viben skriver:
Er nu 8 (!!!!!!) dage over termin... Og de veer der kom midt på ugen og gik væk igen, er ikke vendt tilbage
Så ingen tegn på fødsel... Mit bedste råd er at planlægge dagene som man ville gøre hvis man ikke var gået over termin, og forsøge at nyde det... Jeg havde nogle rigtig trælse dage i slutningen af ugen fordi jeg bare ventede og ventede... Nu har jeg besluttet mig for at nyde tiden med manden og hunden, spise lige det jeg har lyst til, tage lange bade og se familien og vennerne en sidste gang - Men måske er det kun blevet bedre fordi jeg har tid til igangsættelse tirsdag morgen, så det efterhånden er tæt på...
Kan i hvert fald sagtens forstå utålmodigheden... Jeg har ligefrem følt mig som en stor fiasko fordi jeg ikke går i gang af mig selv, kan jeg overhovedet føde osv... Men der er jo nok en grund til at de bliver derinde, sådan prøver jeg at tænke 
Puha 8 dage over tid er godt nok meget! Dvs du bliver sat i gang på 9. dagen? Er de villige nok til at sætte en i gang???
Jeg skal nemlig til jordemoder i morgen for sidste gang, der er jeg 40+5.
Ja, jeg har også lidt den følelse af, om jeg overhovedet kan finde ud af at føde, og om min krop ved, hvad den skal gøre?
-Men ja det er jo slet ikke unormalt at gå over tid som 1. gangsfødende(og der man det fra den positive side, giver det jo ekstra barsel i den sidste ende)
Jeg tror bare, det er psykologisk, fordi man nu har ventet 9 måneder på ens terminsdato, og når man så når i mål, bliver ventetiden bare forlænget og forlænget....
-I går aftens var jeg ved at tror, at mit vand var gået, MEN det var var lidt ekstra vandigt udflåd
Og hver gang jeg får plukveer, tænker jeg, nu er det nu.... MEN nej.... Tålmodighed er godt nok en dyd, nu hvor man er kommet her til
Held og lykke med det på tirsdag. Glæder mig til at høre mere om det