2 dage over tid.................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

Monis

Joyce1986 skriver:

Jeg har også en tid ved jordemoren på tirsdag, hvor jeg vi skal snakke om igangsættelse hvis jeg ikke har født inden, hvilket jeg tvivler på .. men Nej jeg har ikke nogen tid til igangsættelse endnu, men fordi jeg døjer med bækkenløsning, så vil jeg hurtig blive vidersendt til en fødselslæge, hvor der skal snakkes igangsættelse..

Men jeg tror det fleste sygehuse har den politik at man bliver sat i gang, 10 dagen (41+3) - synes ihvertfald jeg har læst det mange steder efterhånden, og ved at der hvor jeg skal føde kører samme politik..

Ja, når man er 41+3 / 41+4 man bliver sat i gang heroppe i Aalborg. Men jeg har hørt fra flere, at har de ikke lige tid, kommer man bag i køen -Og at der kan gå 3-4 dage fra man bliver sat i gang til man føder.

Håber virkelig snart der sker noget!!! Satser i hvert fald på at få nogle svar tirsdag, hvis jeg stadig ikke har født. Og evt. blive sendt videre i systemet.

Jeg krydser fingre for, at du ikke når din tid ved jordemoderen tirsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Monis

MariaJ skriver:

Uh, jeg kan godt huske hvor utålmodig jeg var med den første, og hvordan jeg i den grad syntes at nu havde vi haft fritid nok. Jeg kan jo stadig nå at blive utålmodig igen denne gang, men det er ikke så slemt endnu, så sender lige en ordentlig bunke vestøv afsted til dig, så du kan komme i gang  

Tak for det 

Nu må vi håbe det virker - føler mig VIRKELIG klar til den fødsel nu! -Min nervøsitet er næsten forduftet i takt med min voksende utålmodighed- nu tænker jeg bare: LAD MIG FÅ DEN BABY UD!

Anmeld

6. maj 2012

Monis

tanja. skriver:

Har desværre læst en masse tråde herinde on 2.gangs der gik over tid, så er ikke så optimistisk mere i dag er jeg 39+1 og det var jeg os sidst jeg fødte, man havde vel.håbet at føde senest nu

Tiden er bare er helved til sidst og man kan kun tænke på at få baby ud

Ja, tiden er godt nok en killer her til sidst!!!

Jeg sender en masse vestøv afsted til dig og krydser for, at der snart sker noget!

Anmeld

6. maj 2012

JH12

Monis skriver:

Ja, når man er 41+3 / 41+4 man bliver sat i gang heroppe i Aalborg. Men jeg har hørt fra flere, at har de ikke lige tid, kommer man bag i køen -Og at der kan gå 3-4 dage fra man bliver sat i gang til man føder.

Håber virkelig snart der sker noget!!! Satser i hvert fald på at få nogle svar tirsdag, hvis jeg stadig ikke har født. Og evt. blive sendt videre i systemet.

Jeg krydser fingre for, at du ikke når din tid ved jordemoderen tirsdag

Mange tak..

Jeg håber da virkelig også snart din baby har tænkt sig at komme til verden.. Men nu er du også ved at nå de gennemsnitslige dage som første gangs fødende 40+4 - 40+5, så krydser fingre for den lille kommer SNART, og forhåbentlig inden tirsdag

Anmeld

6. maj 2012

Majbrit

Også krydsede finger herfra...

Måske lidt heppen kan få gang i det hos jer:  kom så babyer 

Anmeld

6. maj 2012

CaWi

Hårdt fysisk "arbejde". Ved ikk om det var det der satte det i gang her. Men noget skete der i hvert fald
Kan kun snakke med om at nyde den sidste tid sammen selv. Nyd at sove længe sammen. At kunne spise aftensmad sammen osv.
Den første tid er der ikke nødvendigvis tid og overskud til det.
Der giver man alt man har til sit elskede barn, lige meget hvor træt man er, og hvor meget baby end skriger og ikke vil sove

Men sender da lige lidt vestøv afsted til alle jer der er så utålmodige

Anmeld

6. maj 2012

Monis

Majbrit skriver:

Også krydsede finger herfra...

