Fjerne pletter på tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.737 visninger
28 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

Mamalou

Hej til alle, der læser med!

Hvad bruger I af midler til at fjerne pletter på børnenes tøj?

Min søn er, efter han er begyndt at spise selv, smurt ind i mad og det efterlader pletter på tøjet, der ikke er til at få af. Og det er selvom jeg synes jeg har været på forkant med at pakke ham godt ind...

Det er selvfølgelig altid tomatsauce og karrysauce osv., der kommer på hans tøj, og det er jo næsten umuligt at få af - eller?

Gode råd modtages med kyshånd!

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Mira0911

Jeg kommer opvaskemiddel på og lader det trække ind i nogle timer... I få tilfælde kan jeg ikke fjerne pletterne med det... Men for det meste ja... 

Anmeld

5. maj 2012

Koen.

Vi bruger vanish spray det tager alt, vi bruger det os til mandens arbejdstøj hvor det er fedt,olie, tjære ovs. det tager det os

Anmeld

5. maj 2012

L&V

Mamalou skriver:

Min søn er, efter han er begyndt at spise selv, smurt ind i mad og det efterlader pletter på tøjet, der ikke er til at få af. Og det er selvom jeg synes jeg har været på forkant med at pakke ham godt ind...

Det er selvfølgelig altid tomatsauce og karrysauce osv., der kommer på hans tøj, og det er jo næsten umuligt at få af - eller?

Vh. Louise

Vanish pulver eller rigtig sulfo

Anmeld

5. maj 2012

Jonatansmor

Som Mira bruger jeg opvaskemiddel, går det ikke af, smider jeg det ud. Men det skal godt nok være en genstridig plet, hvis den ikke bukker under for en dut opvaskemiddel.

Men han har så også kun haft tøj som jeg kunne smide ud uden først at skulel tude lidt over prisen.

Anmeld

5. maj 2012

Tona

Mamalou skriver:

Vh. Louise

Jeg gør det, at ved siden af vores vasketøjskurve har jeg en dunk Neutral Opvaskemiddel stående. Når jeg så lægger noget til vask så kigger jeg altid lige ad om der er pletter på. Er der pletter på så kommer jeg lige noget opvaskemiddel på. Det er det som altid har virket for mig. Det virker meget bedre end fx. Vanish syntes jeg. Jeg kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har måttet kasere noget pga pletter

Nå ja og mht hvidt tøj, så kan det hænges i solen og så vil solen blege pletterne.

Anmeld

5. maj 2012

FamilenStorm

Mamalou skriver:

Vh. Louise

Har lige set i dag faktisk at Ariel er kommet ud med en app hvor man kan få gode råd til fjernelse af alle slags pletter..

Ved at banan kan fjernes med spyt bl.a.

Anmeld

7. maj 2012

Mamalou

Mira0911 skriver:

Jeg kommer opvaskemiddel på og lader det trække ind i nogle timer... I få tilfælde kan jeg ikke fjerne pletterne med det... Men for det meste ja... 

Jeg har brugt opvaskemiddel før, men hvorfor jeg har glemt det trick ved jeg ikke. Det må i brug igen - opvaskemiddel, har man jo også altid lige ved hånden

Takker!

Anmeld

7. maj 2012

Mamalou

tanja. skriver:

Vi bruger vanish spray det tager alt, vi bruger det os til mandens arbejdstøj hvor det er fedt,olie, tjære ovs. det tager det os

Ved du om det kan klare gamle pletter? 

Anmeld

7. maj 2012

Mamalou

Månsson skriver:

Vanish pulver eller rigtig sulfo

Skal vist have gang i begge dele

Takker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.