Fjerne pletter på tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

Mamalou

Jonatansmor skriver:

Som Mira bruger jeg opvaskemiddel, går det ikke af, smider jeg det ud. Men det skal godt nok være en genstridig plet, hvis den ikke bukker under for en dut opvaskemiddel.

Men han har så også kun haft tøj som jeg kunne smide ud uden først at skulel tude lidt over prisen.

Jeg har selv brugt opvaskemiddel før, hvorfor jeg har glemt det trick ved jeg ikke.

Du skal ihvertfald have tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Mamalou

FamilenStorm skriver:

Har lige set i dag faktisk at Ariel er kommet ud med en app hvor man kan få gode råd til fjernelse af alle slags pletter..

Ved at banan kan fjernes med spyt bl.a.

Den skal jeg have fundet på App store! 

Takker

Anmeld

7. maj 2012

Mamalou

Amandas-mor skriver:

Jeg gør det, at ved siden af vores vasketøjskurve har jeg en dunk Neutral Opvaskemiddel stående. Når jeg så lægger noget til vask så kigger jeg altid lige ad om der er pletter på. Er der pletter på så kommer jeg lige noget opvaskemiddel på. Det er det som altid har virket for mig. Det virker meget bedre end fx. Vanish syntes jeg. Jeg kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har måttet kasere noget pga pletter

Nå ja og mht hvidt tøj, så kan det hænges i solen og så vil solen blege pletterne.

Det var et godt trick, så overser man forhåbentlig ikke alt for mange pletter

Takker!

Anmeld

7. maj 2012

Koen.

Mamalou skriver:

Ved du om det kan klare gamle pletter? 

Det kan det, mandens arbejdstøj skal vaskes for sig selv, så det kan godt nå at ligge 3 dage inden jeg vasker det(han har flere sæt)

Anmeld

7. maj 2012

Mamalou

tanja. skriver:

Det kan det, mandens arbejdstøj skal vaskes for sig selv, så det kan godt nå at ligge 3 dage inden jeg vasker det(han har flere sæt)

Super! Jeg må have fat en sådan en flaske... Der er nemlig kommet boller i karry sauce på en trøje, hvor jeg intet havde opdaget... Selvfølgelig en trøje fra Nørgaard fra Strøget. Men går pletten ikke af, så ryger den ud, det er bare lidt ærgeligt!

Takker for hjælpen

Anmeld

7. maj 2012

lycly

GLYCERIN! Det er mirakelmiddel herhjemme

Anmeld

7. maj 2012

Koen.

Mamalou skriver:

Super! Jeg må have fat en sådan en flaske... Der er nemlig kommet boller i karry sauce på en trøje, hvor jeg intet havde opdaget... Selvfølgelig en trøje fra Nørgaard fra Strøget. Men går pletten ikke af, så ryger den ud, det er bare lidt ærgeligt!

Takker for hjælpen

håber pletten går af, det er selvfølgelig altid de bedste trøjer ovs. man får plettet til

Anmeld

7. maj 2012

Mira0911

Mamalou skriver:

Jeg har brugt opvaskemiddel før, men hvorfor jeg har glemt det trick ved jeg ikke. Det må i brug igen - opvaskemiddel, har man jo også altid lige ved hånden

Takker!

Det er fantastisk, anede intet om det, før jeg læste om det for et par år siden her på baby.dk... 

Anmeld

7. maj 2012

Mamalou

LuLy skriver:

GLYCERIN! Det er mirakelmiddel herhjemme

Hvad er det? 

Anmeld

7. maj 2012

Mamalou

tanja. skriver:

håber pletten går af, det er selvfølgelig altid de bedste trøjer ovs. man får plettet til

Ja... men det er jo lidt min egen skyld... 

Min søn VIL spise selv, så jeg skal have investeret i en maleskørt, så må vi (næsten) være helgarderet mod pletter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.