2 dage over tid.................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.884 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

Monis

OMG kan tiden gå langsommere????

Nogen gode tricks til at få tiden til at gå hurtigere de her sidste dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

JH12

Krydser fingre for der snart sker noget..

Jeg håber hver eneste dag, der sker noget her.. men der er ikke optræk til noget som helst..

Har heller ingen råd til hvordan du kan sætte lidt skub i tingene..

Anmeld

5. maj 2012

Monis

Joyce1986 skriver:

Krydser fingre for der snart sker noget..

Jeg håber hver eneste dag, der sker noget her.. men der er ikke optræk til noget som helst..

Har heller ingen råd til hvordan du kan sætte lidt skub i tingene..

Nej jeg har det på samme måde.

Synes nogle gange plukveerne bliver lidt kraftigere, men mere sker der så heller ikke

Utroligt at man har ventet 9 måneder, og så kan man næsten ikke udholde de sidste dages ventetid.  

Alle folk siger: Nyd nu at I kan sove længe, nyd nu I bare har jer selv osv. -MEN jeg har sovet nok længe nu, og jeg har nydt mig selv længe nok - NU er jeg bare HELT klar til at nyde min baby

Krydser godt nok også fingre for, at der snart sker noget for dig -kan næsten fornemme, at du er ligeså utålmodig som mig

Anmeld

5. maj 2012

JH12

Monis skriver:

Nej jeg har det på samme måde.

Synes nogle gange plukveerne bliver lidt kraftigere, men mere sker der så heller ikke

Utroligt at man har ventet 9 måneder, og så kan man næsten ikke udholde de sidste dages ventetid.  

Alle folk siger: Nyd nu at I kan sove længe, nyd nu I bare har jer selv osv. -MEN jeg har sovet nok længe nu, og jeg har nydt mig selv længe nok - NU er jeg bare HELT klar til at nyde min baby

Krydser godt nok også fingre for, at der snart sker noget for dig -kan næsten fornemme, at du er ligeså utålmodig som mig

Ja, alle de der kommentare som: nyd nu den sidste tid alene og sammen med kæresten, nyd det hele, bla. bla. bla..
Altså barnet fylder jo allerede det HELE alligevel, alle samtaler handler stort set om baby, hvornår kommer de, sker der snart noget osv.

Jeg har slet ingen tålmodighed mere.. tænker nogle gange at det bare er en drøm/ mareridt og at der aldrig kommer noget barn..

jeg har kun lidt flere plukveer end normalt, men det er det eneste..

Vi må godt nok håbe der SNART sker noget. Har du fået tid til igangsættelse hvis det er ?

Anmeld

5. maj 2012

Koen.

Har ingen gode råd, har en uge til termin og ville ønske lillebror kom NU

Men vil bare ønske held og lykke med det hele

Anmeld

5. maj 2012

Monis

Joyce1986 skriver:

Ja, alle de der kommentare som: nyd nu den sidste tid alene og sammen med kæresten, nyd det hele, bla. bla. bla..
Altså barnet fylder jo allerede det HELE alligevel, alle samtaler handler stort set om baby, hvornår kommer de, sker der snart noget osv.

Jeg har slet ingen tålmodighed mere.. tænker nogle gange at det bare er en drøm/ mareridt og at der aldrig kommer noget barn..

jeg har kun lidt flere plukveer end normalt, men det er det eneste..

Vi må godt nok håbe der SNART sker noget. Har du fået tid til igangsættelse hvis det er ?

Ja lige præcis, hele ens verden drejer sig nemlig allerede stort set kun om baby. -Om man bliver jo mindet om det i alt man laver, nu hvor man er så stor på maven -Så ja ALLE de "dumme" kommentarer kan vi altså ikke bruge til noget

75% af vores samtaler herhjemme er vist også ved at være omkring baby, graviditet osv. Vi er SÅ KLAR!

Vi føler begge, at vores liv på en måde er sat på standbye, indtil baby kommer.

Jeg skal forhåbentlig ikke til jordemoder på tirsdag 40+5, men hvis jeg skal, så regner jeg da med at få noget info omkring at blive sat i gang...

Ved du hvad reglerne er omkring det? Og har du da en tid til at blive sat i gang, hvis du går over tid?

Anmeld

5. maj 2012

Monis

tanja. skriver:

Har ingen gode råd, har en uge til termin og ville ønske lillebror kom NU

Men vil bare ønske held og lykke med det hele

Ja det kan jeg godt forstå! -Men som 2. gangsfødende er man så ikke lidt mindre udsat for at gå over tid?? Det håber jeg for dig!

Har godt læst flere steder at tiden til sidst i graviditeten skulle gå LANGSOMT, men gud jeg føler jo nærmest, at den er gået i stå

Også held og lykke med det hele tid dig!

Anmeld

6. maj 2012

JH12

Monis skriver:

Ja lige præcis, hele ens verden drejer sig nemlig allerede stort set kun om baby. -Om man bliver jo mindet om det i alt man laver, nu hvor man er så stor på maven -Så ja ALLE de "dumme" kommentarer kan vi altså ikke bruge til noget

75% af vores samtaler herhjemme er vist også ved at være omkring baby, graviditet osv. Vi er SÅ KLAR!

Vi føler begge, at vores liv på en måde er sat på standbye, indtil baby kommer.

Jeg skal forhåbentlig ikke til jordemoder på tirsdag 40+5, men hvis jeg skal, så regner jeg da med at få noget info omkring at blive sat i gang...

Ved du hvad reglerne er omkring det? Og har du da en tid til at blive sat i gang, hvis du går over tid?

Jeg har også en tid ved jordemoren på tirsdag, hvor jeg vi skal snakke om igangsættelse hvis jeg ikke har født inden, hvilket jeg tvivler på .. men Nej jeg har ikke nogen tid til igangsættelse endnu, men fordi jeg døjer med bækkenløsning, så vil jeg hurtig blive vidersendt til en fødselslæge, hvor der skal snakkes igangsættelse..

Men jeg tror det fleste sygehuse har den politik at man bliver sat i gang, 10 dagen (41+3) - synes ihvertfald jeg har læst det mange steder efterhånden, og ved at der hvor jeg skal føde kører samme politik..

Anmeld

6. maj 2012

Koen.

Monis skriver:

D

Ja det kan jeg godt forstå! -Men som 2. gangsfødende er man så ikke lidt mindre udsat for at gå over tid?? Det håber jeg for dig!

Har godt læst flere steder at tiden til sidst i graviditeten skulle gå LANGSOMT, men gud jeg føler jo nærmest, at den er gået i stå

Også held og lykke med det hele tid dig!

Har desværre læst en masse tråde herinde on 2.gangs der gik over tid, så er ikke så optimistisk mere i dag er jeg 39+1 og det var jeg os sidst jeg fødte, man havde vel.håbet at føde senest nu

Tiden er bare er helved til sidst og man kan kun tænke på at få baby ud

Anmeld

6. maj 2012

MariaJ

Uh, jeg kan godt huske hvor utålmodig jeg var med den første, og hvordan jeg i den grad syntes at nu havde vi haft fritid nok. Jeg kan jo stadig nå at blive utålmodig igen denne gang, men det er ikke så slemt endnu, så sender lige en ordentlig bunke vestøv afsted til dig, så du kan komme i gang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.