Måske lidt heppen kan få gang i det hos jer:  kom så babyer 

Mange tak Håber det hjælper. Jeg kan nææææsten ikke holde ventetiden ud længere!

Anmeld

6. maj 2012

viben

Er nu 8 (!!!!!!) dage over termin... Og de veer der kom midt på ugen og gik væk igen, er ikke vendt tilbage Så ingen tegn på fødsel... Mit bedste råd er at planlægge dagene som man ville gøre hvis man ikke var gået over termin, og forsøge at nyde det... Jeg havde nogle rigtig trælse dage i slutningen af ugen fordi jeg bare ventede og ventede... Nu har jeg besluttet mig for at nyde tiden med manden og hunden, spise lige det jeg har lyst til, tage lange bade og se familien og vennerne en sidste gang - Men måske er det kun blevet bedre fordi jeg har tid til igangsættelse tirsdag morgen, så det efterhånden er tæt på...
Kan i hvert fald sagtens forstå utålmodigheden... Jeg har ligefrem følt mig som en stor fiasko fordi jeg ikke går i gang af mig selv, kan jeg overhovedet føde osv... Men der er jo nok en grund til at de bliver derinde, sådan prøver jeg at tænke

Anmeld

7. maj 2012

Monis

viben skriver:

Er nu 8 (!!!!!!) dage over termin... Og de veer der kom midt på ugen og gik væk igen, er ikke vendt tilbage Så ingen tegn på fødsel... Mit bedste råd er at planlægge dagene som man ville gøre hvis man ikke var gået over termin, og forsøge at nyde det... Jeg havde nogle rigtig trælse dage i slutningen af ugen fordi jeg bare ventede og ventede... Nu har jeg besluttet mig for at nyde tiden med manden og hunden, spise lige det jeg har lyst til, tage lange bade og se familien og vennerne en sidste gang - Men måske er det kun blevet bedre fordi jeg har tid til igangsættelse tirsdag morgen, så det efterhånden er tæt på...
Kan i hvert fald sagtens forstå utålmodigheden... Jeg har ligefrem følt mig som en stor fiasko fordi jeg ikke går i gang af mig selv, kan jeg overhovedet føde osv... Men der er jo nok en grund til at de bliver derinde, sådan prøver jeg at tænke

Puha 8 dage over tid er godt nok meget! Dvs du bliver sat i gang på 9. dagen? Er de villige nok til at sætte en i gang???

Jeg skal nemlig til jordemoder i morgen for sidste gang, der er jeg 40+5.

Ja, jeg har også lidt den følelse af, om jeg overhovedet kan finde ud af at føde, og om min krop ved, hvad den skal gøre?

-Men ja det er jo slet ikke unormalt at gå over tid som 1. gangsfødende(og der man det fra den positive side, giver det jo ekstra barsel i den sidste ende)

Jeg tror bare, det er psykologisk, fordi man nu har ventet 9 måneder på ens terminsdato, og når man så når i mål, bliver ventetiden bare forlænget og forlænget....

-I går aftens var jeg ved at tror, at mit vand var gået, MEN det var var lidt ekstra vandigt udflåd Og hver gang jeg får plukveer, tænker jeg, nu er det nu.... MEN nej.... Tålmodighed er godt nok en dyd, nu hvor man er kommet her til

Held og lykke med det på tirsdag. Glæder mig til at høre mere om det

Anmeld

7. maj 2012

llh

Hej alle sammen

Har termin idag og der er ikke det der ligner tegn på at det snart sker. Har det lidt som at stå med en fod i hver grav. På den ene side er jeg bare mega spændt og vil så gerne snart se min lille dreng men på den anden side har jeg også det sådan lidt arhh ved tanken om hvilken smerte jeg skal igennem først. Men jeg er selvfølgelig allemest spændt og glæder mig sindsygt til at han kommer til verden nu. Jeg skal til jordmoder i morgen og der vil hun allerede prøve at løsne mine hinder så tror måske også at det hjælper på min utålmodighed for har en forhåbning om at det nok vil sætte gang idet- ved godt det ikke er en garanti men håber dog alligevel  

Mange tanker til jer alle og held og lykke når det forhåbenlig snart sker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.