når det forhåbenlig snart sker.

Ih hvor spændende! Kan godt forstå dig! Jeg blev også først for alvor utålmodig, da jeg ikke fødte på dagen... Det var ligesom en skillelinje. Og så har tiden bare sneglet sig siden!

Jeg er nu 4 dage over tid og har også jordemodertid i morgen. Der vil jeg også høre, om hun vil lave en hindeløsning.

Ved du egentlig, hvad sandsynligheden er, for at det sætter det i gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

viben

Monis skriver:

Puha 8 dage over tid er godt nok meget! Dvs du bliver sat i gang på 9. dagen? Er de villige nok til at sætte en i gang???

Jeg skal nemlig til jordemoder i morgen for sidste gang, der er jeg 40+5.

Ja, jeg har også lidt den følelse af, om jeg overhovedet kan finde ud af at føde, og om min krop ved, hvad den skal gøre?

-Men ja det er jo slet ikke unormalt at gå over tid som 1. gangsfødende(og der man det fra den positive side, giver det jo ekstra barsel i den sidste ende)

Jeg tror bare, det er psykologisk, fordi man nu har ventet 9 måneder på ens terminsdato, og når man så når i mål, bliver ventetiden bare forlænget og forlænget....

-I går aftens var jeg ved at tror, at mit vand var gået, MEN det var var lidt ekstra vandigt udflåd Og hver gang jeg får plukveer, tænker jeg, nu er det nu.... MEN nej.... Tålmodighed er godt nok en dyd, nu hvor man er kommet her til

Held og lykke med det på tirsdag. Glæder mig til at høre mere om det

Jeg er 10 dage over termin imorgen når jeg bliver sat igang... Og det er vidst helt standard fik i hvert fald tiden allerede i onsdags til det sidste jordemoderbesøg...
Mit sidste jordemoderbesøg var 40+4 og der kunne hun ikke lave hindeløsning.... Men fik hende da til at undersøge mig indvendigt, selvom det ikke er standard... Der var jeg en finger åben indad til og min livmoderhals var blød... Så håber at de måske bare kan tage vandet imorgen, havde 2 timer med veer natten til torsdag... Så

Anmeld

7. maj 2012

sofiell89

Jeg er 37+3 idag, og (håber) at der snart sker noget. De sidste 24 timer, har jeg haft flere og kraftigere plukkeveer end normalt, og konstante mens smerter. Plukkeveerne kører med 5-23min imellem, men de stikker godt, og nogle af dem tager også pusten fra mig.... Så håber at der snart sker bare lidt, men mon ikke jeg bare er en af dem der skal plages i mange uger

Anmeld

7. maj 2012

llh

Nej det ved jeg ikke. Kun at man skal være lidt åben for ellers kan hun ikke løsne hinderne, så det håber jeg bare at jeg er. Og ellers tror bare at sandsynligheden blir større jo mere klar man er "dernede" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.