Fjerne pletter på tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

Mamalou

Mira0911 skriver:

Det er fantastisk, anede intet om det, før jeg læste om det for et par år siden her på baby.dk... 

Det er derfor baby.dk er guld værd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Mira0911

Mamalou skriver:

Det er derfor baby.dk er guld værd!

Er helt enig! 

Anmeld

7. maj 2012

lycly

Mamalou skriver:

Hvad er det? 

Det er kemisk rens netop til at fjerne pletter. Man gnider det på pletten, lægger tøjet i en pose og binder knude, og lader det ligge natten over - og så vasker man det sammen med det andet tøj. Og vupti, ingen plet Jeg bruger det fra matas af

Anmeld

7. maj 2012

Mamalou

LuLy skriver:

Det er kemisk rens netop til at fjerne pletter. Man gnider det på pletten, lægger tøjet i en pose og binder knude, og lader det ligge natten over - og så vasker man det sammen med det andet tøj. Og vupti, ingen plet Jeg bruger det fra matas af

Jeg har aldrig hørt om det før, men det skal prøves!

Takker for tippet

Anmeld

7. maj 2012

oerbaek

her hjemme bruger jeg flydende ariel til at vaske med, og er der pletter på tøjet kommer der bare lidt ariel direkte på pletten inden det kommer i vaskemaskinen så er det vøk igen. 

min søn havde lige fået et nyt joggingsæt fra mee too i lyst grå og 2 gang han havde det på fik vi boller ikarry at spise og sættet var helt smurt ind i karry, heldigvis klarede ariel det, og  pletterne var væk  

Anmeld

7. maj 2012

Mamalou

oerbaek skriver:

her hjemme bruger jeg flydende ariel til at vaske med, og er der pletter på tøjet kommer der bare lidt ariel direkte på pletten inden det kommer i vaskemaskinen så er det vøk igen. 

min søn havde lige fået et nyt joggingsæt fra mee too i lyst grå og 2 gang han havde det på fik vi boller ikarry at spise og sættet var helt smurt ind i karry, heldigvis klarede ariel det, og  pletterne var væk  

Hvor godt det er nemlig lige præcis et "boller i karry-problem" jeg skal have løst

Tak for hjælpen

Anmeld

7. maj 2012

Isaac's mor

Vanish.. Og det virker famne

Anmeld

8. maj 2012

Mamalou

Sophie.Hammershøy skriver:

Vanish.. Og det virker famne

Jeg er også overbevist efter denne tråd 

Tak for tippet

Anmeld

8. maj 2012

ano14316

Mamalou skriver:

Hej til alle, der læser med!

Hvad bruger I af midler til at fjerne pletter på børnenes tøj?

Min søn er, efter han er begyndt at spise selv, smurt ind i mad og det efterlader pletter på tøjet, der ikke er til at få af. Og det er selvom jeg synes jeg har været på forkant med at pakke ham godt ind...

Det er selvfølgelig altid tomatsauce og karrysauce osv., der kommer på hans tøj, og det er jo næsten umuligt at få af - eller?

Gode råd modtages med kyshånd!

Vh. Louise

Jeg bruger alm. neutral opvaskemiddel (neutral fordi det er det vi bruger)
Putter det på pletten og smider tøjet til vask og om der går 2 timer eller flere dage er ligegyldigt..

Så nu har jeg kun pletter hvis jeg glemmer at putte det på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.